Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een mens zonder vriendschappen kan. Los van mijn echte vriendschappen, heb ik ook veel functionele vriendschappen (bijv. op school): in tussenuren lekker wat gaan drinken met een groep klasgenoten etc. Ik zou gek worden als ik dan altijd alleen moest zitten of zo.quote:Op zondag 18 november 2007 17:33 schreef ehqo het volgende:
Je lijkt goed te praten dat je sociaal te kort schiet, waarschijnlijk geloof je het zelf ook nog. Vrienden zijn een zeer belangrijk onderdeel in mijn leven, en dan vooral omdat humor.
Eens.quote:Op zondag 18 november 2007 17:35 schreef Bob-B het volgende:
Ik zou gek worden zonder, tevens vind ik ts een vreemde vent die alleen maar kansloze topics opent (over zichzelf notabene).
Niet op de persoon reageren. Ik heb geen zin in TS bash topic.quote:Op zondag 18 november 2007 17:35 schreef Bob-B het volgende:
Ik zou gek worden zonder, tevens vind ik ts een vreemde vent die alleen maar kansloze topics opent (over zichzelf notabene).
Vooruit danquote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Niet op de persoon reageren. Ik heb geen zin in TS bash topic.
quote:
Lekker lachen in je eentje met een glas champagnequote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef F04 het volgende:
Nah, soms vind ik het wel jammer, het liefst zou ik een echte vriend willen, maar die zijn heel moeilijk te vinden.
En wat ik op oudejaarsavond ga doen, is Paul de Leeuw kijken op tv.
Voor jouw zijn vrienden zeker echt belangrijk.quote:Op zondag 18 november 2007 17:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Lekker lachen in je eentje met een glas champagne![]()
Ik vind het maar treurig, maar ik houd m'n mond maar, voordat ik iemand tot zelfmoord aanzet
Geen familie ofzo waar je bij kan zitten?quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef F04 het volgende:
Nah, soms vind ik het wel jammer, het liefst zou ik een echte vriend willen, maar die zijn heel moeilijk te vinden.
En wat ik op oudejaarsavond ga doen, is Paul de Leeuw kijken op tv.
Niet alleen voor hem, maar eigenlijk voor 99% van de mensen volgens mijquote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef F04 het volgende:
[..]
Voor jouw zijn vrienden zeker echt belangrijk.
alsof dat iets is om triest te vindenquote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef F04 het volgende:
[..]
Voor jouw zijn vrienden zeker echt belangrijk.
Ik persooonlijk kan met je meeleven. Ik ben ook een eenling. Ik heb wel vrienden, maar echte vrienden waar ik al mijn geheimen deel heb ik niet hier in mijn buurt. Je bent zeker net zo bang als ik, als je 'vrienden' per ongeluk aan iemand doorverklappen. Toch is het wel handig om je persoonlijk zaken met iemand delen. Je voelt een stuk beter. In mijn geval praat ik met gemak met een chatvriendin, waar ze heel ver van mij vandaan woont. Misschien vindt iemand dat wel zielig, maar het is in ieder geval beter dan geen.quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef F04 het volgende:
Heb jij vrienden?? en met vrienden bedoel ik mensen met wie je geheimen deelt en ook buiten het werk om regelmatig mee omgaat. Wat vind jij van vrienden, een noodzakelijk kwaad, of niet nodig??
Zelf heb ik geen vrienden en ik heb ook geen vrienden nodig. Het enige dat ik wel eens onhandig vind is dat je altijd alles alleen moet doen en nooit eens iets leuks met iemand kunt doen. Zelf heb ik eigenlijk ook bijna geen kennissen, ook omdat ik nogal verlegen ben.
Een vriendin heb ik nog nooit gehad, ook al ben ik al 20+.![]()
Ik heb zoiets dat je, zolang je werkt, je geen vrienden nodig hebt, omdat je op je werk al genoeg afleiding hebt.
Ik heb meer vijanden dan vrienden, ook al zijn die er niet.
40urige werkweekquote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef DoimeN het volgende:
Geef is antwoord op mijn vraag hoe je week eruit ziet?
Maar hoe ziet je week eruit? Je staat op om 8 uur gaat naar je werk om 9 uur, komt thuis om half 6 ofzo, en dan de hele avond fokken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |