Hoe weet je dit? En wat is er nog meer anders aan de Deluxeversie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:24 schreef Numbie het volgende:
De deluxe versie komt in een cd-boxje te zitten met daarin drie losse dunnere kartonnen wallets waarin de 2 schijfjes zitten en een boekje...
Uit welke week NME komt die scan?
Het is Deluxe, jeweettoch?!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? En wat is er nog meer anders aan de Deluxeversie?
Tsja, voordeel van m'n baan...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? En wat is er nog meer anders aan de Deluxeversie?
weet je ook de prijs van dit deluxe setje?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:24 schreef Numbie het volgende:
De deluxe versie komt in een cd-boxje te zitten met daarin drie losse dunnere kartonnen wallets waarin de 2 schijfjes zitten en een boekje...
Uit welke week NME komt die scan?
Speciale download voor de mac, wat hou ik toch van zequote:
bij mij is supermassive blackhole de laatstequote:Op donderdag 14 februari 2008 19:07 schreef Innuendo het volgende:
Ja, Feeling Good staat erop !
http://www.he-3.mu/
En als je je cache enzo allemaal leegt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij mij is supermassive blackhole de laatste
dat heb ik ook meteen gedaan jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:14 schreef Innuendo het volgende:
[..]
En als je je cache enzo allemaal leegt?
Ik hoorde net de versie van Micheal Bublé, dan klinkt het ook ineens andersquote:Vind hem verder niet heel speciaal, hoop publiek (wat wel weer goed meezingt trouwens).
Hey, een maand en nog een paar dagen he!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd niet zo spectaculair als KoC en SBH, maar toch ontzettend aangenaam om naar te kijken![]()
Nog een maandje en dan gewoon lekker de hele dvd afspelen!!!!!
15 + 17 = 32 dagen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:44 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Hey, een maand en nog een paar dagen he!
wat ik ervan lees zijn de extra's tov de normale editie, 3 postcards en extra backstage informatie. weet niet of ik dat die extra 15 euro waard vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |