Dat mag je zeggen ja, ik heb je volgens mij nog niet verteld waar ik werkquote:Op maandag 19 november 2007 18:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je zou raar staan te kijken als ik voor de deur sta![]()
Ook dat kloptquote:Op maandag 19 november 2007 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen ja, ik heb je volgens mij nog niet verteld waar ik werk
Gezelligquote:Op maandag 19 november 2007 19:06 schreef Seventees het volgende:
* Seventees kletst met Sm0keZ op msn
heeft je baas de auto in de prak gereden ?quote:Op maandag 19 november 2007 19:17 schreef lynda het volgende:
help even onthouden voor mij.. niet meer vroeg naar huis![]()
Belande op de EHBO![]()
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op maandag 19 november 2007 19:17 schreef lynda het volgende:
help even onthouden voor mij.. niet meer vroeg naar huis![]()
Belande op de EHBO![]()
Leuk hoor, gaat ze zomaar weer offline zonder wat te zeggenquote:Op maandag 19 november 2007 19:06 schreef Seventees het volgende:
* Seventees kletst met Sm0keZ op msn
Achter je pc..?quote:Op maandag 19 november 2007 19:45 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben inmiddels aan mn 3 gangen diner bezig![]()
nee ik ben toevallig ECHT aan het koken nuquote:Op maandag 19 november 2007 19:49 schreef lynda het volgende:
Gekocht, voor verwarmd en op eten WL
Knie sprong op slot en wou er niet meer uit, ook nog zweepslag.. Raakt gewend![]()
PijnstillersBecause i get high! Dusse morgen geen bericht van mij voor 11 uur betekend dat ik nog in slaap lig
![]()
Triviant spelen met mijn blonde God.quote:Op maandag 19 november 2007 19:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leuk hoor, gaat ze zomaar weer offline zonder wat te zeggen
Kan je daar alleen in het weekend zijn dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
pff wil weekend, wil bij mijn vriendin zijn![]()
Dat lijkt me wel klote zeg!quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
Jepz, ik woon in flevoland, zij in drenthe
Kijk dat klinkt dan weer als goed nieuws!quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
1,5 uur rijdenNajah volgend jaar gaan we samenwonen dus dat maakt het wachten meer dan waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |