Want de Grieken droegen altijd houten stokjes bij zich, stonden bekend om het houden van vee en hadden over het algemeen een wat verwilderd uiterlijk?quote:Op zondag 18 november 2007 18:02 schreef C2000 het volgende:
66 lijkt me eerder in hoek van Plato / diogenes oid.
Ik zou je maar ns wat meer verdiepen in die namen die ik je gaf. Met name het feit met dat er een hond naast loopt.quote:Op zondag 18 november 2007 18:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Want de Grieken droegen altijd houten stokjes bij zich, stonden bekend om het houden van vee en hadden over het algemeen een wat verwilderd uiterlijk?
Want Plato en Diogenes hielden wel vee en hadden wel stokjes bij zich en hadden een verwilderd uiterlijk?quote:Op zondag 18 november 2007 18:08 schreef C2000 het volgende:
[..]
Ik zou je maar ns wat meer verdiepen in die namen die ik je gaf. Met name het feit met dat er een hond naast loopt.
Door die schapen dacht ik aan Abraham, maar dit is idd wel sterk.quote:Op zondag 18 november 2007 18:10 schreef C2000 het volgende:
En het handgebaar.
http://www.esoterica.gr/a(...)/plato_aristotle.jpg
meningen?quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef One_conundrum het volgende:
38 marcus antonius, als blanke egyptenaar?
Wat is de verwijzing van de microfoon die hij in zijn hand heeft dan?quote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef Z het volgende:
102 is Michelangelo denk ik.
Beste (en enigequote:Op zondag 18 november 2007 19:00 schreef One_conundrum het volgende:
meningen?
Dat is een beitelquote:Op zondag 18 november 2007 19:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wat is de verwijzing van de microfoon die hij in zijn hand heeft dan?
Is Mark Twain geen optie?quote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef Soul79 het volgende:
Nr. 30: 19e eeuwse Duitse snor, die hoed... Nietzsche is 58 al. Schweitzer? Livingstone? Een kunstenaar?
Haha, oelewapper, die heb ik lang niet gehoordquote:Op zondag 18 november 2007 19:05 schreef Z het volgende:
En dat is geen microfoon oelewapper, dat is een beitel.
Wagner was opera componist, die heeft niks voor piano gecomponeerd.quote:Op zondag 18 november 2007 19:05 schreef Z het volgende:
4 lijkt me Wagner en geen Beethoven. Hitler was groot Wagner liefhebber.
Maar hij lijkt niet imho ...quote:Op zondag 18 november 2007 19:13 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wagner was opera componist, die heeft niks voor piano gecomponeerd.
Bovendien hield Hitler ook van Beethoven![]()
Mijn twijfel is dat hij voor geen meter lijkt op (portretten van) Beethoven, op geen enkele componist trouwens.
Hij lijkt idd niet op Beethoven. Maar hij lijkt al helemáál niet op Wagner. Bovendien slaat het nergens op om Wagner achter een piano af te beelden, hij heeft nooit iets voor piano gecomponeerd.quote:
nr 30 Bismarck ? nr 35 Suharto..maar beide portretten kloppen dan toch niet helemaal met die namenquote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef Soul79 het volgende:
Er zijn er twee waarvan ik gek word dat ik ze niet weet:
Nr. 30: 19e eeuwse Duitse snor, die hoed... Nietzsche is 58 al. Schweitzer? Livingstone? Een kunstenaar?
Nr. 69: zo'n bekende kop en pose..... Ziet er uit als een kunstenaar/schilder, redelijk modern. Maar wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |