abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54793535
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:40 schreef Athmozz het volgende:
het vreemde is dat die trage gasten vaak eerst tien tot twintig per uur onder de maximum zitten, en als ze dan merken dat iemand wil inhalen gaan ze een pak sneller dan het maximum rijden om je toch maar niet voor te laten.

Ik heb zo eens iemand aan 40/u voor me gehad op een 90/u baan, waar ik niet voorbij kon raken wegens te veel tegenliggers, dus uiteindelijk er langs rechts ergens langs gegaan. Begint die mevrouw daarna op dezelfde baan tot 160/u te bumperkleven & grootlicht te geven
Laten opjagen
  vrijdag 23 november 2007 @ 01:16:51 #102
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_54793631
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:40 schreef Athmozz het volgende:
het vreemde is dat die trage gasten vaak eerst tien tot twintig per uur onder de maximum zitten, en als ze dan merken dat iemand wil inhalen gaan ze een pak sneller dan het maximum rijden om je toch maar niet voor te laten.

Ik heb zo eens iemand aan 40/u voor me gehad op een 90/u baan, waar ik niet voorbij kon raken wegens te veel tegenliggers, dus uiteindelijk er langs rechts ergens langs gegaan. Begint die mevrouw daarna op dezelfde baan tot 160/u te bumperkleven & grootlicht te geven
Dan moet je ineens keihard de rem intrappen!
Wedden dat ze het dan niet meer doet
pi_54794537
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 01:16 schreef voskat het volgende:

[..]

Dan moet je ineens keihard de rem intrappen!
Wedden dat ze het dan niet meer doet
Doe ik ook altijd als ik dan wel de kans krijg om zo'n figuur in te halen
Eerst afsnijden, dan bovenop de rem...
Moet je maar geen gasgeven als je VER onder het minumum zit en ik voorbij wil !
pi_54818927
probleem is dat je niet zomaar vol in je remmen mag gaan als er geen reden is (en "ik moest de volgende afrit af" is geen reden om vol in de remmen te gaan); als daar getuigen zijn dan heb jij het wel zitten als iemand daardoor in je achterkant rijdt hoor. Als er geen getuigen zijn is het jouw woord tegen dat van die achter je, en dat kan ook nog lang aanslepen (zeker als zijn verzekeringsagent er werk van maakt & de boel maar blijft vertragen/betwisten).

Sowieso; ik knal liever achter in iemand dan dat ik achteraan iemand in mij geknald krijg. Een whiplash is namelijk véél erger dan wat je hebt van zelf achterin iemand te rijden. Tel daarbij op dat het meestal de voorste is die door de klop achterop nog eens gaat beginnen slippen, en je weet helemaal hoe laat het is...

Gewoon laten, want door te snijden / dicht te slaan ga je die mens alleen nog meer frustreren & gaat hij de volgende keer nog trager beginnen rijden (zijn namelijk vaak mensen die onzeker zijn in het verkeer, en bij die zal zo'n actie het tegenovergestelde effect hebben)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 25 november 2007 @ 09:42:36 #105
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54819175
klotesnelweg met opgefokte spitsmuizen..
pi_80491233
kick van 2,5 jaar terug
AFC AJAX
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 april 2010 @ 18:56:27 #107
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80491270
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:55 schreef BonJovi het volgende:
kick van 2,5 jaar terug
Ben je nou de hele dag oude topics aan het kicken ofzo?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_80494359
Ik ken het soort. Je reed zeker in een dikkere wagen dan hij? Gewoon even 80 gaan rijden en een paar minuten later zonder verlichting over de vluchtstrook er langsheen knallen met 180 op de teller. Dat zal hem leren! Met een beetje mazzel schrikt ie zich het leplazarus en torpedeert ie z'n VW bussie ( ) vol in de vangrail.
pi_80525221
gewoon je handrem licht aan trekken .
Geloof me ze gaan gelijk in de remmen .
En jij kan zeggen dat je de gas heb los gelaten zodat hun de mogelijkheid hadden om je in te halen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')