Met die knoopjes die op springen staan doet hij me denken aan Onslowquote:Op zondag 18 november 2007 21:45 schreef Varen het volgende:
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom is Dennis niet naar Idols gegaan in plaats van DGK? Bijna met elk liedje wat op het scherm verschijnt begint hij mee te kwelen. Op zo'n manier van "dat kan ik beter". En dan zit hij meestal een octaaf of tien te hoog voor een mannenstem en met een vibrato waar een geit jaloers op is.
Misschien is hij te knap?
[ afbeelding ]
quote:
Ik wacht tot ze zijn T-shirt gaan stofzuigenquote:Op zondag 18 november 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met die knoopjes die op springen staan doet hij me denken aan Onslow![]()
Weet ik toch gekkie.quote:
Ik dacht dat Bianca in een heel mooi koophuis woonde?quote:Op zondag 18 november 2007 21:52 schreef Dreamboy het volgende:
Ik weet niet of het oud nieuws is maar je moet maar even kijken naar Bianca van DOB
http://www.youtube.com/watch?v=yjd6DzJGh9E&feature=related
quote:Op zondag 18 november 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met die knoopjes die op springen staan doet hij me denken aan Onslow![]()
Daar zijn wij ook al vaak langs gevaren met ons bootje, ik dacht de eerste keer, dat het duiventillen warenquote:Op zondag 18 november 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Een klein berichtje voor Drs.H. Blij dat je geen boten meer hebt bij De Rode Brug?
Dit is mijn laatste OT post, sorry mods.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aar_bezoekt_pro.html
quote:Op zondag 18 november 2007 22:00 schreef 2live het volgende:
[..]
En Nadia als die oversexte zus van Hyacint; Rose geloof ik.
![]()
Ik hoop dat Amanda hem nu even uit die droom helpt zeg.quote:Op zondag 18 november 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Huub wil een gesprek met Amanda omdat hij denkt dat hij met haar toch een soort van vriendschap heeft.
Ruud nog teiltjes in de aanbieding?![]()
Zag ik ook, Brian moest even TV makenquote:Op zondag 18 november 2007 22:10 schreef coldstar het volgende:
Amanda staat met Brain, Huub besluit toch maar terug te gaan naar boven
ik ookquote:Op zondag 18 november 2007 22:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amanda hem nu even uit die droom helpt zeg.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Huub wil een gesprek met Amanda omdat hij denkt dat hij met haar toch een soort van vriendschap heeft.
Probeer het eens met een vergiet, hoef je tenminste niet steeds andere e kopenquote:Op zondag 18 november 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik haal voortaan gewoon zwarte emmers bij Action voor 85 cent. Valt niks meer te verdienen aan teiltjes.
![]()
pff, dat snap ik nou niet. Of het moet speltechnische redenen hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Is natuurlijk te slecht voor de populariteit van Amanda en Brian en moeten spijt gaan betuigen ofzo...quote:Op zondag 18 november 2007 22:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
pff, dat snap ik nou niet. Of het moet speltechnische redenen hebben![]()
Het gaat de goede kant op; ze is weer een beetje boos.quote:Op zondag 18 november 2007 22:16 schreef Marieke_B het volgende:
mensen met teiltjes...adem in hoofd tussen de knieeën
respect voor Huub die deze eerste stap zet!
Als ik kots wil ik de brokjes niet bewaren, die gooi ik ook weg. Jij niet.quote:Op zondag 18 november 2007 22:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Probeer het eens met een vergiet, hoef je tenminste niet steeds andere e kopen![]()
![]()
Heb er geen respect meer voor.Amanda lult zo weer over Huub.Aanpakken is het enige wat helpt.Met dit gedrag zal Huub nooit winnen.Ben er niet van onder de indruk en vind Huub gewoon een watje of een marionet van de febo.Huub doet alles wat wij nu net niet willen zien en daar speelt de febo op in.Alleen maar om hem minder populair te maken en dat helpt zo goed.quote:Op zondag 18 november 2007 22:16 schreef Marieke_B het volgende:
Dat die gozer nog moeite doet.... Ze heeft toch een gigantische plaat voor 'r domme harses.quote:Op zondag 18 november 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
zo zo maar kunnenquote:Op zondag 18 november 2007 22:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is natuurlijk te slecht voor de populariteit van Amanda en Brian en moeten spijt gaan betuigen ofzo...![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 22:16 schreef Marieke_B het volgende:
Vlak Huub zelf ook niet uit..waarom zit hij daar anders nu weer zoete broodjes te bakken.quote:Op zondag 18 november 2007 22:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat die gozer nog moeite doet.... Ze heeft toch een gigantische plaat voor 'r domme harses.
Zij geeft Huub nog even op zijn kop want het is mensontwaardig.Als er een echte haat voelt is zij het wel,Huub heeft haar totaal niet door.Ach god gaat mevrouw nog even zitten janken.quote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Clank het volgende:
Amanda is even vergeten dat ze al een paar keer heeft geschreeuwd dat Huub zijn vrienden vermoord heeft.
Idd, hoe schokkend is dat als iemand een hekel aan je heeft.quote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Vlak Huub zelf ook niet uit..waarom zit hij daar anders nu weer zoete broodjes te bakken.
Sja....quote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Vlak Huub zelf ook niet uit..waarom zit hij daar anders nu weer zoete broodjes te bakken.
Inderdaad en wat voor vuiligheid is er wel niet uit haar mond gekomen richting Lieke.quote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda maar wijzen met d'r vingertje. Wat heeft zij ook alweer gezegd over de vrienden van Huub![]()
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 18 november 2007 22:23 schreef Desii het volgende:
Ik vind het een mooi gesprek tussen Huub en Amanda
denk dat het van beide zijden oprecht is
ik vraag het me af, ik denk dat Huub vast z'n redenen heeft om weer tot een enigzins normale verstandhouding met Amanda te komen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
En Amanda liegt er echt lekker op los.Huub is echt dom.
Wat anders ? MPS ?quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp hier nou niets van, tot vanmiddag toe praat hij nog over een hoer. Bah hoe kan je nou ineens zo omdraaien. En kom nou niet aan met dat moet van het hokje, ik geloof er geen moer van.
Is dát nou nodig Lieke?? Huub vertelt haar toch wel wat er is gezegd...quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Varen het volgende:
Lieke luistert af?
quote:Op zondag 18 november 2007 22:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat anders ? MPS ?
Hij komt terug van achter en is 180 graden gedraaid![]()
Zal allemaal best wel.Maar Huub heeft amper wat bereikt in het spel.Amanda en Brian spelen het veel beter .quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vraag het me af, ik denk dat Huub vast z'n redenen heeft om weer tot een enigzins normale verstandhouding met Amanda te komen.
Omdat Huub niet kan accepteren dat Amanda hem echt niet moet.quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp hier nou niets van, tot vanmiddag toe praat hij nog over een hoer. Bah hoe kan je nou ineens zo omdraaien. En kom nou niet aan met dat moet van het hokje, ik geloof er geen moer van.
Dat doet Huub altijd, hij doet eerst en denk er dan over na. Vervolgens merkt hij dat het niet door de beugel kan wat hij allemaal zegt en doet. Morgen is hij het weer vergeten en begint weer opnieuw. Dat is gewoon zijn karakter. Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken.quote:Op zondag 18 november 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
Waarom zou Huub in godsnaam alles uitleggen? Amanda heeft zelf nog zoveel uit te leggen. Zonde van de tijd.
Zou ze hem niet vertrouwen of is ze bang dat Huub dingen over haar zegt?quote:Op zondag 18 november 2007 22:30 schreef Desii het volgende:
Lieke..... hier baal ik van
precies....het is goed dat dit gebeurt....het is niet goed in haat te blijven hangen....wat is namelijk het volgende wat er staat te gebeuren als je het niet uitpraat?quote:Op zondag 18 november 2007 22:23 schreef Desii het volgende:
Ik vind het een mooi gesprek tussen Huub en Amanda
denk dat het van beide zijden oprecht is
En dit is nou precies wat Amanda al voorspelde.Huub wil aardig zijn tegen haar en dat vind Amanda prachtig.quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef T-lex het volgende:
Daar komt hij hoor...Huub geeft echt om Amanda...en niet zo om Brian. Dus daarom wil hij met haar zoete broodjes bakken. Krijgen we straks nog een scheinheilig knuffeldje en dan zand er over. hahahaha
En dan straks in de nazit bij Brian horen we echt hoe Amanda over Huub denkt...quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef T-lex het volgende:
Daar komt hij hoor...Huub geeft echt om Amanda...en niet zo om Brian. Dus daarom wil hij met haar zoete broodjes bakken. Krijgen we straks nog een scheinheilig knuffeldje en dan zand er over. hahahaha
Voor of na de wurgsexquote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef Varen het volgende:
Amanda: Brian lag gisteren vet lang wakker om dat verhaal van jou. We hebben het er lang over gehad samen.
Hoe lang zal het geweest zijn? Een seconde of 10, pak 'm beet 20 seconden?quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef Varen het volgende:
Amanda: Brian lag gisteren vet lang wakker om dat verhaal van jou. We hebben het er lang over gehad samen.
quote:Op zondag 18 november 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
En dan straks in de nazit bij Brian horen we echt hoe Amanda over Huub denkt...
ja precies...en wie staat er dan weer voor lul...Huubje. (net als met hele actie trouwens)quote:Op zondag 18 november 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
En dan straks in de nazit bij Brian horen we echt hoe Amanda over Huub denkt...
30 en toen zat haar keel dichtquote:Op zondag 18 november 2007 22:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hoe lang zal het geweest zijn? Een seconde of 10, pak 'm beet 20 seconden?![]()
Ik heb de indruk Alex dat jij uit je kennissenkring/familie nog niet van zoveel mensen afscheid hebt moeten nemen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja precies...en wie staat er dan weer voor lul...Huubje. (net als met hele actie trouwens)![]()
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 18 november 2007 22:36 schreef Ziet het volgende:
ik val ff in,
maar moet huub nou weer zijn excuses maken van de febo ofzo?
quote:Op zondag 18 november 2007 22:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Ervoor en toen was Brian zo opgewonden dat hij Amanda haast gewurgd heeft![]()
Bah, wat een eng scenario.quote:Op zondag 18 november 2007 22:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
En straks mag Amanda aan Brian gaan vertellen dat ze Huub volledig in haar zak heeft. En dan heeft ze nog gelijk ook...
O jawel hoor...en daarom zou ik daar nu niet zitten.quote:Op zondag 18 november 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb de indruk Alex dat jij uit je kennissenkring/familie nog niet van zoveel mensen afscheid hebt moeten nemen.![]()
Huub is al maanden de weg kwijt.Iedereen daar eigelijk.Word tijd dat die zooi stopt,kijk met steeds meer walging.quote:Op zondag 18 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met stomme verbazing naar Huub te luisteren.........ben ik de enige die de weg kwijt is?![]()
nee, ik ben ook enigzins verbaasdquote:Op zondag 18 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met stomme verbazing naar Huub te luisteren.........ben ik de enige die de weg kwijt is?![]()
De Judasknuffelquote:Op zondag 18 november 2007 22:40 schreef Meganog het volgende:
Nou daar is de knuffel...
Inderdaad. Walgelijk wijf en Huub slikt het voor zoete koek.quote:Op zondag 18 november 2007 22:40 schreef yellowfirst het volgende:
In Amanda's woorden: Ik moest de normen en waarden weer even herstellen en heb daarom je begrafenis geweigerd....
nah, mag Huub geen fouten maken?quote:Op zondag 18 november 2007 22:37 schreef neehe het volgende:
Huub gaat flink zakken in de pp, en Dennix gaat naar de 30%.
Op dit moment walg ik van Huub bah kots kots.
Nee hoor. Je bent niet de enige.quote:Op zondag 18 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Het is een mooi gesprek.... gaat niet niet over vingerwijzen naar iemand....quote:Op zondag 18 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
Mooi gesprek tussen Huub en Amanda... ik had niet verwacht dat Huub bij haar nog een kans zou krijgen. Respect voor Amanda.
enjoy!quote:Op zondag 18 november 2007 22:41 schreef Sonique het volgende:
Ik moet poepen...
Eentje dan de rest heb ik zelf nodig.quote:Op zondag 18 november 2007 22:40 schreef T-lex het volgende:
Mag ik even een emmer!
Je pakt maar een vergietquote:Op zondag 18 november 2007 22:40 schreef T-lex het volgende:
Mag ik even een emmer!
Je meent het hè? Huub een kans bij Amanda.......ik dacht dat omgekeerd meer op zijn plaats zou zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
Mooi gesprek tussen Huub en Amanda... ik had niet verwacht dat Huub bij haar nog een kans zou krijgen. Respect voor Amanda.
Huub is weer een beetje terug denk ik. Maar hij krijgt hier ook de kans voor.quote:Op zondag 18 november 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
Ik hoop echt dat hij over dit gesprek eens goed na gaat denken. Als dat zo is dan denk ik dat zelfs ik nog van hem ga houden .
Ik hoop dat het idd open en eerlijk was.quote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een mooi gesprek.... gaat niet niet over vingerwijzen naar iemand....
Eigenlijk zijn dit de gesprekken waarom ik DGK kijk. Open en eerlijk.
Groetjes aan Jaap.quote:Op zondag 18 november 2007 22:41 schreef Sonique het volgende:
Ik moet poepen...
Ja tegen Lieke durft hij wel.En net andersom ook.quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef Varen het volgende:
Er komt zo ruzie tussen Lieke en Huub, ik wed om CP's
Ik zet er 100 ceepees op, deal?quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef Varen het volgende:
Er komt zo ruzie tussen Lieke en Huub, ik wed om CP's
Ik geef je wel gelijk maar niet wat betreft Amanda,die loopt zo direkt inderdaad naar de rest om te vertellen dat zij Huub in haar zak heeft.quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef riri het volgende:
ik zie hier ook weer....heel veel mensen die in een bepaalde vibe blijven hangen
het is goed dat ze het uitpraten
je moet niet blijven hangen in haatgevoelens
uitpraten maakt vaak heel veel duidelijk
zelf stappen ondernemen om een situatie die gevaarlijk uit de hand kan lopen proberen te veranderen heb ik bewondering voor
het is ook goed voor een nieuwe situatie om dennix gezamenlijk weg te krijgen
Is voor haar toch net zo goed moeilijk te volgen die omslag?quote:Op zondag 18 november 2007 22:45 schreef Clank het volgende:
Lieke had beter bij het gesprek kunnen gaan zitten... Huub moet nu ieder woord verantwoorden.
vind ik ook.......quote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een mooi gesprek.... gaat niet niet over vingerwijzen naar iemand....
Eigenlijk zijn dit de gesprekken waarom ik DGK kijk. Open en eerlijk.
Ja dat meen ik. Ik denk dat dit gesprek voor Brian niet hoefde. Het is Amanda's eigen keus.quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het hè? Huub een kans bij Amanda.......ik dacht dat omgekeerd meer op zijn plaats zou zijn.
Denk je? Leuke verhaallijn om St.Brian nog heiliger te maken, volg het gesprek maar even.quote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke slaat nu de plank helemaal mis en Amanda was volgens mij oprecht.
Helemaal eens. Mooie post... jammer van je laatste toevoeging.quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef riri het volgende:
ik zie hier ook weer....heel veel mensen die in een bepaalde vibe blijven hangen
het is goed dat ze het uitpraten
je moet niet blijven hangen in haatgevoelens
uitpraten maakt vaak heel veel duidelijk
zelf stappen ondernemen om een situatie die gevaarlijk uit de hand kan lopen proberen te veranderen heb ik bewondering voor
het is ook goed voor een nieuwe situatie om dennix gezamenlijk weg te krijgen
Je hebt gelijk, trustenquote:Op zondag 18 november 2007 22:45 schreef blomst het volgende:
welterusten, ik heb geen zin om dit aan te horen![]()
nee, omdat lieke daar al stondquote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef coldstar het volgende:
Ze heeft wel gelijk, maar laat nu ook blijken dat ze Huub gewoon niet vertrouwd. Brain heeft ook niet staan afluisteren.
Ik verbaasde me daar ook echt over. Wat voor nut heeft het aflusiteren van je teamspeler? Erg dom van Lieke.quote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef coldstar het volgende:
Ze heeft wel gelijk, maar laat nu ook blijken dat ze Huub gewoon niet vertrouwd. Brain heeft ook niet staan afluisteren.
Brian en Amanda zijn de heiligen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. Ik denk dat dit gesprek voor Brian niet hoefde. Het is Amanda's eigen keus.
In dit geval gaat het niet het omgekeerde.... je ziet mensen naar elkaar toe komen en eerlijk en open zijn. Ik vind dat ontroerend.
Zeker weten.quote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn de heiligen.
De stront die ze vaak zelf over anderen uitstorten wordt volledig genegeerd, ook door Huub.
Er wordt een mooie TV aflevering gemaakt.
Exact zo gaat het de tv uitzending halenquote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
De stront die ze vaak zelf over anderen uitstorten wordt volledig genegeerd, ook door Huub.
Ik zit hier echt met mijn oren te klapperen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een sukkel die Huub .........![]()
![]()
![]()
En dat is wat me zo irriteert.quote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken niet cynisch maar ik weet zeker dat Huub dit verhaal moest vertellen van het hokje (lees Ome Fons).quote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. Ik denk dat dit gesprek voor Brian niet hoefde. Het is Amanda's eigen keus.
In dit geval gaat het niet het omgekeerde.... je ziet mensen naar elkaar toe komen en eerlijk en open zijn. Ik vind dat ontroerend.
vind ik ook.quote:Op zondag 18 november 2007 22:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met mijn oren te klapperen.
Huub zit zo ongelooflijk uit zijn nek te lullen.
Lieke heeft groot gelijk.
En eerst werd er nog even ingezoomd op de foto van Brian en Amanda voor de totalshot...........quote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij heult niet met de vijand.... hij heeft een normaal menselijk gesprek gehad. Lieke voelt zich denk ik buitengesloten omdat niemand aan har denkt. Huub had best ook wat meer over Lieke kunnen hebben in het gesprek met Amanda. Dat zal het luistervinkje wel een beetje steken.quote:Op zondag 18 november 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Lieke ook zo reageert om dat Huub heult met de vijand en dat voelt niet goed natuurlijk.
Natuurlijk. Huub was vanmiddag zo pissed! Kwam van achteren en wilde met Amanda praten.quote:Op zondag 18 november 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken niet cynisch maar ik weet zeker dat Huub dit verhaal moest vertellen van het hokje (lees Ome Fons).
Ik geloof helemaal niet meer in spontaniteit en zeker niet van Brian of Amanda en Huub is zo door de mand gevallen wat mij betreft.
Amanda is ook grondig voorbereid (door Brian en/of achter).quote:Op zondag 18 november 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken niet cynisch maar ik weet zeker dat Huub dit verhaal moest vertellen van het hokje (lees Ome Fons).
Ik geloof helemaal niet meer in spontaniteit en zeker niet van Brian of Amanda en Huub is zo door de mand gevallen wat mij betreft.
Dacht ut niet, dit gaat hij natuurlijk gebruiken om Dennis weg te krijgen.....Huub is gewoon een huichelaar.quote:Op zondag 18 november 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heult niet met de vijand.... hij heeft een normaal menselijk gesprek gehad. Lieke voelt zich denk ik buitengesloten omdat niemand aan har denkt. Huub had best ook wat meer over Lieke kunnen hebben in het gesprek met Amanda. Dat zal het luistervinkje wel een beetje steken.
Kan zijn.... maar ik geloof er niet in. Feit voor mij is dat dit soort gesprekken veel te weinig gevoerd zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke lult net zo hard uit haar nek, ze verwijt Huub dingen die ze zelf ook heeft gedaan.quote:Op zondag 18 november 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Lieke heeft groot gelijk.Huub lult nou uit zijn nek.
Ik begrijp Huub echt niet.En dat wil wat zeggen dat ik nou ook op hem uitgekeken ben.quote:Op zondag 18 november 2007 22:57 schreef neehe het volgende:
En nu begrijpt bijna iedereen hier Huub natuurlijk weer, vandaag hoopten we dat hij Amandel zou aanpakken, en nu heeft hij weer gelijk, want het is Huub en die heeft altijd gelijk.
En ja Lieke begrijpt het natuurlijk weer niet, het is allemaal de schuld van Lieke.
Droom maar lekker verder wat een slappelingen.
Huub is nu een grote loser, ik kots van hem met ze'n mooie praatjes.
quote:Op zondag 18 november 2007 22:57 schreef neehe het volgende:
En nu begrijpt bijna iedereen hier Huub natuurlijk weer, vandaag hoopten we dat hij Amandel zou aanpakken, en nu heeft hij weer gelijk, want het is Huub en die heeft altijd gelijk.
En ja Lieke begrijpt het natuurlijk weer niet, het is allemaal de schuld van Lieke.
Droom maar lekker verder wat een slappelingen.
Is dit dan een scripte ruzie tussen Huub en Lieke?quote:Op zondag 18 november 2007 22:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda is ook grondig voorbereid (door Brian en/of achter).
Ze brengt verslag uit aan Brian die het met alles eens is. Dat doet hij anders nooit bij Amanda.
Gevoelsmens betekent toch gewoon dat je te stom bent om rationeel te zijn?quote:Op zondag 18 november 2007 22:56 schreef Meganog het volgende:
Het woord 'gevoelsmensen' is ook alweer gevallen.
Ja, laten we even niet vergeten wie hier het meest onder heeft geleden!quote:Op zondag 18 november 2007 22:57 schreef Dark het volgende:
Brian - Het was voor ons een hele moeilijke stemming, omdat wij gevoelsmensen zijn
Een quote voor de uitzending.
Dat Huub iedereen kanker wenst is veel erger?!
Zo hé idd het is een andere neus!quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Guuskeee het volgende:
hier heb je nix in so you wanne be a poopstar: http://www.rtl.nl/(channe(...)_santa.avi_plain.xml
(volgens mij heeft ie hier nog een andere neus... ?)
Dat zal best. En het feit dat Huub z'n best doet om bij Amanda goed in haar blaadje te komen staan, zal ook niet goed vallen. Het is tenslotte Lieke haar grootste vijand.quote:Op zondag 18 november 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heult niet met de vijand.... hij heeft een normaal menselijk gesprek gehad. Lieke voelt zich denk ik buitengesloten omdat niemand aan har denkt. Huub had best ook wat meer over Lieke kunnen hebben in het gesprek met Amanda. Dat zal het luistervinkje wel een beetje steken.
Klopt en das de rat in Brian, je zou er maar mee moeten leven in real lifequote:Op zondag 18 november 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda was in mijn ogen oprecht in het gesprek maar wordt nu door Brian weer gekneed tot dat zij denkt dat wat die rat zegt waar is.
Dit zijn gewoond reparatie gesprekken zoals ze zo vaak gevoerd zijn. Helaas de laatste 4 maanden niet. Van beide kanten....quote:Op zondag 18 november 2007 22:57 schreef neehe het volgende:
Droom maar lekker verder wat een slappelingen. ( hier ook op fok )
Het maakt eigenlijk niet uit dat ik vermoed dat het hele zaakje behoorlijk gestuurd is. De uitkomst is hetzelfde, Huub mag B&A niet aanvallen of zelfs maar onder druk zetten.quote:Op zondag 18 november 2007 22:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begrijp Huub echt niet.En dat wil wat zeggen dat ik nou ook op hem uitgekeken ben.![]()
Lieke is sterk in dit gesprek.quote:Op zondag 18 november 2007 23:03 schreef pullup het volgende:
Lieke stelt dus de juiste vraag aan Huub: 'hoe wil jij het spel dan spelen " ??
En :" Dan ben je dus een jaar bezig geweest op een verkeerde manier blijkbaar"
quote:Op zondag 18 november 2007 22:55 schreef kit2u het volgende:
Oh god. Huub heeft heeeeel veeel historie met Amanda.
Kortom, hij geilt op d'r.
Zit me hier een partij agressief te worden van Brianquote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Toch is het fijn om te horen dat Huub een bloedzuiger en etter is en alleen maar uitlokt tot fysiek geweld.
Brian weet van niks.............goffer de goffer, breek me de bek niet open.![]()
Jij luistert naar Brian en Amanda?quote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Toch is het fijn om te horen dat Huub een bloedzuiger en etter is en alleen maar uitlokt tot fysiek geweld.
Brian weet van niks.............goffer de goffer, breek me de bek niet open.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 22:58 schreef Dark het volgende:
Brian - Schat wij hebben een belangrijke boodschap afgegeven, wij hebben Huub een spiegel voorgehouden.
Het blokken was gewoon terecht omdat het een spelelement is. Huub mag blij zijn dat Amanda een gesprek met hem aanging. Helaas voor Huub achteraf.quote:Op zondag 18 november 2007 23:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit dat ik vermoed dat het hele zaakje behoorlijk gestuurd is. De uitkomst is hetzelfde, Huub mag B&A niet aanvallen of zelfs maar onder druk zetten.
Brian en Amanda zeilen zonder enige tegenwind naar de eindfase van het spel. Alles wat georganiseerd wordt is om ze er beter te laten uitkomen (het hele bezoek van Janice bijvoorbeeld). mevrouw mag uren buiten beeld naar de kapper, en Huub moet een vernederende 12 uur aanvragen voor een begrafenis, om dan achteraf zich ook nog te laten vertellen dat het allemaal zijn eigen schuld was dat hij die niet kreeg...
Huub mag van de buren niet meer de zus van Amanda er bij betrekken.quote:Op zondag 18 november 2007 23:02 schreef neehe het volgende:
Lieke lult Huub helemaal onder de tafel.
het is mooi om te zien hoe de taken hier verdeeld wordenquote:
Ah, jij hebt met ze aan tafel gezeten......quote:Op zondag 18 november 2007 23:06 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub mag van de buren niet meer de zus van Amanda er bij betrekken.
Huub en Jaap hadden het pas in de MBR ook over de zus van Amanda toen kregen we zelfs een SL
Dan nog is Huub een slijmbal.Hij is er toch zo trots op dat hij niet tegen sturing kan.Nou hij is de grootste marionet die ik ken.quote:Op zondag 18 november 2007 23:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit dat ik vermoed dat het hele zaakje behoorlijk gestuurd is. De uitkomst is hetzelfde, Huub mag B&A niet aanvallen of zelfs maar onder druk zetten.
Brian en Amanda zeilen zonder enige tegenwind naar de eindfase van het spel. Alles wat georganiseerd wordt is om ze er beter te laten uitkomen (het hele bezoek van Janice bijvoorbeeld). mevrouw mag uren buiten beeld naar de kapper, en Huub moet een vernederende 12 uur aanvragen voor een begrafenis, om dan achteraf zich ook nog te laten vertellen dat het allemaal zijn eigen schuld was dat hij die niet kreeg...
It's a hell of a job but somebody's got to do it.quote:
Ja Huub heeft zich idd aardig kapot gemaakt.quote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt dat Huub zijn spel er op gebaseerd is om iemand kapot te maken.
Lieke gelooft wel, dat Huub een band heeft op gebouwd met Amanda.
+1quote:Op zondag 18 november 2007 22:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begrijp Huub echt niet.En dat wil wat zeggen dat ik nou ook op hem uitgekeken ben.![]()
zoiets is de score wel ja, dit hypocriete standpunt van Huub is ook wel makkelijk om door te prikkenquote:Op zondag 18 november 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
40-0 voor Lieke........nobele Huubje.....ja ja
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
De uitspraak van Brian over het graf bezoeken op de jaardag was oplossingsgericht![]()
Hoe krijgt hij het uit z'n bek![]()
Wat dan?quote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef chufi het volgende:
B: Weet je dat wij als een gevoels mens zoals jij en ik gisteren de stemming hebben geblokt zegt me heel veel....
Lieke zeurt, die weet toch ook wel hoe het hokje werktquote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef Marietje_34 het volgende:
Als Huub het verliest gaat ie Lieke altijd op woordjes pakken, laat hij haar niet uitpraten en beweert vervolgens dat zij dat niet doet. Zwak hoor.
dat is toch om je te bescheurenquote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef Meganog het volgende:
Brian : "Het zegt ontzettend veel dat juist wij als gevoelsmensen zo'n belangrijke stemming tegenhouden. Het zegt dat we ook harder zijn geworden door de dingen die Huub gezegd heeft".
Brian zei - Het is erg dat wij geschaad zijn door de verwensingen van Huub en dat wij daardoor hard zijn geworden.quote:
En het is onmogelijk dat Huub dit uit zichzelf doet, zonder hokje?quote:Op zondag 18 november 2007 23:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke zeurt, die weet toch ook wel hoe het hokje werkt
Nou eigen schuld, ik hoop dat er iemand staat af te luisteren..quote:Op zondag 18 november 2007 23:07 schreef Clank het volgende:
Waarom valt Lieke Huub nou zo aan??
Staat er nergens iemand af te luisteren.. ze geeft een flinke partij voer voor de anderen.
ik vind niet dat ze zeurt, ik zou denk ik dezelfde twijfels hebben na deze ommezwaai van Huubquote:Op zondag 18 november 2007 23:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke zeurt, die weet toch ook wel hoe het hokje werkt
Omdat ze al maanden baalt van hoe Huub jullie allemaal bij de veter heeft, hij liegt, bedriegt, aan het draaien is en ze iedere opvallende opening aangrijpt om jullie allemaal te laten zien hoe hij echt is.....Dat doet ze keer op keer, maar het lukt haar meestal niet echt. Althans, streamers willen het niet zien...quote:Op zondag 18 november 2007 23:07 schreef Clank het volgende:
Waarom valt Lieke Huub nou zo aan??
Staat er nergens iemand af te luisteren.. ze geeft een flinke partij voer voor de anderen.
Brian en Amanda gevoelsmensen...quote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Brian - Jij en ik als gevoelsmens, is toch raar, dat wij juist die stemming hebben geblokt. Het zegt heel wat dat, juist wij hard zijn geworden en dat wij geschaad zijn door zijn verwensingen.
Ik weet het niet, Huub zei van de week dat hij veel acteert.quote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef 2live het volgende:
[..]
En het is onmogelijk dat Huub dit uit zichzelf doet, zonder hokje?
Blijft alletwee stom.Hokje volgen of zichzelf.Slaat echt nergens op wat hij nu doet.Ik heb het echt gehad met hem.quote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef 2live het volgende:
[..]
En het is onmogelijk dat Huub dit uit zichzelf doet, zonder hokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |