herkenbaar. Ik ga dan als zo'n idioot aan de gang blijft terwijl uber duidelijk is dat die gast voor mij niet echt doorrijdt, in eens heeeel keurig 40 rijden. Van mijn bumpertje afblijven!quote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef Renesite het volgende:
Bwoapik reed netjes 60 50 door de stad heen met een vriend op de bijrijdersstoel. Opeens word ik door een seat cordoba in de uitlaatpijp gekieteld
Zijn voorbumper vond mijn achterbumper wel lief ofzo
Dus ik trek iets sneller op bij de stoplichten om hem kwijt te raken. En jawel: Daar reed hij weer.
Hmpf... een dubbele doorgetrokken streepMet een fiat cinquento voor mij. En hij maar duwen en ronken met zijn auto
![]()
Na de rotonde genomen te hebben trek ik weer weg. En hij reed gezellig mee. What the heck? Hij nog steeds duwen, en ik reed al 70 waar ik 60 mochtEn maar duwen, en maar duwen
!
Ik keek eens beter in de binnenspiegel, en zag een petje op, schuin achter het stuur. Tokkie gast![]()
Hij haalde mij in en ging demonstratief met zijn achterruiterwisser heen en weer bewegen. Ja da-moe-je-nie-doen-dan![]()
2 dingen kon ik doen: Hem hard inhalen en toeteren, of netjes blijven rijden.
Optie 1 vond ik leuker, want terwijl hij nog moest accelereren naar de 80 was ik hem al bijna voorbij!
Sukkelpaupert
denken dat je snel kan met je kut seatje
Ksssssst!
Disclaimer: Het was een rustige lange rechte weg op zondag middag...
quote:Op zondag 18 november 2007 15:25 schreef titaan het volgende:
Dus die panda van je moeder heeft zijn seat uberhard gepwned?![]()
Toyota corolla 1.6 met 110pkquote:Op zondag 18 november 2007 15:25 schreef Cageon het volgende:
wat voor auto zat jij in dan?
Blijkbaar niet noemenswaardig
kom opquote:Op zondag 18 november 2007 15:27 schreef Beauregard het volgende:
Je bent gewoon een knuppel die net zijn rijbewijs heeft en werkelijk elke verkeerssituatie die niet-standaard is fantastisch vindt en een harde drang voelt om dit direct met zijn vriendjes op een forum te delen.
Gaat vanzelf over, hoop ik voor je.
en dan zelf als een slak rijdenquote:
Leuk trouwens, dat mensen schijnbaar klakkeloos er vanuit gaan dat mensen altijd liegen in KLB-topics (quote:Op zondag 18 november 2007 15:28 schreef Beauregard het volgende:
Leuk trouwens, dat verzonnen element van een vriend () op de bijrijdersstoel. Stel je voor!
Ehm, KLB is altijd saai. En met name door mensen zoals jij, die een topic openen om elke ruft die ze laten, terwijl er daarnaast eigenlijk weinig spectaculairs te melden is.quote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom ophet is zondag enzo... KLB is zelfs saai
Hallooohooo.quote:Op zondag 18 november 2007 15:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ehm, KLB is altijd saai. En met name door mensen zoals jij, die een topic openen om elke ruft die ze laten, terwijl er daarnaast eigenlijk weinig spectaculairs te melden is.
Maar ik snap dat het allemaal nog erg spannend is, zo alleen op de grote weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs mijn 2 cillinder trekt er meer peekaas uitquote:
PK'squote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zelfs mijn 2 cillinders trekt er meer peekaas uit![]()
700mm brede banden gèk.quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PK's![]()
't Gaat erom wat je op de weg krijgt...![]()
Als hij er nou normaal omheen was gegaan was alles tof. Maar dan nog met je ruitenwisser zwaaien enzo. Ja, dan kan je mij best geïrriteerd krijgenquote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
Dat je je daar aan kan ergeren.![]()
![]()
Gewoon aan het snelheidslimiet houden met zulke sjonnies achter je.
Motorrijdennnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zelfs mijn 2 cillinder trekt er meer peekaas uit![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 15:27 schreef Beauregard het volgende:
Je bent gewoon een knuppel die net zijn rijbewijs heeft en werkelijk elke verkeerssituatie die niet-standaard is fantastisch vindt en een harde drang voelt om dit direct met zijn vriendjes op een forum te delen.
Gaat vanzelf over, hoop ik voor je.
Niks gewend.quote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als hij er nou normaal omheen was gegaan was alles tof. Maar dan nog met je ruitenwisser zwaaien enzo. Ja, dan kan je mij best geïrriteerd krijgen![]()
Dus je beweerd dat zijn 110peekaa's sneller op de weg komen?quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PK's![]()
't Gaat erom wat je op de weg krijgt...![]()
Nee, waar zie je dat staan dan?quote:Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dus je beweerd dat zijn 110peekaa's sneller op de weg komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |