Wist ik. Ze zijn dus niet meer op toer en zitten in Friesland.quote:
Gebeurde dat in een neie deij?quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Die zijn uit elkaar, schat..
Oké dames, wees een beetje lief voor NMNS. Ik wil hem morgen ook nog kunnen plagen.quote:
Shit. Had me ff gewaarschuwd.quote:
Wie zijn ze? Ik heb dat namelijk nooit gezegd.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan nog noemen ze vrouwen het zwakke geslacht![]()
Gevalletje VISA VERSA!quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een kánjer was het toch ook.![]()
O nee, het was een hoerige vuilbekkende agressieve proleet.
Shit, haal die twee steeds door elkaar.![]()
Trustequote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
Oké dames, wees een beetje lief voor NMNS. Ik wil hem morgen ook nog kunnen plagen.![]()
Ik ben weg, laters.![]()
We laten nog wel een stukje over voor je, van hem.. Slaap lekker, Taatjequote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké dames, wees een beetje lief voor NMNS. Ik wil hem morgen ook nog kunnen plagen.![]()
Ik ben weg, laters.![]()
Dag skattie.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben weg, laters.![]()
Het stukje?quote:Op zondag 18 november 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We laten nog wel een stukje over voor je, van hem.. Slaap lekker, Taatje![]()
![]()
Eerste aflevering op Comedy Central nu.quote:
Oh je kent ze vast wel, van die sterke zogenaamd stoere mannen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie zijn ze? Ik heb dat namelijk nooit gezegd.....
Je kent ze vast welquote:Op zondag 18 november 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh je kent ze vast wel, van die sterke zogenaamd stoere mannen.
quote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Call me what you want, babe..I call it love..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |