Ohhh ik zou dat ook eens moeten doen, op tijd naar bed gaan en dan zo heerlijk uitgerust wakker worden, komt er alleen zelden tot nooit vanquote:Op donderdag 22 november 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej SOL, ook al zo vroeg wakker. Tja, wij moeders kunnen niet anders he..........
Ik heb heeeeeeeerlijk geslapen, lag gister al om half elf in bedje, hahaha.......Wat een muts ben ik af en toe he!
Nee hier eigenlijk ook niet hoor, maar zo af en toe lukt het me en vind ik het inderdaad heerlijk....quote:Op donderdag 22 november 2007 07:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh ik zou dat ook eens moeten doen, op tijd naar bed gaan en dan zo heerlijk uitgerust wakker worden, komt er alleen zelden tot nooit van![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 07:39 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Slapen, lekker!!!!
Ik heb vorig jaar een periode gehad dat ik behoorlijk vroeg naar bed ging, maargoed op een gegeven moment vond ik het ook niet meer tof dat ik ook in het weekend om half 10 in slaap kacheldequote:Op donderdag 22 november 2007 08:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hier eigenlijk ook niet hoor, maar zo af en toe lukt het me en vind ik het inderdaad heerlijk....
Zit alweer op mijn werk. Beetje voorbereiden op de meeting van half 2. Nog 1 documentje schrijven. Brainstormen in je eentjequote:Op donderdag 22 november 2007 08:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een goede morgen![]()
Ik ga zo kind op school dumpen en dan door naar mijn werk. Joepie.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
Zit alweer op mijn werk. Beetje voorbereiden op de meeting van half 2. Nog 1 documentje schrijven. Brainstormen in je eentje![]()
Eigenlijk niet. Wat een arrogante alles wetende klootzak. Zo, dat lucht op. En nu, koffiequote:Op donderdag 22 november 2007 10:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]Kan je het wel een beetje vinden met jezelf?
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Wat een arrogante alles wetende klootzak. Zo, dat lucht op. En nu, koffie
Koffie vind je hier: [KSC #591] Dankzij de traagheid zuipen we liters koffiequote:Op donderdag 22 november 2007 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Wat een arrogante alles wetende klootzak. Zo, dat lucht op. En nu, koffie
hey spammerdquote:Op donderdag 22 november 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie vind je hier: [KSC #591] Dankzij de traagheid zuipen we liters koffie
eet smakelijkquote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
En nu zo maar eens lunchen. Helaas moet ik nog een maandje wachten voordat we hier een restaurant krijgen. Nu moeten we het doen met een broodjesautomaat![]()
ik had gister maar 104 postsquote:
ik had er meer geloof ikquote:Op donderdag 22 november 2007 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
ik had gister maar 104 posts![]()
valt best mee dus
met rivella?!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Zeg beste cul' ers... ik heb een vraagje:
zaterdag wil ik kaasfondue eten.
Hoe zou ik nou op die inspiratie gekomen zijn he?
En ipv een pakje te nemen gaan we, wrs, het zelf eens brouwen, nu heb ik deze site gevonden: klik maar misschien hebben jullie nog wel meer inspiratie?
nee ik ook niet....quote:Op donderdag 22 november 2007 12:43 schreef DarkElf het volgende:
rivella vind ik zelf altijd een beetje op ranzige appelsap met koolzuur lijken dus als ze zeggen dat appelsap ook kan lijkt het me niet zo heel vreemd..
al zou ik het zelf nooit erin gooien
ik heb ooit, lang geleden, op een heeeeeeeeeele hete dag toen ik heeeeeeeeel veel dorst had een glas gedronken die ijskoud was en die heeeeeeeeeeeel ijsblokjes ook nog erin had..quote:Op donderdag 22 november 2007 12:45 schreef Muck het volgende:
[..]
nee ik ook niet....
en rivella.... ril... das echt een van de vieste drankjes die ik ken
Nee die hebben we niet, wij hebben zo'n electrisch fondue stel (want ik vind die ouderwetse met spiritus of wat doe je erin? het altijd erg gevaarlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Goeie link, DE!
Rivella lijkt mij ook méér dan walgelijk, maar met van dat lekkere appelsap van de natuurwinkel is het vast wel heel goed te doen.
Heb je zo'n mooie caquelon? Die wil ik ook nog s aanschaffen. Volgens mij zijn ze vrij goedkoop bij dille & kamille.
eensch, maar ik was nog te verwonderd over de rivella om iets over de link te zeggenquote:Op donderdag 22 november 2007 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Goeie link, DE!
troebele appelsapquote:Rivella lijkt mij ook méér dan walgelijk, maar met van dat lekkere appelsap van de natuurwinkel is het vast wel heel goed te doen.
klopt, daar zijn ze vaak voor een prikkie te koopquote:Heb je zo'n mooie caquelon? Die wil ik ook nog s aanschaffen. Volgens mij zijn ze vrij goedkoop bij dille & kamille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |