Wat wil je dan? Dat je hem ook mag opeten ofzo?quote:Op maandag 19 november 2007 09:34 schreef Curri het volgende:
dit is een best onzinnig idee, je hebt 3 maanden je eigen zeehond?
Je krijgt dat beest niet mee naar huis, gek. Een fosterparentskindje komt toch ook niet naar Nederland?quote:Op maandag 19 november 2007 09:34 schreef Curri het volgende:
dit is een best onzinnig idee, je hebt 3 maanden je eigen zeehond?
quote:Op maandag 19 november 2007 09:10 schreef Deepfreeze het volgende:
oeh, de kerstactie, die mistte ik ook al
Kon alleen zelf geen leuk doel vinden.. Ben zelf iets meer voor een mensen-doel, zodat zij een gelukkige kerst kunnen hebben..
Zeehondjes is meer iets voor 4 okt
Ik weet er niks vanaf, maar ik neem aan dat deze gewoon doorgaat morgen toch?quote:Op maandag 19 november 2007 10:53 schreef Qwea het volgende:
ik ben al dik 1.5 maand bezig met het voorbereiden van een kerstactie. De bedoeling was is dat deze morgen van start zou gaan gaat.
Ik heb Yvonne,Litso en Senesta hiervoor om toestemming gevraagd
Ja of straxquote:Op maandag 19 november 2007 10:59 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik weet er niks vanaf, maar ik neem aan dat deze gewoon doorgaat morgen toch?
Okee, dan is dit topic lichtelijk overbodig hequote:Op maandag 19 november 2007 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja of strax![]()
Komt mij qua tijd beter uit als ik hem om 12u startBen vandaag de hele dag vrij, en morgen ook. Dus dan kan ik alles ff goed bijhouden
Nee had je niet kunnen weten. Aangezien het enkel in de F&F slowchat is besprokenquote:Op maandag 19 november 2007 11:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, dan is dit topic lichtelijk overbodig he![]()
.
Had ik dit kunnen weten, btw?
Waarom staat het niet in GC?quote:Op maandag 19 november 2007 12:14 schreef Qwea het volgende:
[Kerstactie!] Het JochemFonds! [Kerstactie!]
Ja, dat weet ik eigenlijk nietquote:
Waarom? Vorig jaar hebben we als ik me niet vergis de actie van Elisa B en de zwervers gehad.quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Een dierenactie ?? hmmzzz. waar blijft een mensen actie ? Dit is meer een actie voor 4 okt.
Tuurlijkquote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk nietDom, ik had hem idd beter daar kunnen plaatsen.
Wil jij hem voor mij verzetten?
Tuurlijk verdienen ze aandacht, M'n katten krijgen lekkere patrijs of fazant met kerst. Toch vind ik kerst meer geschikt voor een sociaal op mensen gericht evenement dat op dieren gericht.quote:Op maandag 19 november 2007 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Vorig jaar hebben we als ik me niet vergis de actie van Elisa B en de zwervers gehad.
Dieren verdienen met kerst ook extra aandacht. Het is niet zo dat 4 oktober alleen maar de dag voor de dieren is.
Ik zou als algemene FOK! kerstactie zelf ook een voorkeur hebben voor een mensen-actie.quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Een dierenactie ?? hmmzzz. waar blijft een mensen actie ? Dit is meer een actie voor 4 okt.
omdat je de rest van het jaar al aan de diverse collectes mee kan doen en dit iets FOK!'s isquote:Op maandag 19 november 2007 12:32 schreef N.icka het volgende:
Waarom alleen met kerst een actie? Meer last van valse schaamte rond deze tijd van het jaar?
Ehm, ik niet hoor. Ik geloof dat er wel veel meer acties gehouden worden op FOK! afgezien van alleen rond de kerst.quote:Op maandag 19 november 2007 12:32 schreef N.icka het volgende:
Waarom alleen met kerst een actie? Meer last van valse schaamte rond deze tijd van het jaar?
Mhaw, ben ik niet met je eens. Ik vind dat mensen beter in staat zijn voorzichzelf te zorgen dan dieren.quote:Op maandag 19 november 2007 12:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik voor een kerstactie veel liever een 'mensenfonds' had gezien dan een dierenfonds.
zeker omdat er laatst in F&F ook al iets soortgelijks was.
ik geef liever een lading mensen iets gezelligs met kerst dan een lading beestjes, die komen met dierendag wel weer aan de beurt
maar hey, that's me.
ooh ja!quote:Op maandag 19 november 2007 12:29 schreef Sjeen het volgende:
Vorig jaar was overigens Stichting FoK
Maar goed, als die niet opgezet wordt en dit wel... dan valt er ook weinig te klagen.quote:Op maandag 19 november 2007 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou als algemene FOK! kerstactie zelf ook een voorkeur hebben voor een mensen-actie.
Mede omdat er al een enorme dieren-actie geweest is dit najaar.
Hij staat nu in F&Fquote:Op maandag 19 november 2007 13:44 schreef yvonne het volgende:
Euhm, deze van Q was toch alleen voor F&F?
Dé Kerstactie bestaat niet, die ontstaat, ieder jaar.
quote:Op maandag 19 november 2007 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou als algemene FOK! kerstactie zelf ook een voorkeur hebben voor een mensen-actie.
Mede omdat er al een enorme dieren-actie geweest is dit najaar.
eens en eens en ik denk dat ik de actie van qwea ook voorbij laat gaan.quote:Op maandag 19 november 2007 12:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik voor een kerstactie veel liever een 'mensenfonds' had gezien dan een dierenfonds.
zeker omdat er laatst in F&F ook al iets soortgelijks was.
ik geef liever een lading mensen iets gezelligs met kerst dan een lading beestjes, die komen met dierendag wel weer aan de beurt
maar hey, that's me.
Nou, dan zijn we het toch allemaal eenschquote:Op maandag 19 november 2007 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij staat nu in F&F
Een soort asiel actie, maar dan anders
Ja schattig hea?quote:Op maandag 19 november 2007 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we het toch allemaal eensch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |