quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:54 schreef Leonos het volgende:
Muse, maar de zinsopbouw klopt niet helemaal denk ik [afbeelding]
Huh?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:54 schreef Leonos het volgende:
Ik dacht dus eerst dat er een vrouw (of man) bevallen was van een kind. Na 3x lezen snapte ik het [afbeelding]
quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb ze ook in Den Bosch gezien, erg vet [afbeelding]
Maar ik hoorde van een vriend dat dat ze is bevallen en dat ze nog ene keer willen komen, hij kon me er geen datum bij geven en ik kan die nergens vinden, dus ik ben bang dat het idd nog wel ff kan duren [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Deze post?? Bevallen van wat dan??
quote:Maar ik hoorde van een vriend dat dat ze is bevallen en dat ze nog ene keer willen komen, hij kon me er geen datum bij geven en ik kan die nergens vinden, dus ik ben bang dat het idd nog wel ff kan duren
We googlen niet meer zie ik?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:53 schreef MissBliss het volgende:
Kan íemand me de TT uitleggen?
[..]
quote:Muse have already begun work on a new album, which will have electronic and classical influences, according to main man Matt Bellamy.
Muse's fantastic live show can be relived when they release a DVD of the Wembley Stadium performance in January 2008.
Ah okquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
We googlen niet meer zie ik? [afbeelding]
De laatste Muse tour heet "The HAARP Tour"
[afbeelding]
Musequote:Op dinsdag 20 november 2007 00:53 schreef MissBliss het volgende:
Kan íemand me de TT uitleggen?
[..]
Wie is ze?
nee die heb ik hier al een tijd liggenquote:
Dankquote:
Oooooh...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dank
En wat bevallen betreft, dat ze het naar hun zin hadden [afbeelding] [afbeelding]
Dat ja!quote:Op zondag 18 november 2007 21:05 schreef Haunter het volgende:
Wanneer komen ze nou een keer weer naar Nederland![]()
jaquote:Op woensdag 21 november 2007 14:33 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP![]()
Ben benieuwd naar de DVD en het nieuwe album![]()
Voor mij een jaar en 3 dagen ofzoquote:Op zondag 2 december 2007 01:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tijd om ze weer eens te ontmoeten, is alweer een paar jaar terug.
Ontmoeten in de zin van handjes geven, tafelvoetballen, ouwehoeren over muziek en biertjes drinkenquote:
hoi ;Dquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ontmoeten in de zin van handjes geven, tafelvoetballen, ouwehoeren over muziek en biertjes drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |