Ik moest biechtenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
je was wel voor het zingen de kerk uit ja![]()
Ik doe het maar alvast voor de meet enzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij?Zo'n vrome jongeman als jij heeft toch helemaal niets te biechten?
Wat ben je allemaal van plan dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef outsidr het volgende:
Ik doe het maar alvast voor de meet enzo
Verkrachtingen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kusje!
Transporter Tycoonquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:51 schreef Berenanus het volgende:
Hooooooooooooooooooooooi!
Klinkelklangelherriemuziek![]()
Hospital Tycoon![]()
Half-Life 2: Episode 2![]()
MDA Vario![]()
Cynthia![]()
Ik ben gelukkig![]()
Daar kom jij vanzelf achterquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan dan?![]()
Wij gaan dansenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een feestje!!
Gaan we ook dansen?![]()
Ik ga dit weekend al naar Club r_AW. Breakcore feestjequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wij gaan dansen![]()
Mss kennen we nog ff naar de marathon
Weet niet wat er wordt gedraaid dat weekend, maybe een hardcore feessie ofzo
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben altijd in voor een feestje!!
Gaan we ook dansen?![]()
Kan je bier en tieten aanzetten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tuurlijk
* Hoi_Piepeloi zet Bier en Tieten vol hard aan![]()
Fuck dansenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Daar kan je niet op dansen!!![]()
En douchze en trusten![]()
slaap zequote:
Ik moet morgen weer om 6 uur opquote:
Je weet verdorie best dat ik het liedje bedoelquote:
Smurfenhouse is dus goed?quote:Dansen trouwens alleen mits house. Anders is het alleen kei hard zuipen of van de kaart gaan.
Zoals Kogelmagneet het zo mooi kan zetten:
Muziek hoeft niet mooi te gaan, als het maar hard gaat!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |