Met de gevolgen van dien.. Countertjes benuttenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:15 schreef Pool het volgende:
Tof, dit wordt een wanhopig aanvallend Engeland de rest van de avond!![]()
Tja, ze missen ook hun normale verdedigingsduoquote:Op woensdag 21 november 2007 21:15 schreef wdn het volgende:
5 verdedigers tegen 2 aanvallers en de aanvallers winnen
Dat is erg.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tja, ze missen ook hun normale verdedigingsduo
Ik post en we zijn een pagina verderquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 21 november 2007 21:16 schreef denthemen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet met volle mond praten graag.quote:
flauwquote:
Normaal kan iedere voetballende brit verdedigenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tja, ze missen ook hun normale verdedigingsduo
Einstein.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Niet met volle mond praten graag.
RTL7 loopt overigens enkele seconden achter, ik zat aan de telefoon en bij ons pap lag ie er al in die zat bbc te kijken dus heb ik nu ook maar opstaan
Daar staat het nog 0-0quote:Op woensdag 21 november 2007 21:18 schreef Bullebak het volgende:
Russia gaat ook gepwned worden door Andorra![]()
BBCquote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou ? Grotere clubs dan Ajax
Precies. Genieten daar van het commentaar.quote:
Russische maffiaquote:Op woensdag 21 november 2007 21:19 schreef Hrvat het volgende:
Wie nu nog durft zeuren dat Kroatië zonder motivatie speelt omdat we al door zijn, krijgt op zijn lip!![]()
verdedigend staat het heel matig hoor. maar voorin zijn ze iig scherp.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:19 schreef Hrvat het volgende:
Wie nu nog durft zeuren dat Kroatië zonder motivatie speelt omdat we al door zijn, krijgt op zijn lip!![]()
Ik zei trouwens al vanaf het begin dat de titel hiervan moest veranderd worden in "Kroatië en de rest" !!!
Of voorlopig het huis niet uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:20 schreef Dos37 het volgende:
McLaren kan morgen naar het CWI
Pletikosa zal er ook een krijgen, die speelt in Rusland.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:20 schreef NumberNine het volgende:
Kranjcar en Olic krijgen alvast een mooie Ferrari thuisbezorgd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |