Ik mag toch wel wat vragen n.a.v. een de opmerking van Gert dat hij hoopt dat ze wel snel thuis komtquote:Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wordt een subforum op VOL voor je...![]()
Daar zitten een heleboel vrouwen om tegen te spreken.quote:Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil me rugzak terugquote:Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zitten een heleboel vrouwen om tegen te spreken.![]()
Ik verhang mij nog liever dan dat ik daar een avond moet posten.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zitten een heleboel vrouwen om tegen te spreken.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik verhang mij nog liever dan dat ik daar een avond moet posten.....
Je moeder ! Je moeder !quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is nu de rekening aan het betalen![]()
Ik post er niet meer dagelijks, maar heb dat wel ooit gedaan. Prima forum, veel vriendelijke mensen, meer gezelligheid dan gevatheid. Niks mis mee vind ik.quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik verhang mij nog liever dan dat ik daar een avond moet posten.....
Ben bang dat ik dat niet ga trekken Gert, die jenever is killing me, softly weliswaar, maar toch, denk dat ik zometeen maar in mijn bed duik en het misschien morgen nog eens ga proberen, en ja, als secretaresse heb ik allerlei lekkers in huis, maar ja, dat kan je hier weer niet gebruiken, zo jammerquote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, open de volgende gewoon.
Jij hebt als medisch secretaresse vast wel wat lekkers in huis om het nog even vol te houden totdat dit topic vol is.![]()
Hij kan niet zoveel vrouwen aanquote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
Ik post er niet meer dagelijks, maar heb dat wel ooit gedaan. Prima forum, veel vriendelijke mensen, meer gezelligheid dan gevatheid. Niks mis mee vind ik.![]()
Kom er voor de filpjes en de fakesquote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik post er niet meer dagelijks, maar heb dat wel ooit gedaan. Prima forum, veel vriendelijke mensen, meer gezelligheid dan gevatheid. Niks mis mee vind ik.![]()
Heb er even gezeten in het DGK subforum, dat is de COS van hier in het kwadraat. Werd er helemaal niet vrolijk van.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, die ijzersterke van Natasja...Je moeder! Je moeder! Je moeder!quote:
Friesland.quote:
Oké, daar is het inderdaad wel eens minder gezellig.quote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb er even gezeten in het DGK subforum, dat is de COS van hier in het kwadraat. Werd er helemaal niet vrolijk van.....![]()
Wat een kánjer was het toch ook.quote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, die ijzersterke van Natasja...Je moeder! Je moeder! Je moeder!
En dan nog noemen ze vrouwen het zwakke geslachtquote:
Wist ik. Ze zijn dus niet meer op toer en zitten in Friesland.quote:
Gebeurde dat in een neie deij?quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Die zijn uit elkaar, schat..
Oké dames, wees een beetje lief voor NMNS. Ik wil hem morgen ook nog kunnen plagen.quote:
Shit. Had me ff gewaarschuwd.quote:
Wie zijn ze? Ik heb dat namelijk nooit gezegd.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan nog noemen ze vrouwen het zwakke geslacht![]()
Gevalletje VISA VERSA!quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een kánjer was het toch ook.![]()
O nee, het was een hoerige vuilbekkende agressieve proleet.
Shit, haal die twee steeds door elkaar.![]()
Trustequote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
Oké dames, wees een beetje lief voor NMNS. Ik wil hem morgen ook nog kunnen plagen.![]()
Ik ben weg, laters.![]()
We laten nog wel een stukje over voor je, van hem.. Slaap lekker, Taatjequote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké dames, wees een beetje lief voor NMNS. Ik wil hem morgen ook nog kunnen plagen.![]()
Ik ben weg, laters.![]()
Dag skattie.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben weg, laters.![]()
Het stukje?quote:Op zondag 18 november 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We laten nog wel een stukje over voor je, van hem.. Slaap lekker, Taatje![]()
![]()
Eerste aflevering op Comedy Central nu.quote:
Oh je kent ze vast wel, van die sterke zogenaamd stoere mannen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie zijn ze? Ik heb dat namelijk nooit gezegd.....
Je kent ze vast welquote:Op zondag 18 november 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh je kent ze vast wel, van die sterke zogenaamd stoere mannen.
quote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Call me what you want, babe..I call it love..![]()
HD-recorder staat al aan.quote:Op zondag 18 november 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerste aflevering op Comedy Central nu.
Reclame though.
Als je die nog helemaal wil zien kan ik je wel even iets PM'en?![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het hier afloopt kunnen we elkaars zinnen afmaken
![]()
Volgens mij heeft Lobasca haar zinnen op heel iets anders gezet dan jij, ik zou er dus niet voetstoots vanuit gaan.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het hier afloopt kunnen we elkaars zinnen afmaken
![]()
Geldt dat alleen voor Ian?quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
HD-recorder staat al aan.![]()
Maar ranzige shit mag je altijd PM'en natuurlijk.![]()
Welke handschoenenmaat heb jij?quote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kent ze vast welIn mijn omgeving zitten alleen zachte en begripvolle mannen.....
![]()
Dan weet je nu al dat ik je vannacht helemaal gek ga PM'men, Skypen, MSN'nen, bellen en mailenquote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een blik op je ava en ik weet hoe je pet staat
![]()
Ja, het was een vuilbekkende, dreigende, egoïstische , en zo gek als een deur prostituee in ruste, maar begrijp dat ze nu haar oude beroep weer moet oppakken, vanwege de financiën, ach ja, what goes around, comes around nietwaar?quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een kánjer was het toch ook.![]()
O nee, het was een hoerige vuilbekkende agressieve proleet.
Shit, haal die twee steeds door elkaar.![]()
wel al voorbereidingen getroffenquote:Op zondag 18 november 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik durfde al niet te vragen of je naar bed was...![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan weet je nu al dat ik je vannacht helemaal gek ga PM'men, Skypen, MSN'nen, bellen en mailen![]()
Volgens mij kun jij dat prima zelf inschatten.quote:
Die maat voor de "zachte hand"........quote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke handschoenenmaat heb jij? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |