abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54710111
Ik zat gisteren met 2 vrinden in een 3 tot 4*-restaurant waar meer mensjes zaten

Toen we aankwamen waren er een paar kleine kinderen , waar ik normaal geen moeite mee heb , maar deze kon ik echt wel afschieten:

Het was al een beetje een ergenis omdat ze heen en weer liepen langs de tafels, een jongetje en een meisje, niet ouder dan 8 jaar en allebei een beetje "zanger Bob" style
Dan denk je al gelijk : "Ga fuckin zitten op je plek / Ouders, doe er wat aan, je bent in een restaurant / Personeel, je krijg geen fooi, achterlijke mafketels die er niets aan doen! EINZ! "

Toen we begonnen met eten ging dat meisje praatjes krijgen en begon van een afstandje dingen als " de blanke vernietigen, die blanke witte man kapot" en weet ik veel wat ze nog meer brabbelde.
Ik trok me er niets van aan.
Ze zei wat tegen mij, en dan weer tegen de meute, gewoon in het niets dingen zeggen: "attentie allemaal: wij gaan dalijk eten, attentieeee we gaan met de auto naar blablablah" allemaal niet gerichte kinderlijke nonsens.

Ondertussen liep dat dikke rondje varkentje ook heen en weer en bleef soms aan de rand van de tafel stilstaan, al kijkend met een boze blik hoe ik mijn eten naar binnen aan het werken was.
Ik: tief alsjeblieft op, ben aan het eten dik mormel?!!
Dat meisje af en toe van 3 meter afstand (in het looppad van restaurant) " witte man blablah moet kapot "

Ik begon me steeds meer en meer te ergeren en keek rond of ik de ouders zag, maar ze liepen er niet naartoe en kon het niet goed zien , stuk of 20 tafels en alles zat vol.

Toen haalde het jongetje een soort van zaklamp uit zn zak en begon en vrolijk mee op de grond te schijnen, dit duurde 1 minuut waarna het meisje zei: doe het op de witte man.
Dat vette kwabbeltje kwam weer aan de rand van de tafel staan (echt minder da 1 meter van me af) en begon in mijn gezicht te schijnen! WTF ... tyfuskind!!!

Toen prikte ik met mijn wijsvinger (of beter gezegd, ik pookte) in zijn bolle buik en duwde hem weg van mn tafel.
Op het moment van het prikken zei hij : "auw" wat me als muziek in mn oren klonk
Het jongetje liep weg en meisje bleef de minuten daarna nog wat achterlijks blaten.

Toen bleek dat de ouders gewoon 5 meter van ons af zaten en alles waarschijnlijk gezien maar niets gedaan hebben

Waar ben je dan mee bezig...echt niet te filmen hoe achterlijk

Einde klacht! (en ik vind dat ik het nog netjes heb afgehandeld, ik had erger kunnen zijn, of verhaal halen bij mama en pappa na het identificeren van die debielen)
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_54710119
-----> KLB?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_54710149
KLB ja
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_54710574
gastschopje KLB

OT: Aso-ouders = kutkinderen ... toch?
bye
pi_54710652
Ojah, verhaal van de ouders gaat natuurlijk van zo:

"onze maikel en chimène kunnen prima mee uit eten, je hebt de hele avond geen kind aan ze, die vermaken zich wel. Ze trekken meteen het restaurant in en komen alleen terug als het eten wordt gebracht, ze zijn toch zo makkelijk he? Alleen al die fancy garnering op hun bord en die ingewikkelde namen voor de gerechten.. Ik bestel gewoon een patatje met een frikandel voor ze, is altijd goed."
bye
pi_54710711
En over een maand zie je jezelf in tequilla oid.
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_54710898
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:39 schreef Piemol het volgende:
Toen we aankwamen waren er een paar kleine kinderen , waar ik normaal geen moeite mee heb , maar deze kon ik echt wel afschieten:
Kinderen en restaurants is een combinatie die nooit werkt.
quote:
Personeel, je krijg geen fooi, achterlijke mafketels die er niets aan doen! EINZ!
Fooien moet je sowieso niet geven, ze krijgen al een salaris van hun werkgever.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_54711125
Misschien moeten die mensen in het vervolg maar gewoon naar de Mc Donalds gaan als ze zonodig buiten de deur willen eten en hun kinderen niet thuis willen laten.
  maandag 19 november 2007 @ 10:02:54 #9
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54711173
Puike TT
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 19 november 2007 @ 10:10:51 #10
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54711294
leuk verhaal
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54711341
Tis idd een kwestie van opvoeden/cultuur, mijn zusje en ik gingen ook al vrij jong mee uit eten, en dat ging prima. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over, dat soort gedrag verwacht je in een McDonalds...
Heb je mijn minicity al bezocht?
  maandag 19 november 2007 @ 10:16:52 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54711395
gewoon aanpakken die kutkinderen, en die ouders ook flink uitkafferen als ze opeens voor hun teringkoters "opkomen". Het is niet mijn probleem dat je leven naar de klote is en je nergens meer heen kan zonder die schijtbakken, had je met je domme kop eerder kunnen bedenken voor je er aan begon.

. Ik kan me de hoeveelheid incidenten met jankende kinderen EN ouders niet eens meer heugen. Gewoon optieven met je kutkind, Opa en Oma, schoonouders, opvang, aan een touw aan aan boom, het boeit me niet, ik moet er geen last van hebben anders heb jij het ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54711397
quote:
Toen we begonnen met eten ging dat meisje praatjes krijgen en begon van een afstandje dingen als " de blanke vernietigen, die blanke witte man kapot" en weet ik veel wat ze nog meer brabbelde.
ze bedreigde je
pi_54711410
Kinderen en aso-ouders zijn nooit ergens een goede mix mee
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  maandag 19 november 2007 @ 10:19:14 #15
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_54711438
Ik kan me haast niet voorstellen dat de TS ooit een 3 tot 4* restaurant van binnen heeft gezien .
Maar goed, wellicht handig als de TS volgende keer niet naar een van der Valk gaat maar gewoon naar een fatsoenlijk restaurant .
  maandag 19 november 2007 @ 11:11:52 #16
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54712361
Dus als ik het goed begrijp waren het Indianen ?!?

Grote witte blanke man ,... ugh.
pi_54712888
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:25 schreef Petre het volgende:
Ojah, verhaal van de ouders gaat natuurlijk van zo:

"onze maikel en chimène kunnen prima mee uit eten, je hebt de hele avond geen kind aan ze, die vermaken zich wel. Ze trekken meteen het restaurant in en komen alleen terug als het eten wordt gebracht, ze zijn toch zo makkelijk he? Alleen al die fancy garnering op hun bord en die ingewikkelde namen voor de gerechten.. Ik bestel gewoon een patatje met een frikandel voor ze, is altijd goed."
Gebroeders Ko - Broodje Frikandel

maandag 19 november 2007 @ 11:50:31 #18
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54713881
maar goed dat ik daar niet was, anders had ik die kinderen in elkaar geslagen. godverdomme m'n bloed begint er gewoon van te koken
pi_54717951
JP zou zeggen: Twee zaken

1. Waarden en normen.
2. Tolerantie.
Road kill collector would be appropriate
pi_54718070
Ben je een albino?
  Moderator / Redactie FP maandag 19 november 2007 @ 17:23:27 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_54719885
Volgende keer pootje haken. Stuiterd ie met een beetje geluk zo de deur uit met die zaklamp als een anaallicht ingebracht voor betere visie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 19 november 2007 @ 18:59:17 #23
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54722097
Van die kinderen die op hun 8ste al dik zijn
Sommige mensen verdienen het niet om kinderen te hebben.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 19 november 2007 @ 19:18:38 #24
189777 zagevent
what's in a name
pi_54722509
Achja, die paupers komen rechtstreeks uit één of ander armenegersland. Die lopen nog rond met woestijn of jungle manieren.
Een retourtje sloppenwijk.
pi_54722542
Goede klacht.

Nu nog een verklaring over waarom jij een witte man was?
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')