Weet jij of er ook een kans is dattie op Blu-Ray uitkomt? Die zou ik graag hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog steeds geen release-datum van de dvd.![]()
Of heb ik iets gemist?
Vast wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weet jij of er ook een kans is dattie op Blu-Ray uitkomt? Die zou ik graag hebben.
Hmm, hij komt wel pas 8 februari in de winkels. Ga je magie gebruiken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:56 schreef Leonos het volgende:
Ik kan dat blad vanavond wel vinden op internet denk ik
post/pm dan ffquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:56 schreef Leonos het volgende:
Ik kan dat blad vanavond wel vinden op internet denk ik
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:43 schreef soul114 het volgende:
http://www.he-3.mu/videoComp7.swf
nu met stukje van sbh!
Jummiequote:Op donderdag 31 januari 2008 19:43 schreef soul114 het volgende:
nu met stukje van sbh!
Nice, mr. Wizardquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:34 schreef Leonos het volgende:
Ja
Volgens mij is ie al weer een tijdje van de website gehaald. Ik kon hem vanmiddag om half 5 in ieder geval niet meer zien en doet nog steeds niks! Hopelijk komt ie vanavond weer online!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:43 schreef soul114 het volgende:
nu met stukje van sbh!
Hierrrr staat ie ook gewoon bij.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:54 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al weer een tijdje van de website gehaald. Ik kon hem vanmiddag om half 5 in ieder geval niet meer zien en doet nog steeds niks! Hopelijk komt ie vanavond weer online!
Iets langer wachten dus -.-'quote:muse.muFollowing Muse's 2 nights at the new Wembley Stadium last summer, the band are delighted to announce that they will be releasing a CD / DVD package documenting the weekend. Released on 17 March, it will contain an audio CD from the Saturday night and a DVD with footage from the Sunday night. More information will come very soon!
Iets langer wachten dus -.-'quote:muse.mu
Following Muse's 2 nights at the new Wembley Stadium last summer, the band are delighted to announce that they will be releasing a CD / DVD package documenting the weekend. Released on 17 March, it will contain an audio CD from the Saturday night and a DVD with footage from the Sunday night. More information will come very soon!
zal wel ¤39,99 ofzo worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Duizendpootje het volgende:
voor mn verjaardag kan ik hem helaas niet meer krijgen
maarja dan nog maar even wat langer wachten..
iemand enig idee wat de prijzen gaan worden??
Nee zal rond de 19 euro liggen denk ik, en releasedatum NL is 14 maart btw. 17 maart is een maandag en in NL gaan we altijd de vrijdag daarvoor. Dus we hebben'm nog eerder dan de Engelsenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
zal wel ¤39,99 ofzo worden.
T is wel een dubbel cd/dvd he
Justice!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:30 schreef Numbie het volgende:
[..]
Nee zal rond de 19 euro liggen denk ik, en releasedatum NL is 14 maart btw. 17 maart is een maandag en in NL gaan we altijd de vrijdag daarvoor. Dus we hebben'm nog eerder dan de Engelsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |