Amenquote:Op zondag 25 november 2007 18:41 schreef Sanne het volgende:
Nou ja, dat weet je, als je daar niet tegen kan moet je geen katten nemen.
Dat valt nog mee. Deze foto is van mijn slaapkamerquote:Op zondag 25 november 2007 18:48 schreef Sanne het volgende:
Ik heb zo'n stuk behang in de logeerkamer.
Ik heb het gezienquote:Op zondag 25 november 2007 18:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Anders effe een foto 14.gif
Ik wacht ook nog op een foto van Re z'n korte kantoorkapsel![]()
![]()
Hoe kort was het?quote:
Awwwquote:
Elke weekquote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Gaan jullie weer? [afbeelding]
Had dat effe wat eerder laten weten [afbeelding] [afbeelding] Nou zie ik Re's bootcampkapsel niet [afbeelding]
(De mogelijke namen voor Re's kapsels zijn eindeloos zoals jullie kunnen zien [afbeelding] )
er zijn idd veel mensen die op mij lijkenquote:Op zondag 25 november 2007 20:16 schreef rena het volgende:
Re, heb jij wel eens gereld? Ik zag net een man op SBS6 (haha) die verdacht veel op jou leek.
Neequote:Op zondag 25 november 2007 19:31 schreef DaMart het volgende:
En G_H, adverteer jij ook al op FOK! tegenwoordig? Zag net een banner voor Dada-net
Serieus?quote:
Volgens mij zag ik jou laatst bij Studio Voetbal ja.quote:Op zondag 25 november 2007 20:20 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn idd veel mensen die op mij lijken
Geen idee of er SC'ers op FOK! adverteren... maar er zijn bedrijven/mensen die het doen, dus als jij het deed, deed je het ook...quote:Op zondag 25 november 2007 20:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
NeeIk ga ook geen site onder Dada of Giechel opzetten
Welke SCer adverteert er dan al op Fok?
Leuk.quote:
He DaMart, heb jij ook zo'n last van erectieproblemen?quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee of er SC'ers op FOK! adverteren... maar er zijn bedrijven/mensen die het doen, dus als jij het deed, deed je het ook...
Nee, niet meer. Daar heb je nuttige spammail voorquote:Op zondag 25 november 2007 20:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
He DaMart, heb jij ook zo'n last van erectieproblemen?
Erik is vrij!quote:Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik haat jou
LAAT ERIK VRIJ !!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |