quote:Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef beroepslurker het volgende:
Nog even doorzetten en wie weet....
Gefeli met je eerste!!!quote:Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef beroepslurker het volgende:
Nog even doorzetten en wie weet....
Mijn vet gave geile handschoenenquote:Op maandag 19 november 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wat was dat nu voor foto joh....
Neem er 1 op mijn kostenquote:Op maandag 19 november 2007 00:18 schreef beroepslurker het volgende:
Yes! Ben zo blij!
Jij bent in de war met veulen, jeneverlurkerquote:Op maandag 19 november 2007 00:20 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je ze gekocht? En de maat was goed?
Ja ik heb ze gekocht.. Duh.. . Leer en soepelquote:Op maandag 19 november 2007 00:20 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je ze gekocht? En de maat was goed?
quote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
HOEVEEL TOPICS ZIJN ER WEL NIET1!1!!!!!
![]()
![]()
Ja, vind ik echt heerlijk, en dan met veel ijs....heb vanavond iets teveel genuttigd, zal ik morgenvroeg wel de zure vruchten van plukken, nou ja, zie ik morgen wel weer!quote:Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
Maar zeg eens, TS: drink je echt perensap met jenever?
Morgen is nog ver weg...neem nog een afzakkertje...., doe het voor Ian ook....quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, vind ik echt heerlijk, en dan met veel ijs....heb vanavond iets teveel genuttigd, zal ik morgenvroeg wel de zure vruchten van plukken, nou ja, zie ik morgen wel weer!
Betraptquote:Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent in de war met veulen, jeneverlurker![]()
ENTSCHULDIGUNG!11!!1!!1quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo eikel...dit is geen Duits forum.....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |