het heeft vanochtend geregendquote:Op maandag 19 november 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ik zit hier ook met een petje op
ik dacht dat het zou regenen.

Nog minder haar dan ik? Vorige week vrijdag alles eraf gehaald, maar het groeit altijd érg snel weer aan bij mijquote:Op maandag 19 november 2007 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ahahah bedankt voor de hint!
Sinds gisteren ook niet veel haar meer op mijn hoofd,
dus het petje gaat ook weer mee hoor![]()

gabber?quote:Op maandag 19 november 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog minder haar dan ik? Vorige week vrijdag alles eraf gehaald, maar het groeit altijd érg snel weer aan bij mij

Niet dat ik zo een grote snor heb, maar mijn snorharen zijn langer dan het haar op mijn hoofdquote:Op maandag 19 november 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog minder haar dan ik? Vorige week vrijdag alles eraf gehaald, maar het groeit altijd érg snel weer aan bij mij

quote:Op maandag 19 november 2007 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet dat ik zo een grote snor heb, maar mijn snorharen zijn langer dan het haar op mijn hoofd![]()

heb ik ook heel de tijdquote:Op maandag 19 november 2007 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)

quote:Op maandag 19 november 2007 16:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb een nogal uiteenlopende muzieksmaak. Maar inderdaad, ik kom ook wel eens op feesten

tot morgen!quote:

* Dr.Droxz steekt Smokez in de fik, kijken of hij zijn naam waar kan makenquote:Op maandag 19 november 2007 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ steekt WL in de fik, en kijkt hoe hij 'verast'

zeg ik ben niet groen, en heb geen THC hoorquote:Op maandag 19 november 2007 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ steekt WL in de fik, en kijkt hoe hij 'verast'

Ik moet anders nog bijna een half uur hoorquote:Op maandag 19 november 2007 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
zo het zit er weer op voor vandaag.
mag ik jullie allemaal feliciteren ??
De Kop is er af

Ja nou, je wilde toch verast worden?quote:Op maandag 19 november 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik ben niet groen, en heb geen THC hoor

Laters!quote:Op maandag 19 november 2007 17:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben pleite, tot morgen! *echo* *echo* *echo* *echo* *echo* *echo*

STFU, ik moet nog 5 uur!quote:Op maandag 19 november 2007 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet anders nog bijna een half uur hoor![]()

Ik ben ook al vrijquote:

Not tonightquote:

Je zou raar staan te kijken als ik voor de deur staquote:Op maandag 19 november 2007 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Ook goed, morgen heb ik ook avonddienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |