Hoe weet je dit? En wat is er nog meer anders aan de Deluxeversie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:24 schreef Numbie het volgende:
De deluxe versie komt in een cd-boxje te zitten met daarin drie losse dunnere kartonnen wallets waarin de 2 schijfjes zitten en een boekje...
Uit welke week NME komt die scan?
Het is Deluxe, jeweettoch?!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? En wat is er nog meer anders aan de Deluxeversie?
Tsja, voordeel van m'n baan...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? En wat is er nog meer anders aan de Deluxeversie?
weet je ook de prijs van dit deluxe setje?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:24 schreef Numbie het volgende:
De deluxe versie komt in een cd-boxje te zitten met daarin drie losse dunnere kartonnen wallets waarin de 2 schijfjes zitten en een boekje...
Uit welke week NME komt die scan?
Speciale download voor de mac, wat hou ik toch van zequote:
bij mij is supermassive blackhole de laatstequote:Op donderdag 14 februari 2008 19:07 schreef Innuendo het volgende:
Ja, Feeling Good staat erop !
http://www.he-3.mu/
En als je je cache enzo allemaal leegt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij mij is supermassive blackhole de laatste
dat heb ik ook meteen gedaan jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:14 schreef Innuendo het volgende:
[..]
En als je je cache enzo allemaal leegt?
Ik hoorde net de versie van Micheal Bublé, dan klinkt het ook ineens andersquote:Vind hem verder niet heel speciaal, hoop publiek (wat wel weer goed meezingt trouwens).
Hey, een maand en nog een paar dagen he!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd niet zo spectaculair als KoC en SBH, maar toch ontzettend aangenaam om naar te kijken![]()
Nog een maandje en dan gewoon lekker de hele dvd afspelen!!!!!
15 + 17 = 32 dagen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:44 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Hey, een maand en nog een paar dagen he!
wat ik ervan lees zijn de extra's tov de normale editie, 3 postcards en extra backstage informatie. weet niet of ik dat die extra 15 euro waard vind.quote:
Ze zijn bezig met een speciale actiequote:
Kroese zit ook in Arnhemquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:43 schreef Numbie het volgende:
Kroese heeft een winkel in nijmegen en is aangesloten op hetzelfde bestelsysteem als de Plato's en boudisque's van dit land..En dit is de CD+DVD in de limited editie...
Eh sorry... 1 april?? Is 'ie uitgesteld ofzo?quote:MUSE TO RELEASE LIVE DVD/CD ON APRIL 1ST
HAARP CAPTURES BRITISH TRIO'S TRIUMPHANT SOLD-OUT SHOWS AT LONDON'S WEMBLEY STADIUM FOR 150,000 FANS
British trio Muse will release a live DVD/CD titled HAARP on April 1st. Filmed at London's Wembley Stadium on June 17, 2007, the DVD captures the exuberant spectacle of the band performing in front of a sold-out crowd of nearly 75,000 ecstatic fans, while the CD features audio from the band's show on the previous night, June 16th. Both discs include tracks from their latest album, Black Holes and Revelations, including Modern Rock chart hits 'Knights Of Cydonia, 'Starlight,' and 'Supermassive Black Hole.'
Muse's electrifying shows at Wembley demonstrate the raw power and ambition of one of Britain's most successful bands. The shows were heralded by the U.K. press: Kerrang! said of Saturday's show: 'What a gig. What a night. What a band,' while The Guardian suggested that 'few are more suited than Muse to take on what Pele described as the 'cathedral of football.' Muse was the first band to play the recently rebuilt stadium, which had previously played host to a number of prestigious musical events over the years, including Live Aid in 1985 and the Nelson Mandela 70th Birthday Tribute concert in 1988. The band plans to write and record their fifth album in 2008.
The track-listing for HAARP is as follows:
CD: Knights Of Cydonia / Hysteria / Supermassive Black Hole / Map Of The Problematique / Butterflies / Invincible / Starlight / Time Is Running Out / New Born / Unintended / Microcuts / Stockholm Syndrome / Take A Bow
DVD: Knights Of Cydonia / Hysteria / Supermassive Black Hole / Map Of The Problematique / Butterflies And Hurricanes / Hoodoo / Apocalypse Please / Feeling Good / Invincible / Starlight / Time Is Running Out / New Born / Soldiers Poem / Unintended / Blackout / Plug In Baby / Stockholm Syndrome / Take A Bow
Ja nee oke, maar omdat er in die nieuwsbrief met geen woord over de US wordt gerept....quote:Op maandag 25 februari 2008 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Jep...
http://www.muselive.com/index.php?m=single&id=3724
Dat is een bioscoop trailer ofzoiets.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)our-for-cinema_music
Te jummie gewoon![]()
Hoop echt niet dat het pas 1 april wordt.
WWRY al gezien?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja! Leek mij ook niet verkeerd![]()
Maar om nou weer naar Londen af te reizen, dat wordt me wat te gek.
Nope...ik wacht liever op de komende QPR-tourquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
WWRY al gezien?
Ik nog niet, kan er dus meteen een lekker lang weekend van maken
Alleen ff wat geld vinden
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope...ik wacht liever op de komende QPR-tour![]()
Ben echt zo blij dat ik deze show live heb mogen aanschouwen....al was het nog gaverderder geweest als we staanplaatsen hadden gehad.
Als dat vliegtuig nou ff wat langer vertraging had gehad, hadden we ze beide ook echt kunnen zien jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:39 schreef Innuendo het volgende:
[..]
![]()
Maar het was het lange zitten waard, en gelukkig is de DVD van de avond dat wij er niet waren. Hebben we ze beide gezien
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:56 schreef Innuendo het volgende:
Binnen!![]()
IK WIL DE DVD! NU!
(= ze klinken geweldig! )
(Zijn 3 tracks van de CD, 16e dus: Feeling Good, Knights & TIRO)
Edit:
KoCeindelijk crowdnoise!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |