abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:35:00 #1
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_205844
Ik vraag me af of Sabien niet het BB-journaal bij RTL-Live gaat presenteren? Ze is dan wel voor 3 maanden aangenomen als styliste, maar het zou beter voor de kijkcijfers zijn als Sabientje dit onderdeel van de show op zich neemt. Ze kan dan goed commentaar geven op de gebeurtenissen of op de mensen.

Ook vraag ik mij af of ze na die 3 maanden en verlenging van haar contract krijgt. Als ik de Story van deze week moet geloven dan hoeft ze heel haar leven niet te werken. Ik denk persoonlijk dat Sabientje het werk als tussendoortje ziet en snel weer een andere uitdaging wil.

Ook vraag ik mij af waar de vriendin van Martin was......Is het uit? Wil ze geen confrontatie met Sabien of mocht ze gewoon niet van VOO op de tribune zitten????

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:39:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205845
"oooh kijk nou, de week-opdracht is mislukt.. Nou ja zeg. Wat is dit nu weer!?? ooooooh wa errug..."

Nee, dank u.. ik volg het wel op Teletekst pagina 888...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_205846
Volgens mij gaat Sabine het ook presenteren hoor. Wat dat te maken heeft met dat ze styliste is weet ik ook niet maar goed.
Dusss !
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:46:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205847
Die martin pakt het wel goed aan zeg.. gaat voor elk honds geziek bij BB op de tribune zitten.. nog maar 3 keer en hij heeft zijn 10 verplichte veronica-dagen erop zitten..

Go Martin! Go Martin! Go Martin! Go Martin!

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:47:00 #5
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_205848
ik bedoel niet dat ik wil dat Bientje dit onderdeel moet presenteren!!!

Het zou gewoon grappig zijn als je nu eens kon horen hoe ze echt over de mensen denkt, nu ze er niet meer bij zijn bedoel ik...
Ik wil het niet..Afschuwelijk..

Ach laat maar. die zien we gewoon nooit meer terug..Misschien bij een programma als Rapatongo!! Wie weet...

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_205849
Hans Kraaij senior wordt ook wel de voetbal professor genoemd.
Wordt Sabine nu de BigBrother professor?
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:59:00 #7
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_205850
Nou, misschien ken je Hat rad van fortuin nog??

Daar hedden ze ook een irritante presentator ( Hans). Hij werd bijgestaan door zijn lieftallige assistente : LEONTIEN...

Ik denk dat ons bientje zo iets wordt. Weet je wel, een leuk koppie maar niet echt iets te melden...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')