ach in enige mate is het wel ok. maar je kan ook te ver gaan natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik wil niet eens over onder de gordel nadenken.. jij ook niet denk, denk dat er dan namelijk weinig overblijft haha.
au, zo op mn oogquote:Op maandag 19 november 2007 14:39 schreef lynda het volgende:
ps..
WE WILL
WE WILL
WE WILL
ROCK YOUUUUU
Zo ook eens vier x achter elkaar van mij
Nouhou WL![]()
* verdrietige lynda gooit sjoelsteen richting WL
ik heb geen lang haar.quote:Op maandag 19 november 2007 14:43 schreef lynda het volgende:
Ik hou het wel gewoon bij hoofdhaar invlechten en vervolgens zodanig oranje spuiten dat het er na 100 wasbeurten nog zit
Sorry, zal aan je denkenquote:
aajquote:Op maandag 19 november 2007 14:51 schreef lynda het volgende:
Aan 3 cm haar heb ik genoeg hehe. En ik heb geen staart
Niet he? En ik deed nog wel zo mijn best, hahaquote:
aajquote:Op maandag 19 november 2007 14:51 schreef lynda het volgende:
Aan 3 cm haar heb ik genoeg hehe. En ik heb geen staart
ja doe s gekquote:Op maandag 19 november 2007 14:59 schreef lynda het volgende:
Heet simpel weg los jaEn je heb wel heel goed me foto zitten te bestuderen he
![]()
* lynda gaat weer opzoek naar een nieuwe die ze kan bewerken
zucht nog een half uur![]()
ik heb nog veel minder zin! (.nl)quote:
ja veras me eensquote:Op maandag 19 november 2007 15:05 schreef lynda het volgende:
zal er nu rondjes van maken![]()
Fok is traag![]()
Ik was het gisteren zat, en heb nu niet veel haar meer op mijn hoofd zeg maarquote:Op maandag 19 november 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aaj
* WhiteLightning gaat snel naar de kapper.
zo geen 3 cm
maar heb je je staart afgezworen,heb je de vlechtjes al in , of ben je kaal ?
[ afbeelding ]
roken? goed plan .. het is hier zo fucking druk, collega is er nog steeds niet en laat niets van zich horen, en de telefoon blijft maar gaan ... en heb al 2,5 uur niet gerookt, dus ga ik mee roken!quote:
tot `morgen` !!!quote:Op maandag 19 november 2007 15:19 schreef lynda het volgende:
OE ik hoor net dat ik met me baas mee kan rijden naar Zaandam en dan schopt hij me daar de auto uit! Dussss ik mag naar huis![]()
Tot morgen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 15:19 schreef lynda het volgende:
OE ik hoor net dat ik met me baas mee kan rijden naar Zaandam en dan schopt hij me daar de auto uit! Dussss ik mag naar huis![]()
Tot morgen![]()
Nou ja, leven, ik beweeg .. en zit al de hele dag vierkantjes in bestandsnamen aan te passen naar comma´s !!! collega van systeem heeft een nieuwe server geplaatst, alleen even vergeten hoe het zat met bestandsname met een " erin ..quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 15:22 schreef lynda het volgende:
[..]
kijk uit voor je handen zotis koud
En idd tot 'morgen'![]()
haha ik zit hier ook met een petje opquote:Op maandag 19 november 2007 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ahahah bedankt voor de hint!
Sinds gisteren ook niet veel haar meer op mijn hoofd,
dus het petje gaat ook weer mee hoor![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 15:17 schreef lynda het volgende:
Zal vanavond even kijken of ik achter de pc duikWL
Ik besef me net dat ik al sinds 12 uur niet meer gerookt heb..Onmogelijk voor mij onder normale toestanden
![]()
Het heeft duidelijk wel zijn nadelen een dakterras.. Handjes vriezen er gewoon bijna vanaf door de wind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |