Ik zat gisteren met 2 vrinden in een 3 tot 4*-restaurant waar meer mensjes zaten
Toen we aankwamen waren er een paar kleine kinderen , waar ik normaal geen moeite mee heb , maar deze kon ik echt wel afschieten:
Het was al een beetje een ergenis omdat ze heen en weer liepen langs de tafels, een jongetje en een meisje, niet ouder dan 8 jaar en allebei een beetje "zanger Bob" style
Dan denk je al gelijk : "Ga fuckin zitten op je plek / Ouders, doe er wat aan, je bent in een restaurant / Personeel, je krijg geen fooi, achterlijke mafketels die er niets aan doen! EINZ! "
Toen we begonnen met eten ging dat meisje praatjes krijgen en begon van een afstandje dingen als " de blanke vernietigen, die blanke witte man kapot" en weet ik veel wat ze nog meer brabbelde.
Ik trok me er niets van aan.
Ze zei wat tegen mij, en dan weer tegen de meute, gewoon in het niets dingen zeggen: "attentie allemaal: wij gaan dalijk eten, attentieeee we gaan met de auto naar blablablah" allemaal niet gerichte kinderlijke nonsens.
Ondertussen liep dat dikke rondje varkentje ook heen en weer en bleef soms aan de rand van de tafel stilstaan, al kijkend met een boze blik hoe ik mijn eten naar binnen aan het werken was.
Ik: tief alsjeblieft op, ben aan het eten dik mormel?!!
Dat meisje af en toe van 3 meter afstand (in het looppad van restaurant) " witte man blablah moet kapot "
Ik begon me steeds meer en meer te ergeren en keek rond of ik de ouders zag, maar ze liepen er niet naartoe en kon het niet goed zien , stuk of 20 tafels en alles zat vol.
Toen haalde het jongetje een soort van zaklamp uit zn zak en begon en vrolijk mee op de grond te schijnen, dit duurde 1 minuut waarna het meisje zei: doe het op de witte man.
Dat vette kwabbeltje kwam weer aan de rand van de tafel staan (echt minder da 1 meter van me af) en begon in mijn gezicht te schijnen!

WTF ... tyfuskind!!!
Toen prikte ik met mijn wijsvinger (of beter gezegd, ik pookte) in zijn bolle buik en duwde hem weg van mn tafel.
Op het moment van het prikken zei hij : "auw" wat me als muziek in mn oren klonk
Het jongetje liep weg en meisje bleef de minuten daarna nog wat achterlijks blaten.
Toen bleek dat de ouders gewoon 5 meter van ons af zaten en alles waarschijnlijk gezien maar niets gedaan hebben
Waar ben je dan mee bezig...echt niet te filmen hoe achterlijk

Einde klacht! (en ik vind dat ik het nog netjes heb afgehandeld, ik had erger kunnen zijn, of verhaal halen bij mama en pappa na het identificeren van die debielen)
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"