nooit geprobeerdquote:Op zondag 18 november 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook als je toevallig eens een avond niet drinkt?
da's waarquote:Op zondag 18 november 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hoor jij toch niet in het hondenhok achter in de tuin?![]()
Zeg als je ondankbaar gaat doen bel ik die callgirl voor je af hoorquote:
Sterf kankerkachelquote:
Nee schat, heb al teveel perensap met jenever op. Probeer het mischien later nog wel eensquote:Op zondag 18 november 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
Eej lurkert, gaat het dit keer lukken om een mooi nieuwe topic te openen denk je?
Mensen die serieus gaan antwoordenquote:Op maandag 19 november 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Sterf kankerkachel![]()
Ten eerste oi gebruik ik moi me al van af mn 13e
Ten 2e oi is zo oud als de weg naar kralingen
Ten 3e tis een punk groet of ska groet
oi oi oi
Ten 4e neuqen ?
Als een vrouw nee zegt, is het nee Kurt!quote:Op maandag 19 november 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Uhh... lurkert? Blurkie? Topic please?
Of ga je het nou wéér in het 100 laten lopen?
Is van de maffia, ' the mob' , 'mano negro'quote:Op zondag 18 november 2007 23:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg als je ondankbaar gaat doen bel ik die callgirl voor je af hoor![]()
Ahhh... faalangst.quote:Op maandag 19 november 2007 00:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee schat, heb al teveel perensap met jenever op. Probeer het mischien later nog wel eens![]()
wéér? Welja, praat me maar nog meer een schuldgevoel aan, ik laat het over aan jouquote:Op maandag 19 november 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Uhh... lurkert? Blurkie? Topic please?
Of ga je het nou wéér in het 100 laten lopen?
Ff kijken hoelangquote:Op zondag 18 november 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die maat voor de "zachte hand"........![]()
Wat ja?quote:Op maandag 19 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als een vrouw nee zegt, is het nee Kurt!
Ja?
Mensen die mensen zeggen moeten terug naar de lomschoolquote:Op maandag 19 november 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die serieus gaan antwoorden![]()
Open nou gewoon een topic, teut van de perensap met jenever of niet, dan zorgen we samen wel dat het allemaal goed komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |