oh ja ?? kom jij hem optuigen dan ??quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij deze niet meer je neemt een kerst boom
![]()

KERSTBOOM!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:11 schreef lynda het volgende:
[..]
nog drie weken en dan.. KERSTBOOOOOOOOOOOOM![]()
![]()
![]()

quote:

en als ik nou schots ben ?quote:

dan mag je alleen een kilt aan, geen rokquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en als ik nou schots ben ?

Jaaah!! Heel veel kadoootjes, en dan gezellig met de familie uitpakken op 1ste kerstdag, die avond ombeschoft bunkeren met mijn familie (indische rijsttafel), 2e kerstsdag gourmetten met de hele familie bij mijn vriendin.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:21 schreef lynda het volgende:
ik was er al even hoor sevenDrukjes alleen en vrolijk elke beller die maar durft te zeuren aan het afbekken
Mag de telefoon niet meer opnemen
WL je neemt een kerstboom!!
Beller.. kadoooootjes!!! met kerstEn dan oud en nieuw en 2 weken daarna jarig
PARTY ON
Droxz.. Nee zeggen![]()

nee maar een boom is coolquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja ?? kom jij hem optuigen dan ??

quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dan mag je alleen een kilt aan, geen rok

kerstavond.. 1e kerstdag.. 2e kerstdag.. oke hou maar op ik wil er nog niet aandenkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
KERSTBOOM!!!!
Alleen die kerstbezoeken.... ik heb er nu al een hard hoofd in
Hoe krijg je je familie en vrienden in 2 dagen? 2!
Denk dat ik de 27ste dood ben...
Even noteren dat ik vrij moet

Eerst maar een uitnodiging zien te krijgenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
Even uitbuikenEn dan weer lekker eten als de jaarwisseling komt, fles champagne wegwerken. En dan op naar Lynda om daar taart te eten

SJEKSIEEEEEEEEquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar het is wel een geruit motief

jaja zeg je nu hhequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar een boom is cool![]()
en vergeef me WL [ afbeelding ]

Lijkt me van wel tochquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:30 schreef lynda het volgende:
[..]
kerstavond.. 1e kerstdag.. 2e kerstdag.. oke hou maar op ik wil er nog niet aandenken
WIE Weet waar ik sterilon kan halen? Drogist ofzo? (Je weet wel die troep die je krijgt als je net gaatjes heb laten schieten in je oren)
Haalde het vroegah altijd bij me eigen juwelier maarja dat is vanaf hier 3 uur reizenEN heb het spul al jarennnnn niet meer gebruikt, tot nu alle 4 de oorbelgaatjes onsteken

Een verjaardag zonder je spuitelf? Wat is dat nou?!?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Eerst maar een uitnodiging zien te krijgen![]()

het zit je wel mee hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:30 schreef lynda het volgende:
[..]
kerstavond.. 1e kerstdag.. 2e kerstdag.. oke hou maar op ik wil er nog niet aandenken
WIE Weet waar ik sterilon kan halen? Drogist ofzo? (Je weet wel die troep die je krijgt als je net gaatjes heb laten schieten in je oren)
Haalde het vroegah altijd bij me eigen juwelier maarja dat is vanaf hier 3 uur reizenEN heb het spul al jarennnnn niet meer gebruikt, tot nu alle 4 de oorbelgaatjes onsteken

een kilt is een kilt!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar het is wel een geruit motief

zeg en dan noem je mij geen echte ventquote:

maar tochquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg en dan noem je mij geen echte vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |