Mogge! Leuke dag (en nacht) gehad?quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
frst
jeps alles primaquote:Op maandag 19 november 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Indah [afbeelding]
Alles goed daar?
altijd hequote:Op maandag 19 november 2007 10:59 schreef JortK het volgende:
hoop gezwaai weer hier [afbeelding] [afbeelding]
Die moet je wel afhalen natuurlijk!quote:Op maandag 19 november 2007 11:08 schreef Frutsel het volgende:
waar krijg je die pomper dan?
ik zit al aan me vierde
Je had toch net een nieuwe?quote:Op maandag 19 november 2007 11:08 schreef OA het volgende:
Eer, heb je nog zin om een UI voor mij te maken?
Ja.quote:
Nee, maar wel natte sneeuwquote:Op maandag 19 november 2007 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps alles primaen daar? Kende al schaatsen?
Ja, zal er zo mee aan de slag gaanquote:Op maandag 19 november 2007 11:08 schreef OA het volgende:
Eer, heb je nog zin om een UI voor mij te maken?
Tof.quote:Op maandag 19 november 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zal er zo mee aan de slag gaan
zal wel zeer doen danquote:Op maandag 19 november 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
eer-ik is van schrik van zijn msn gepleurd [afbeelding]
Wat een spamhoer ben ik tochquote:
Ik had helemaal nietsquote:Op maandag 19 november 2007 11:23 schreef JortK het volgende:
[..]
71 is toch ook niet slecht voor een zondag
quote:
quote:199. 025 Sjowhan
quote:
quote:199. 025 Sjowhan
een leuke dag zeker.. en de nacht was een beetje koudquote:Op maandag 19 november 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge! Leuke dag (en nacht) gehad?![]()
[..]
![]()
quote:075. 047 Mss
Respect voor de boekhouderquote:Op maandag 19 november 2007 11:33 schreef OA het volgende:
Waarom hoor ik zoveel gebonk uit het kantoor boven me komen?
Dat is het enige kantoor waar 2 mensen zitten; de boekhouder en zijn assistente...![]()
Wat Sjow betreft zat ik niet te slapen.... Zie mijn postquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
OA
Je bent nog iemand vergeten godverdomme
[..]
quote:Op maandag 19 november 2007 11:33 schreef OA het volgende:
Waarom hoor ik zoveel gebonk uit het kantoor boven me komen?
Dat is het enige kantoor waar 2 mensen zitten; de boekhouder en zijn assistente...![]()
Whehe, wat Mss betreft welquote:Op maandag 19 november 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Wat Sjow betreft zat ik niet te slapen.... Zie mijn post![]()
[..]
![]()
ff mijn post editten....![]()
Weekend wel ok. Rustig dagje @ werk, verjaardag van mn tante, gegeten en film gekeken bij vrienden, zondag gezwommen en gelambaldquote:Op maandag 19 november 2007 11:35 schreef crossover het volgende:
Hoe was jullie weekend?
Mijne wel okay, zaterdag gewerkt en uit geweest, zondag feest gehad bij mij thuis (ouders) en op m'n kamer bezoek gehad in de avond
Goeie updeetquote:Op maandag 19 november 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
[KSC #585] Gratis pomper bij elk 3e bakkie!
Dit interesseert je echt niets.... het gaat je enkel om het onderstaande!quote:Op maandag 19 november 2007 11:35 schreef crossover het volgende:
Hoe was jullie weekend?
quote:Mijne wel okay, zaterdag gewerkt en uit geweest, zondag feest gehad bij mij thuis (ouders) en op m'n kamer bezoek gehad in de avond
Respect voor crossover als die weer dat grietje vol heeft lopen blaffenquote:Op maandag 19 november 2007 11:35 schreef crossover het volgende:
Hoe was jullie weekend?
Mijne wel okay, zaterdag gewerkt en uit geweest, zondag feest gehad bij mij thuis (ouders) en op m'n kamer bezoek gehad in de avond
quote:Op maandag 19 november 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Bezoek? Weer liggen neuken met vriendin van huisgenoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |