abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54706553

100 expeditieleden in nieuwe Expeditie Robinson
Van de rust op het onbewoonde eiland Sribuat in Maleisië blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van 'Expeditie Robinson' worden gedropt.

Het wordt druk op het Maleisische eiland Sribuat. Van de rust op dit onbewoonde eiland blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van 'Expeditie Robinson' worden gedropt. Dat zijn er dit keer extra veel. Maar liefst honderd expeditieleden starten aan deze nieuwe uitdaging en moeten de honger, ongedierte en ondraaglijke hitte trotseren. Wie heeft de langste adem en wordt de ultieme Robinson? Vanaf zondag 30 september zijn presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen bij RTL 5 te zien met een nieuwe reeks van het spraakmakende en spannende 'Expeditie Robinson'.

Moederziel alleen wordt de eerste kandidaat van deze nieuwe expeditie achtergelaten op het onbewoonde eiland. Hij heeft geen idee wat de bedoeling is. Is er al een groep ergens anders bezig? Moet hij misschien een paar weken alleen zien te overleven? In zijn eentje ontdekt hij de twee grote stranden op het eiland, een mysterieuze arena en een brief met een opdracht. Het is aan hem om uit de expeditieleden die nog gaan komen vier kampverantwoordelijken te kiezen. Maar wat hij niet weet, is dat hij moet kiezen uit heel veel expeditieleden. Een boot met 99 mede-kandidaten is onderweg en dat gaat tot een enorme chaos leiden. De honderd kandidaten verspreiden zich meteen over twee stranden. Als het ene kamp de vlotten waarmee men op het eiland is gekomen inpikt, ontstaat direct het eerste conflict.

Dat de groep dit keer zoveel groter is, zorgt ervoor dat veel expeditieleden zoekende zijn. Ze weten zich geen raad met de situatie die zo heel veel anders is dan ze verwacht hadden en willen soms direct naar huis. Door middel van democratische bijeenkomsten proberen de kandidaten houvast te vinden en beslissingen te forceren waardoor hun verblijf duidelijker en makkelijker wordt. Met een groot gedeelte wordt er keihard gewerkt om de opdrachten te vervullen terwijl anderen er met de pet naar gooien en liggen te luieren op het strand. Dit roept grote frustraties op waardoor de gemoederen hoog oplopen.

In dertien afleveringen is te zien hoe deze expeditie en afvalrace gaat verlopen. Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze 'Expeditie Robinson' moet in elk geval beschikken over de meeste wilskracht, uithoudingsvermogen en collegialiteit.

Deel 6

[ Bericht 49% gewijzigd door PietjePuk007 op 18-11-2007 23:18:48 ]
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 18 november 2007 @ 23:09:00 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54706564
Leuke serie toch weer.
Die Frans, wat een heerlijk karikatuur .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54706679
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgens mij is een groot deel van het spel beïnvloed door de makers van ER.
of dat
pi_54706697

gr gr
pi_54706775

Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54706860
Mijn heldin

Prachtig hoe ze aan die paal hing, een alf. terug
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54708171
*fap
A little bit hateful
pi_54708275
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:17 schreef Liquidootje het volgende:
*fap
Jij ook al?
  maandag 19 november 2007 @ 01:41:29 #9
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54709153
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef BVO het volgende:
Leuke serie toch weer.
Die Frans, wat een heerlijk karikatuur .
Inderdaad, gelukkig doet Frans mee, elke aflevering weer leuke opmerkingen.

Jammer dat Bruno eruit ligt eigenlijk, dat was ook wel zón figuur.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 19 november 2007 @ 10:22:35 #10
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54711490
Toedeledokie!

Daar zijn we weer met:
Loek de rat
Kristien de schat
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  maandag 19 november 2007 @ 10:57:52 #11
137158 Elounda
the world is yours!
pi_54712130
Frans is buitengewoon kjoet
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_54714765
tvp
pi_54714935
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Paracelsus het volgende:

[..]

Jij ook al?
Links én rechtshandig.
A little bit hateful
  maandag 19 november 2007 @ 13:53:17 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_54715834
als ze al die "wijven" gaan wegstemmen, gaat Frans dat niet trekken op zijn rotseiland
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54718570
Expeditie Frans zit aan z'n eind
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54720335
Lieke stemde op Muriel.
Saskia en Loek op Vinnie.
Vinnie, Marcel, Willem en waarschijnlijk Hans op Saskia.
Muriel op Lieke.
Mieke op Hans.

Muriel dacht waarschijnlijk dat ze kansloos was nu Mieke eruit stapte, dus maar stemmen op haar vijand Lieke. Loek mag best vragen gaan stellen aan Muriel en Mieke voor het verbreken van het complot. Leuk volgende week, iedereen gaat elkaar verdenken van een complot. De dames hadden trouwens ook gewoon Hans moeten polsen wat hij wilde, dan hadden ze een gelijkspel eruit gesleept als Muriel wel gewoon op Vinnie had gestemd.

Lekker druk trouwens straks op het verliezerseiland, benieuwd hoe ze het gaan doen met het eten. En natuurlijk benieuwd hoe erg buitengesloten Saskia raakt. Kristien heeft Nelleke wel redelijk, maar Saskia heeft met beide niks.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_54721041
Zo, net de aflevering gekeken. OMG.. Frans.. wat een superheld.. zoals hij zich wist te redden toen hij van die paal af donderde met zo'n über koprol

Niks aankomende storm, eerst ons hutje goed vastmaken

Beetje jammer dat hij niet won bij de proef, maar waar hij nu is wordt het veel leukere televisie
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54721182
Ik vind Frans echt een flapdrol, heb ik he-le-maal niks mee. Nog één keer dat stomme toedeledokie en er vliegt een glas door de tv. Of niet natuurlijk.....
Van mij mag Vinnie winnen. Of Lieke of Marcel, das ook best...
pi_54721202
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Steven184 het volgende:
Lieke stemde op Muriel.
Saskia en Loek op Vinnie.
Vinnie, Marcel, Willem en waarschijnlijk Hans op Saskia.
Muriel op Lieke.
Mieke op Hans.
Nee, Mieke heeft op Saskia gestemd en Willem op Hans. Op expeditierobinson.net is een forum waar ook ERers zelf wel komen en daar deden Hans en Mieke dit uit de doeken.
pi_54721583
quote:
Op maandag 19 november 2007 18:26 schreef Paracelsus het volgende:

[..]

Nee, Mieke heeft op Saskia gestemd en Willem op Hans. Op expeditierobinson.net is een forum waar ook ERers zelf wel komen en daar deden Hans en Mieke dit uit de doeken.
Zat ik toch dicht bij, was voor een deel ook gokken wat ik deed. Verrassend dat Mieke op Saskia heeft gestemd, toch haar vriendin. Dat is ook niet echt uit het hart stemmen, maar meer het complot proberen te ondermijnen. Ook wel apart dat Willem op Hans heeft gestemd, had gevaarlijk voor hem kunnen zijn in de toekomst als Vinnie eruit was gevlogen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_54721713
Willem heeft op Hans gestemd omdat hij hem op dat moment het zwakste vond. Kon (volgens Willem) op dat moment het minst bijdragen.
pi_54722189
Tijd dat Muriel eruit vliegt volgende week. Wat een hekel heb ik aan dat wijf. Totaal niet nuttig op zo'n eiland, en dan proberen met een complet de sterkste eruit te stemmen.
pi_54722327
Die Muriel, Mieke en Loek mogen er van mij nu ook wel uit. Wat een figuren
  maandag 19 november 2007 @ 19:22:10 #24
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54722593
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:05 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Tijd dat Muriel eruit vliegt volgende week. Wat een hekel heb ik aan dat wijf. Totaal niet nuttig op zo'n eiland, en dan proberen met een complet de sterkste eruit te stemmen.
Snap je het spel niet ofzo ? Dat is toch juist de bedoeling
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_54723172
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Snap je het spel niet ofzo ? Dat is toch juist de bedoeling
Ja maar als je een nietsnut kreng bent, dan krijg je geen tv-fans
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: