Ik was pubquizen in Utrecht!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:43 schreef Dizer het volgende:
Er wordt gezeurd tegen mijn kop dat ik er nooit ben.. kom ik hier en is het steeds saaaaaai omdat er niemand is.
quote:Op donderdag 22 november 2007 09:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Was ist loss mit der kitten?
Aawquote:Op donderdag 22 november 2007 09:40 schreef Re het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
ze heeft een wond bij haar oren waar ze dus niet af kan blijven (krabben) en deze dus steeds groter worden, niets helpt ertegen dus dan maar een kapjequote:Op donderdag 22 november 2007 09:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
AawWat heeft ze?
Zo'n kap is echt rot voor die beestjesMijn hond gedroeg zich door dat ding nog zieker dan hij eigenlijk was
Jaquote:Op donderdag 22 november 2007 10:01 schreef Re het volgende:
endie kap is veel groter
... wisseltruuk visualiserend
Nou, alles bijelkaar zo'n 3/4 weken denk ik. Het is een jaar geleden maar zeker 3 weken. Wens Ziggy maar sterktequote:Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Re het volgende:
en hoe lang heeft tie er mee rondgelopen... ziggy moet 2 weken
Ja later heb ik een iets kortere kap meegekregenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:07 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaaw, die hond![]()
Wat een megakap iddHad hij zn pootje gebroken ofzo?
Tijdens het eten deed ik zijn kap af. Was gewoon zo'n zielig gezicht.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Katten proberen 'm ook altijd eerst heel naarstig af te krijgen, totdat ze erachter komen dat het toch niet lukt
[ afbeelding ]
Dat ga ik denk ik ook maar doen... Na een paar keer proberen heeft ze de techniek nog niet echt doorquote:Op donderdag 22 november 2007 18:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Tijdens het eten deed ik zijn kap af. Was gewoon zo'n zielig gezicht.
Hij kreeg het op een gegeven moment wel door (tijdens het drinken had hij zijn kap wel vaak om en zo leerde hij met kap te eten en drinken). Gewoon effe erbij blijven zitten en zodra ze klaar is met eten kap weer om 14.gifquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef MissBliss het volgende:
Dat ga ik denk ik ook maar doen... Na een paar keer proberen heeft ze de techniek nog niet echt door
Ze eet alleen de hele dag door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |