Vast wel 10 sec.quote:Op maandag 19 november 2007 10:08 schreef Sonique het volgende:
Heeft Amanda zich nu wel gedouched trouwens?
hoezo onder de duim houden?quote:Op maandag 19 november 2007 10:10 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda hebben woorden, omdat Manny heur haar gestijld zou hebben.
Brian slaapt niet naast Manny vannacht.
Manny - Echt wel, ik heb er alleen vet in gedaan, want ik had een bult.
A tegen D - B is nu op de toer van, als ik nog 1x m'n haar stijl, gaat hij niet meer naast me slapen, hij stond gewoon om de deur te gluren.
D - Ga je dat volhouden?
A - Weet ik niet, ik ga straks wel met hem praten.
Alles grappenderwijs!quote:Op maandag 19 november 2007 10:13 schreef miesy het volgende:
[..]
hoezo onder de duim houden?
het kan niet gekker worden met die 2...
En wie gaat daar het meeste last van krijgen?quote:Op maandag 19 november 2007 10:11 schreef Clank het volgende:
Brian is (nep?)boos op Amanda omdat ze de afspraak hadden dat zij niet meer haar haar zou stylen..en dat heeft ze toch gedaan. Hij zegt dat hij dan niet meer naast haar gaat slapen.
Mannen die hun piemel een toverstaf noemen.quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
brian; no sex in the champaign room, say bye bye to the magic stick.
En wat dacht je van mannen die sex als chantagemiddel gebruiken.quote:Op maandag 19 november 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Mannen die hun piemel een toverstaf noemen.![]()
![]()
Die moet je gewoon de piemel afbijten. Dat zal ze leren!quote:Op maandag 19 november 2007 10:22 schreef 2live het volgende:
[..]
En wat dacht je van mannen die sex als chantagemiddel gebruiken.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
Nou, een zwaar kudtverhaal!quote:Op maandag 19 november 2007 10:26 schreef noekje het volgende:
Amanda: je bent echt zwanger.
Ach, hou toch op. Ze was vorige week of die week ervoor ongesteld. Donder op met dat kutverhaal.
Het komt van de jacuzzi.quote:Op maandag 19 november 2007 10:26 schreef noekje het volgende:
Amanda: je bent echt zwanger.
Ach, hou toch op. Ze was vorige week of die week ervoor ongesteld. Donder op met dat kutverhaal.
Ja natuurlijk, alles om te voorkomen dat je aan de ontbijttafel moet verschijnen met de lieftallige Palma in de buurt.....quote:Op maandag 19 november 2007 10:28 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft overgegeven en gaat sporten![]()
Magic stick???? 3 keer in 9 maandenquote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
Van het ontbijt is ze in ieder geval af.quote:Op maandag 19 november 2007 10:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, een zwaar kudtverhaal!
Dit is wel een goeie manier om haar anorexia/boulemia te onderhouden!
Ik weet niet wat de score hiervoor was; 3 keer in 9 jaar?quote:Op maandag 19 november 2007 10:29 schreef marky het volgende:
[..]
Magic stick???? 3 keer in 9 maanden
Misschien is het toch handig dat ze Lieke eens een kopie van het script geven.quote:Op maandag 19 november 2007 10:29 schreef Dark het volgende:
Ach, Amanda vindt Naad er zwanger uitzien..........
Slecht geacteerd
Lieke - Ja, daaaaaaaaag!
Heeft Huub vast gedaan of zegt hij dat niet... komt later wel natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
Brian: of het is een buikvergiftiging.
En hoe erg vond Amanda het toen ze in het openbaar spraken over haar vermeende zwangerschap..quote:Op maandag 19 november 2007 10:30 schreef Varen het volgende:
Dat zwangerverhaal komt erg ongeloofwaardig zeg!
Amanda vindt dat Nadia er zwanger uitziet.
nee joh, Lieke want die heeft gisteren samen met Janice gekookt en natuurlijk weer iets erin gedaanquote:Op maandag 19 november 2007 10:31 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft Huub vast gedaan of zegt hij dat niet... komt later wel natuurlijk
Die lul weet het verschil niet tussen een buikvergiftiging en een voedselvergiftiging.quote:Op maandag 19 november 2007 10:31 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft Huub vast gedaan of zegt hij dat niet... komt later wel natuurlijk
Flens is de weg kwijt..........quote:Op maandag 19 november 2007 10:40 schreef beequeen het volgende:
Naad kan niet naar de dokter, hij is op vakantie..........duh.
Precies, is onzekerheid.quote:Op maandag 19 november 2007 10:43 schreef blomst het volgende:
Foto's maken---> Kotsen, zit tussen haar oren.
Volgens mij maakte die Nadia zich vanmorgen al zo druk dat ze van Palma op haar kop zou krijgen, dat ze van de zenuwen gaat spugen.quote:Op maandag 19 november 2007 10:43 schreef blomst het volgende:
Foto's maken---> Kotsen, zit tussen haar oren.
Er is op dit moment zeker geen familie die ze tijdens haar bezoek aan de huisarts kan ontmoeten.quote:Op maandag 19 november 2007 10:44 schreef Dark het volgende:
Voor zoiets naar de dokter, goffer, ze gaan zo'n man toch niet lastig vallen met zo'n hypochonder?
Heel erg dit!
Amanda gaat met haar rotte tandjes haar zus bezoekenquote:Op maandag 19 november 2007 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Er is op dit moment zeker geen familie die ze tijdens haar bezoek aan de huisarts kan ontmoeten.
wat dan?quote:Op maandag 19 november 2007 10:53 schreef Desii het volgende:
Ik mis iets in de COS van maandagochtend.... dat toch echt niet mag ontbreken![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 10:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis moet een elektrische halsband krijgen die hem elke keer als hij boven een bepaalde toonhoogte komt een flinke opdonder geeft.![]()
En hij komt net in beeld, toevallig.quote:Op maandag 19 november 2007 10:53 schreef Desii het volgende:
Ik mis iets in de COS van maandagochtend.... dat toch echt niet mag ontbreken![]()
Hoe kan ik je nou vergeten.quote:Op maandag 19 november 2007 10:53 schreef Desii het volgende:
Inclusief kreungeluiden.quote:Op maandag 19 november 2007 10:56 schreef noekje het volgende:
Ach, deze plaatjes doen me denken aan mijn vroegere maandagmorgen zwakzinnigen gymgroepje die ik gaf.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 10:56 schreef noekje het volgende:
Ach, deze plaatjes doen me denken aan mijn vroegere maandagmorgen zwakzinnigen gymgroepje die ik gaf.![]()
Zijn kleren onderbouwen die 2e stelling ook wel hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
Dennis merkt echt dat hij zijn armen traint. Hij vindt wel dat hij veel eet.
Aan zijn armen is qua trainen niks te zien, zijn kop daarentegen bewijst zijn 2e stelling wel.
quote:Op maandag 19 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
Aan zijn armen is qua trainen niks te zien, zijn kop daarentegen bewijst zijn 2e stelling wel.
BQ.... you're the bestquote:Op maandag 19 november 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nou vergeten.![]()
[ afbeelding ]
twee keer achter elkaar, dat is zwaar hoorquote:Op maandag 19 november 2007 11:05 schreef T-lex het volgende:
Kijk Nix is trots rondlopen...jaja das niet niks ff die paar kilo bankdrukken.![]()
scheinheilig he.quote:Op maandag 19 november 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
Heb ik iets gemist................. Dennix en Lieke vriendjes?![]()
Dat 'trainen' van Dennis stelt echt geen zak voor!!quote:Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef Varen het volgende:
Dennis is vooral bezig met het verplaatsen van sport atributen, hij heeft een paar klappen tegen de boksbal gegeven en een paar minuten op een kutfiets gezeten.
ja, bij de 2e keer begon ik me al af te vragen wie er nou gewicht aan het heffen was...Nix of Lieke die er achter stond te helpen.quote:Op maandag 19 november 2007 11:06 schreef Varen het volgende:
[..]
twee keer achter elkaar, dat is zwaar hoor![]()
Dennis heeft nog nooit geweten dat zijn kekke outfitjes bedoeld waren om in te sporten.quote:Op maandag 19 november 2007 11:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja, bij de 2e keer begon ik me al af te vragen wie er nou gewicht aan het heffen was...Nix of Lieke die er achter stond te helpen.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 10:52 schreef Dark het volgende:
Naad en Amanda moeten hun liedje en column nu inleveren.
Amanda wil wachten tot ze terug is van de tandarts/zus/moeder
Ik snap niet dat die goser profvoetballer kon worden, Hij sport als een watjequote:Op maandag 19 november 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis heeft nog nooit geweten dat zijn kekke outfitjes bedoeld waren om in te sporten.![]()
10:55 - “Ik wil dat je nu naar de dokter gaat”quote:Aan de ontbijttafel blijven de twijfels over de eventuele zwangerschap van Nadia voortbestaan. “Ze moet de laatste tijd elke dag overgeven”, gooit Brian in de groep. “Jij vindt haar er zwanger uitzien?”, vraagt Lieke aan Amanda. “Ja, in de jacuzzi gisteren, het leek gewoon zo”, reageert de blondine.“Ik denk echt dat ze zwanger is”, gaat haar hartsvriendin verder. Liegen de zwangerschapstesten? Heeft ze deze bewust gemanipuleerd? Of is ze gewoon echt niet zwanger?
quote:Na het ‘geroddel’ aan de ontbijttafel besluit de blondine haar vriendinnetje in de fitnessruimte op te zoeken. “Ik wil dat je nu naar de dokter gaat”, commandeert Amanda. “Dat kan niet, want de dokter is op vakantie”, antwoordt Nadia. “Bull shit er is heus wel een andere dokter”, reageert Amanda. Dennis die zich ook in de fitnessruimtre begeeft blijft er heel rustig onder. Zou Nadia dan toch de moeder van zijn kinderen worden?
Wat erg,ik moeter ook van huilen om die platreet.quote:Op maandag 19 november 2007 10:32 schreef Varen het volgende:
Amanda: Nadia moet elke dag veel huilen...
kon tie ook niet........... maar hij dacht dat tie wel kon knalluh bij Ajax, 100%quote:Op maandag 19 november 2007 11:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die goser profvoetballer kon worden, Hij sport als een watje
Hoop maar dat het een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleeeeeeeeeeeein beetje pijn doetquote:Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft een half uur gesport ?
Dennis is vooral bezig met het verplaatsen van sport atributen, hij heeft een paar klappen tegen de boksbal gegeven en een paar minuten op een kutfiets gezeten.
O, nou doet hij zijn vinger ook nog zeer.
Amanda gaat met een BMW naar de tandarts
De verhaallijn met Dennix gaat gewoon verder hoor of zie jij iets anders?quote:Op maandag 19 november 2007 11:30 schreef blomst het volgende:
Nadia haar kotsen kan ook een vraag om aandacht zijn, haar verhaallijn Luc of Dennix is niet meer, en met haar uiterlijk kan ze niet tegen Lieke en Amanda op.
quote:Op maandag 19 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
k vind dat altijd heel irritant, Brian en Amanda hebben daar ook zo'n handje van. Maar Dennis en Nadia doen het echt heel veel.quote:Op maandag 19 november 2007 11:30 schreef Meganog het volgende:
Stofzuiger uit, gesprek voorbij...
Naad moet naar achter en krijgt van Flens een compliment omdat ze zo goed kan kotsen en omdat ze al 4x zwanger is geweest in 3 maanden.quote:Op maandag 19 november 2007 11:30 schreef blomst het volgende:
Nadia haar kotsen kan ook een vraag om aandacht zijn, haar verhaallijn Luc of Dennix is niet meer, en met haar uiterlijk kan ze niet tegen Lieke en Amanda op.
En iets, dat Naad open vragen moest stellen???quote:Op maandag 19 november 2007 11:31 schreef beequeen het volgende:
Dennix fluistert weer iets over de ontslagronde en dat hij nergens heengaat. Naad moet de voorzet geven.
Sorry, maar meer kon ik er niet van maken.
Van die open vragen ving ik ook opquote:Op maandag 19 november 2007 11:35 schreef Dark het volgende:
[..]
En iets, dat Naad open vragen moest stellen???
quote:Op maandag 19 november 2007 10:56 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nadia en Amanda moeten een liedje schrijven van Ludo Voetenquote:Op maandag 19 november 2007 11:37 schreef Dark het volgende:
Klef en Bef lezen weer elkaars brieven.
Naad vraagt of Den gaat voetballen, maar hij zat er aan te denken......misschien morgen.....
Dat was zowiezo de bedoeling...want Brian was van mening dat ze gewoon wat op papier moesten zetten. En dan aan de hand van de muziek een selectie moesten maken.quote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef Dark het volgende:
Naad vindt het wel goed wat Brian heeft opgeschreven, maar niet alle zinnen.
Nu moet ze een paar zinnen schrappen.
Als de meester dat maar goed vindt?
Donderdag 29-11quote:Op maandag 19 november 2007 11:48 schreef farscapevr6 het volgende:
wanneer is de volgende ontslagronde?
met bijpassend chagerijnig gezicht en zakkewasserhoudingquote:Op maandag 19 november 2007 11:57 schreef Varen het volgende:
Janice verveelt zich dood
Wat fijn is dat ooooooooo ben zo blij,en spannend is het danquote:Op maandag 19 november 2007 11:56 schreef Varen het volgende:
Tilly is er
Hij heeft ook geen verhaallijn en de hele reden dat hij in de kooi zat was een farce waarbij Amanda weer eens wat toegschoven moest krijgen.quote:Op maandag 19 november 2007 11:57 schreef Varen het volgende:
Janice verveelt zich dood
Die ouwe taart is er maar weer eens voor snollie Amanda?quote:Op maandag 19 november 2007 11:55 schreef avonne het volgende:
Tilly in da house
Ik zou het wel weten als ik populair wilde worden.Gewoon voordat je erin gaat je goed inlezen en dan precies doen wat de grootste meute wil.Je aanluiten bij Amanda en Brian is al de grootste fout.quote:Op maandag 19 november 2007 12:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen verhaallijn en de hele reden dat hij in de kooi zat was een farce waarbij Amanda weer eens wat toegschoven moest krijgen.
Janice beseft waarschijnlijk dat zijn hele optreden hem weinig goed heeft gedaan.
Tenzij dat laatste natuurlijk een van de voorwaarden is om in DGK te komen en je in al je optimisme denkt dat je er dan toch nog op een of andere manier goed uitspringt. Zo'n type lijkt me die Janice wel.quote:Op maandag 19 november 2007 12:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik populair wilde worden.Gewoon voordat je erin gaat je goed inlezen en dan precies doen wat de grootste meute wil.Je aanluiten bij Amanda en Brian is al de grootste fout.
Ach gewoon zeggen dan ,vind Amanda en Brian leuk en als je er eenmaal zit,kunnen ze je toch niks meer maken.Je mag toch zelf weten wie je aardig vind.Misschien ben ik wel heel naif ,maar het hokje kan je nooit verplichten om iemand leuk te vinden.quote:Op maandag 19 november 2007 12:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tenzij dat laatste natuurlijk een van de voorwaarden is om in DGK te komen en je in al je optimisme denkt dat je er dan toch nog op een of andere manier goed uitspringt. Zo'n type lijkt me die Janice wel.
Behoorlijk naïef ben ik bang. Iedereen die besmet is met het HOS virus moet het veld ruimen, denk alleen maar aan Ellie.quote:Op maandag 19 november 2007 12:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach gewoon zeggen dan ,vind Amanda en Brian leuk en als je er eenmaal zit,kunnen ze je toch niks meer maken.Je mag toch zelf weten wie je aardig vind.Misschien ben ik wel heel naif ,maar het hokje kan je nooit verplichten om iemand leuk te vinden.
Tilly is er anders ook nog.quote:Op maandag 19 november 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Behoorlijk naïef ben ik bang. Iedereen die besmet is met het HOS virus moet het veld ruimen, denk alleen maar aan Ellie.
Tilly is goed met iedereen, de enige die echt objectief is.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:00 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Wat fijn is dat ooooooooo ben zo blij,en spannend is het dan![]()
![]()
Tilly is liefquote:Op maandag 19 november 2007 12:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die ouwe taart is er maar weer eens voor snollie Amanda?
zou kunnen.quote:
Ellie was naar iedereen heel vriendelijk, en deed voor iedereen moeite.quote:Op maandag 19 november 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Behoorlijk naïef ben ik bang. Iedereen die besmet is met het HOS virus moet het veld ruimen, denk alleen maar aan Ellie.
ik vind het nogal over-acting...quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef miesy het volgende:
[..]
zou kunnen.
ik vond het in ieder geval een mooi plaatje.
Precies.quote:Op maandag 19 november 2007 13:03 schreef Prosac het volgende:
Mijn god, die mensen daar gaan vaker naar de tandarts/dokter dan ik en mijn 2 broertjes de afgelopen 27 jaar bij elkaar. Zelfs als ik ziekenhuis, oogarts en orthodontist erbij tel, halen wij het aantal niet.
Erg opzichtig allemaal.
hij zat gewoon een beetje te staren, zag er niet meer in dan dat.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 13:07 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt dat als ze zwanger is het zowiezo "weg moet, want ik ga hier niet zwanger zijn"
ze moet blij zijn als ze zwanger is, tis voor haar de enige manier om er even herkenbaar als een vrouw uit te zien...quote:Op maandag 19 november 2007 13:07 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt dat als ze zwanger is het zowiezo "weg moet, want ik ga hier niet zwanger zijn"
quote:Op maandag 19 november 2007 13:07 schreef avonne het volgende:
Oké.... ik ben ook dokter (net afgestudeerd) en zie met mijn vakkundig oog........ dat meisje is zo zwanger, als het maar wezen kanquote:Op maandag 19 november 2007 13:07 schreef avonne het volgende:
En waaraan ziet u dat dan dokter?quote:Op maandag 19 november 2007 13:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Oké.... ik ben ook dokter (net afgestudeerd) en zie met mijn vakkundig oog........ dat meisje is zo zwanger, als het maar wezen kan![]()
Laat ze het kindje dan opgeven voor adoptie, genoeg mensen die een kind adopteren en opvoeding doet nog altijd meer dan genen.quote:Op maandag 19 november 2007 13:19 schreef bloodymary het volgende:
Ze moeten het sowieso laten aborteren, zulke mensen zouden zich niet voort mogen planten.....
ze zuipt gewoon door.Is gewoon weer zo,n uitgekauwd verhaallijntje.Jaap zal volgende week wel een brief krijgen dat Cora vreemd gaatquote:Op maandag 19 november 2007 13:24 schreef Margo37 het volgende:
Mijn moeder kwam er achter na 5 mnd zwangerschap, gewoon bloedingen maar dat was een vleesboom![]()
Nadia is echt niet zwanger en een slechte actrice![]()
Zwanger is van haar 'adviseur' bedoel je?quote:Op maandag 19 november 2007 13:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ze zuipt gewoon door.Is gewoon weer zo,n uitgekauwd verhaallijntje.Jaap zal volgende week wel een brief krijgen dat Cora vreemd gaat![]()
Gisteren vertelde Huub dat het eerste optreden pas 1 december is omdat de andere nummers nog moeten worden ingezongen. Ook voor Jaap moet er nog snel een carnavalshit gemaakt worden.quote:Op maandag 19 november 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
Huub is nog steeds woest op Brian zegt hij tegen José. Ze probeert Huub te sussen door te zeggen dat ze samen wel moeten optreden. Huub zegt dat het eerstvolgende optreden 1 december is.
Ik krijg de indruk dat er optredens afgezegd zijn om de boel een beetje rustig te krijgen.
om dat vaktermen te beschrijven valt niet mee, dus hier ff in jip-en janneke taalquote:Op maandag 19 november 2007 13:21 schreef Clank het volgende:
[..]
En waaraan ziet u dat dan dokter?
Ze was naar eigen zeggen vorige week nog ongesteld![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
José: Naad is zo uitgekookt en met Amanda heb ik het ook helemaal gehad.
José heeft gehoord dat Amanda gezegd heeft dat José onder een trein mocht komen.
Ze praat al zo vanaf het moment dat ze dat hok binnenkwam dus is ze inmiddels bijna 5 maanden zwanger.quote:Op maandag 19 november 2007 13:30 schreef Desii het volgende:
[..]
om dat vaktermen te beschrijven valt niet mee, dus hier ff in jip-en janneke taal
Ze praat als een baby en daardoor zijn hormonen wat uit balans; dit is een duidelijk neven-effect van iemand die zwanger is van een jongen met veel praatjes en weinig kwaliteiten...
maar doordat de hormoontjesssss niet meeeeer zo werken als het moet, zal ze nog wel ongesteld worden![]()
ehhhhh......quote:Op maandag 19 november 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze praat al zo vanaf het moment dat ze dat hok binnenkwam dus is ze inmiddels bijna 5 maanden zwanger.![]()
een loslippige palma..quote:Op maandag 19 november 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
José heeft gehoord dat Amanda gezegd heeft dat José onder een trein mocht komen.
Het zou wel verklaren waarom ze geen gram afvalt bij een dieet van gebakken lucht en hooguit wat alcohol.quote:Op maandag 19 november 2007 13:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ehhhhh......![]()
ja waarschijnlijk wel![]()
Je kunt gewoon merken dat José dol is op Huub. Ze mag wel uitkijken, straks krijgt Amanda het in de gaten en mag ze wieberen.quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef pullup het volgende:
Palma en Huub vormen wel een goed team op dit moment![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
Amanda is terug van de "tandarts ". De diagonse: Ze moet beter flossen.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 13:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik moet ook steeds kotsen als ik naar de jongen op stream 3 en 4 kijk!
het zal toch niet?
lol!!quote:Op maandag 19 november 2007 13:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik moet ook steeds kotsen als ik naar de jongen op stream 3 en 4 kijk!
het zal toch niet?
onder haar neus bedoel je zekerquote:Op maandag 19 november 2007 13:52 schreef Nomrc2 het volgende:
nadia moet zich nodig scheren
Naad: Schatje, eet je wel goed?quote:
Dat is vrouwen eigen hé...die hebben ook het liefst een lelijke vriendin zodat ze zich daaraan kunnen spiegelen.quote:Op maandag 19 november 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad: Schatje, eet je wel goed?![]()
Naad is echt een feeder.
zei ze een tijdje gelden ook, en dat hij er wat magertjes uitzag.quote:Op maandag 19 november 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad: Schatje, eet je wel goed?![]()
Naad is echt een feeder.
Zo zien we dus maar weer dat Amanda heel erg een tunnelvisie erop nahoudt....quote:Op maandag 19 november 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen er in trapt.quote:Op maandag 19 november 2007 14:03 schreef riri het volgende:
[..]
Zo zien we dus maar weer dat Amanda heel erg een tunnelvisie erop nahoudt....
Huub verwijten dat hij de duivel is omdat hij in het spel opmerkingen maakt over Amanda's vader of familie
Amanda die zelf achter Palma haar rug zegt dat Palma onder een trein mag komen.
Dat is in haar ogen normaal?Dat ze zulke dingen zegt.
Amanda heeft heel veel nare opmerkingen zelf gemaakt...ze meet met twee maten.
Dat is waarom ik echt een hekel heb aan haar karakter...ze gelooft zo in haar eigen onschuldigheid terwijl ze dat dus helemaal niet is...ze is behoorlijk uitgekookt
heb het gemist.quote:Op maandag 19 november 2007 14:06 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub nu weet je dat de kijkers weten dat jullie geregiseerd worden.Hoef je ook niet meer zo geheimzinnig te doen.Ben benieuwd hoe Huub en Jaap met dat berichtje in de telegraaf omgaan.
Staat in de Telegraafquote:Op maandag 19 november 2007 14:07 schreef miesy het volgende:
[..]
heb het gemist.
wat was dat voor bericht?
Tsja, dat Huub moest van het hokje is wel duidelijk maar daar is al genoeg over gezegd.quote:Op maandag 19 november 2007 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iedereen er in trapt.
Het is zo'n verschrikkelijke teringpiranha
Wat er gisteren gebeurde tussen Huub en Amanda, daar wordt je toch gewoon misselijk van?
Hij moet dat kleine pestjong eens aanpakken, ze komt echt overal mee weg![]()
hoop dat wat palma zei hem "weer" een beetje meer heeft wakker geschud.quote:Op maandag 19 november 2007 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iedereen er in trapt.
Het is zo'n verschrikkelijke teringpiranha
Wat er gisteren gebeurde tussen Huub en Amanda, daar wordt je toch gewoon misselijk van?
Hij moet dat kleine pestjong eens aanpakken, ze komt echt overal mee weg![]()
Een column in De Telegraaf door Marcel Peereboom Voller :quote:Op maandag 19 november 2007 14:07 schreef miesy het volgende:
[..]
heb het gemist.
wat was dat voor bericht?
quote:......
Ander nieuws is wel verontrustend. RTL speelt met de gedachte om De Gouden Kooi na december toch door te laten gaan. Dit omdat de kijkcijfers niet tegenvallen. „De kritiek begint te verstommen”, aldus de zender. Welnu, het is goed dat RTL deze misser heeft opgemerkt. Dat gaan we meteen rechtzetten: De Gouden Kooi is nog steeds het meest ranzige programma op televisie. Helemaal nu de makers eindelijk hebben bekend dat zij de bewoners regisseren en instrueren.
Dat de spelregels per week veranderen om het programma in leven te houden, soit. Maar het sturen en stimuleren van de ruzies, vrij- en knokpartijen tussen deze laboratoriumratten gaat wel erg ver. We zijn toch allemaal tegen dierproeven? Bovendien is het aanzetten tot geweld strafbaar, dus als we met z’n allen een beetje druk uitoefenen kunnen ook Huub, Brian, Jaap en Lieke straks van hun rust genieten.
quote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef BuffyJan het volgende:
http://dusty.hyves.net/ is dit de Dusty van Amanda?
quote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef BuffyJan het volgende:
Hij lijkt er wel op.quote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef BuffyJan het volgende:
Yep, kijk maar.quote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef BuffyJan het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 14:11 schreef Varen het volgende:
Jan moet over een half uur weg
op het net?quote:
Kijk op de vorige pagina van deze COS, de post van BSOL.quote:Op maandag 19 november 2007 14:13 schreef miesy het volgende:
[..]
op het net?
heb de krant niet in huis.
naja, ik check wel even.
Dank!!quote:Op maandag 19 november 2007 14:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een column in De Telegraaf door Marcel Peereboom Voller :
[..]
Bron: VV.quote:Nu Amanda er niet is, en Nadia Tilly voor zichzelf heeft, neemt ze de tijd om heerlijk te roddelen over haar beste vriendin. “Ze heeft haar haren echt verpest”, aldus Nadia. “Ze moet gewoon al die extensions eraf halen en het weer laten groeien”, adviseert de nagelstyliste. “Ja maar zonder die extensions heeft ze amper haar over!”, smiespelt de brunette. Niet zo netjes van Nadia. Maargoed, Amanda roddelde ook volop over haar tijdens het ontbijt…
Niet alleen de stem ....quote:Op maandag 19 november 2007 14:20 schreef Nomrc2 het volgende:
het gaat helemaal mis met de stem van mannie
mooi
vol goede moed de toekomst tegemoetquote:Op maandag 19 november 2007 14:21 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
janice op het punt van vertrek![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Ik vind het eng.....
Zijn Naad d'r navels weer in beeld?quote:Op maandag 19 november 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Ik vind het eng.....
Wat vind je eng?quote:Op maandag 19 november 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Ik vind het eng.....
Wat moet ie vannacht dan met zijn magic stick?quote:Op maandag 19 november 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Wat een misselijke vent die Brian gatverredamme
Ik denk dat ze Brian eng vindt, ik vind hem ook heel eng op het moment.quote:
Hit me with your magic stick! Hit me, hit me!quote:Op maandag 19 november 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat moet ie vannacht dan met zijn magic stick?![]()
Neuh, dat gaat hem niet worden maar een vrouwelijke gastspeler juich ik wel toe.quote:
Zwaffelen is zooo 2006quote:Op maandag 19 november 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hit me with your magic stick! Hit me, hit me!![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hit me with your magic stick! Hit me, hit me!![]()
![]()
Dan hoop ik op een hele knappe mannelijke gastspeler die Amanda gaat troosten omdat ze het zo moeilijk heeft met Bwian, kijken hoe lang de relaasie dan nog stand houdt en hoe lang het duurt voordat Bwian in een dwangbuis moet worden afgevoerd.quote:Op maandag 19 november 2007 14:29 schreef pullup het volgende:
Brian schat Amanda dus zo wanhopig in dat hij de bluf van de omgekeerde pikstraf aan durft te gaan
quote:
puik planquote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef Varen het volgende:
Amanda: Als Brian slaapt, ga ik gewoon weer bij hem liggen.
Nadia: Dan laat je Brian eerst inslapen
quote:
Als een man je met zijn 'magic stick' om je oren slaat.quote:Op maandag 19 november 2007 14:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ongetwijfeld erg dom maar wat is Zwaffelen????????
Dat dacht ik dus al, creepy Brian.quote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe de dictator bezig is tegen zijn geestelijk achtergebleven onderdaantje![]()
Precies dat had ik nou ook!quote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe de dictator bezig is tegen zijn geestelijk achtergebleven onderdaantje![]()
Topideequote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef Varen het volgende:
Ik zou het kunnen zijnquote:Op maandag 19 november 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Seks met Bulgaren is enorm 2008. Ben jij een Bulgaar?![]()
Dan heb ik in mijn leven als heel wat afgezwaffeltquote:Op maandag 19 november 2007 14:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als een man je met zijn 'magic stick' om je oren slaat.
Dan gaat hij met Lieke aan de haal.quote:Op maandag 19 november 2007 14:38 schreef diedirk het volgende:
Hoop en denk echt dat luc terug komt
Die mag wat mij betreft wegblijven eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 november 2007 14:38 schreef diedirk het volgende:
Voor 2009 neem meerdere Roemenen tussen je benenquote:Op maandag 19 november 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Seks met Bulgaren is enorm 2008. Ben jij een Bulgaar?![]()
De fysio is er vandaar dat korte broekje.quote:Op maandag 19 november 2007 14:40 schreef Ziet het volgende:
ow, dat broekje moet lieke niet aan houden... staat voor geen meter
alleen jammer dat naad dan weer zo in de schijnwerpers staat.quote:Op maandag 19 november 2007 14:38 schreef diedirk het volgende:
en tilly ookquote:Op maandag 19 november 2007 14:44 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Die hoer moet weer naar die rat luisteren![]()
Ze heeft de mooistequote:Op maandag 19 november 2007 14:44 schreef Ziet het volgende:
amanda vindt de diadeem zooooow mooi
maar het is wel jammer dat de steentjes niet helemaal doorlopen tot beneden
gaat tie naar de Witte Bergenquote:Op maandag 19 november 2007 14:50 schreef Varen het volgende:
Brian heeft al wat doorgebeld. Hij gaat in luxe slapen. Maar niet naast Amanda
Kunnen ook 6 plankjes zijn,wie weet.quote:Op maandag 19 november 2007 14:56 schreef Desii het volgende:
[..]
gaat tie naar de Witte Bergen(dan istie af...... i love it)
Ja alleen draagt Lieke het zoals het hoort... als trui!quote:Op maandag 19 november 2007 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Hebben Lieke en Amanda nou hetzelfde jurkje aan?
Febo, help even een handje !quote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef Varen het volgende:
Een bench!quote:Op maandag 19 november 2007 15:00 schreef Varen het volgende:
Rond half 10 komt er een soort kooi, waar Brian in gaat slapen
En de sleutel gaat de vijver in?quote:Op maandag 19 november 2007 15:00 schreef Varen het volgende:
Rond half 10 komt er een soort kooi, waar Brian in gaat slapen
quote:Op maandag 19 november 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
Veel leesplezier, Girltalk van A en N incl. taalfouten.![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Nog beterquote:Op maandag 19 november 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, die kooi gaat de vijver in .......
en dat, wat, 1 a 2 uur lang?quote:Op maandag 19 november 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Als ik Lieke zo hoor is die massage alles behalve een pretje.
huh?quote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Kids in de huiskamer samen met Huub, zo te zien voor handtekeningen.
Het ging in een flits. Begrijp niet waarom we dat niet mogen zien.quote:
Ik zag het ook, korte flits. Leek op een schakelfoutje van de regie.quote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Kids in de huiskamer samen met Huub, zo te zien voor handtekeningen.
Ze wachten tot de koters naar st Brian gaan en dat wordt vast wel in beeld genomen.quote:Op maandag 19 november 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging in een flits. Begrijp niet waarom we dat niet mogen zien.
Per ongeluk expres misschien?quote:Op maandag 19 november 2007 15:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zag het ook, korte flits. Leek op een schakelfoutje van de regie.
Zou me niks verbazen idd.quote:Op maandag 19 november 2007 15:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze wachten tot de koters naar st Brian gaan en dat wordt vast wel in beeld genomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |