abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54697329
Heb jij vrienden?? en met vrienden bedoel ik mensen met wie je geheimen deelt en ook buiten het werk om regelmatig mee omgaat. Wat vind jij van vrienden, een noodzakelijk kwaad, of niet nodig??

Zelf heb ik geen vrienden en ik heb ook geen vrienden nodig. Het enige dat ik wel eens onhandig vind is dat je altijd alles alleen moet doen en nooit eens iets leuks met iemand kunt doen. Zelf heb ik eigenlijk ook bijna geen kennissen, ook omdat ik nogal verlegen ben.

Een vriendin heb ik nog nooit gehad, ook al ben ik al 20+.

Ik heb zoiets dat je, zolang je werkt, je geen vrienden nodig hebt, omdat je op je werk al genoeg afleiding hebt.
Ik heb meer vijanden dan vrienden, ook al zijn die er niet.
pi_54697441
Ik zou niet kunnen leven zonder vrienden
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54697475
Ik zou niet zonder kunnen
Live it!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 18 november 2007 @ 17:25:24 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_54697528
Huilie
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 18 november 2007 @ 17:25:33 #5
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_54697532
Als je geen vrienden hebt, kun je geen echte vijanden hebben.
Zyggie.
  zondag 18 november 2007 @ 17:26:34 #6
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_54697559
prettige kerstdagen.
pi_54697572
Hoe doe je dat met stappen ofzo dan? Ga je dan nooit, of ga je gewoon alleen aan een bar hangen o.i.d.

Ik zou het iig niet kunnen. Deel er geen geheimen mee ofzo, maar zorg wel dat ik ze 1x per week in het weekend ff zie puur om ff te ontspannen met een biertje erbij. Er zijn idd mensen die het prima alleen afkunnen en de vriendengroep beperken tot een paar collegas. Ik kan ook prima alleen zijn, maar om de hele week savonds ergens in je uppie rond te zitten zal me niet lukken aangezien ik minstens toch wel 1 of 2 avonden buiten de deur wil zijn.

Je bent gewoon iemand die liever alleen is en tevreden is met hoe het nu is. Ieder zijn ding he .

Tsjah, die vriendin zal trouwens ook niet snel komen dunkt me. Of je moet gaan internetdaten / leuke vrouwelijke collega tegenkomen.
pi_54697589
Je klinkt meer als een kluizenaar...
pi_54697637
Wat ga je met oud en nieuw doen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54697666
Gast, loop jezelf nou niet in te praten dat je het prima vind zo, want je gaat kapot van binnen
pi_54697680
Ja ik heb vrienden die ik wekelijks zie. Zonder vrienden zou mijn leven minder leuk zijn denk ik. Soms vind ik ook lekker om even alleen te zijn.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 18 november 2007 @ 17:31:10 #12
192683 AMDB
Visionair.
pi_54697685
Ik zou me dood vervelen, ik zit op kamers met vrienden, elke avond relaxt
pi_54697687
quote:
Ik heb zoiets dat je, zolang je werkt, je geen vrienden nodig hebt,
Euh.. werk je altijd
pi_54697748
Je lijkt goed te praten dat je sociaal te kort schiet, waarschijnlijk geloof je het zelf ook nog. Vrienden zijn een zeer belangrijk onderdeel in mijn leven, en dan vooral omdat humor.
Din jävla kuk!
pi_54697785
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:33 schreef ehqo het volgende:
Je lijkt goed te praten dat je sociaal te kort schiet, waarschijnlijk geloof je het zelf ook nog. Vrienden zijn een zeer belangrijk onderdeel in mijn leven, en dan vooral omdat humor.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een mens zonder vriendschappen kan. Los van mijn echte vriendschappen, heb ik ook veel functionele vriendschappen (bijv. op school): in tussenuren lekker wat gaan drinken met een groep klasgenoten etc. Ik zou gek worden als ik dan altijd alleen moest zitten of zo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54697803
Zonder vrienden kan het leven erg eenzaam zijn. Heb een tijd mezelf van alles en iedereen afgesloten en iedereen op afstand gehouden, maar ook dat gaat vervelen, soms moet je je ding kwijt. Ik heb 1 beste vriendin, 3 hele goede vriendinnen, en nog een handjevol kennissen. Ik zie alleen mijn beste vriendin wekelijks, de rest nu en dan maar gelukkig zijn er altijd nog andere mediums dan elkaar IRL spreken
Vivre
  zondag 18 november 2007 @ 17:35:53 #17
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54697807
Ik zou gek worden zonder, tevens vind ik ts een vreemde vent die alleen maar kansloze topics opent (over zichzelf notabene).
pi_54697809
Zonder vrienden zou ik niet eens kunnen leven. Dan leer je toch ook geen andere vrienden kennen, meisjes, werk?
pi_54697837
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:35 schreef Bob-B het volgende:
Ik zou gek worden zonder, tevens vind ik ts een vreemde vent die alleen maar kansloze topics opent (over zichzelf notabene).
Eens.
  zondag 18 november 2007 @ 17:38:06 #20
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_54697871
De mens is een sociaal schepsel en heeft dus anderen om zich heen nodig. Daar onder vallen ook vrienden, of tenminste mensen die dichter bij je staan dan anderen.
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_54697916
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:35 schreef Bob-B het volgende:
Niet op de persoon reageren. Ik heb geen zin in TS bash topic.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54697934
TS, wat doe je op een normale zaterdagavond?
pi_54697948
Ik kan ook wel zonder opzich (kan heel goed alleen zijn, heb ook nooit echt de behoefte om dingen kwijt te raken kwa emoties naar anderen toe etc), maar het is wel beter om vrienden te hebben om verschillende uitlopende redenen.
  zondag 18 november 2007 @ 17:41:50 #24
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54697975
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Emel het volgende:

[..]

Niet op de persoon reageren. Ik heb geen zin in TS bash topic.
Vooruit dan
pi_54698000
Het leven is veel boeiender met vrienden. Je kan je ei kwijt, en je vlucht eventjes uit de dagelijkse sleur. Als ik een paar keer per week (2 of 3 keer) iets kan doen met kennissen of vrienden, kan ik weer tegen een stootje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')