Hah! Zat ik precies goed met m'n E19quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:28 schreef staticdata het volgende:
een nieuwe muse cd/dvd![]()
http://www.play.com/Music(...)ey-2007/Product.html
19 euries via play.com
quote:
Ik krijg er gewoon kippevel vanquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:50 schreef Innuendo het volgende:
Staat inmiddels ook een leuk video'tje op de Play site, was eerder nog niet zo geloof ik !
De intro, gok ik zo![]()
http://www.play.com/Music/CD/4-/3476689/-/Product.html?page=title&P36=7D8G9C
Legendarisch
Door Matthew zijn mooie rooie jasje zekerquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:39 schreef Megalomaniac het volgende:
[ afbeelding ]
fraai <3
Alleen dat beige...weet niet meer vind het niet erbij passen.
Als ik foto's van het concert bekijk denk ik rood en niet beige...xD
Ja, het is wat artistiek, als je op de intro doelt. Begint in zwart wit en wordt kleur ofzo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:33 schreef shakaboem het volgende:
Het is wel vreemd dat alleen Doms broek en Matt in kleur zijn.
ik dacht precies hetzelfde toen ik die intro zag!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:33 schreef shakaboem het volgende:
Het is wel vreemd dat alleen Doms broek en Matt in kleur zijn.
Hoe weet je dit? En wat is er nog meer anders aan de Deluxeversie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:24 schreef Numbie het volgende:
De deluxe versie komt in een cd-boxje te zitten met daarin drie losse dunnere kartonnen wallets waarin de 2 schijfjes zitten en een boekje...
Uit welke week NME komt die scan?
Het is Deluxe, jeweettoch?!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? En wat is er nog meer anders aan de Deluxeversie?
Tsja, voordeel van m'n baan...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? En wat is er nog meer anders aan de Deluxeversie?
weet je ook de prijs van dit deluxe setje?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:24 schreef Numbie het volgende:
De deluxe versie komt in een cd-boxje te zitten met daarin drie losse dunnere kartonnen wallets waarin de 2 schijfjes zitten en een boekje...
Uit welke week NME komt die scan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |