Scherp, heel erg scherp. Ik moet het denk ik met je eens zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 16:15 schreef De_Hertog het volgende:
Ik denk dat 13 Liu Xiang is, al heb ik geen idee waarom hij er bij moet. Maar op z'n shirt staat 12.88 en dat is zijn record op de 110m horden. Bovendien lijkt hij er wel wat op. Iemand een beter idee?
http://en.wikipedia.org/wiki/Liu_Xiang
Dat zou erg machtig zijn, maar is denk ik niet zo.quote:Op zondag 18 november 2007 16:16 schreef One_conundrum het volgende:
83 wilem drees
Zou idd logischer zijn als ze die hadden genomen, maar dit is echt die mafkees Tyson.quote:
Daar kan ik geen Schweitzer van maken... Ziet er nogal oosters uit.quote:19. Albert Schweizer?
Lijkt niet op de bekende portretten van hem. En waarom hem met een rood hoedje tekenen?quote:20. Chang Kai Check?
Volgens mij is dit een lijst gemaakt door een Aziaat (en voor Aziaten).quote:Op zondag 18 november 2007 16:15 schreef De_Hertog het volgende:
Ik denk dat 13 Liu Xiang is, al heb ik geen idee waarom hij er bij moet. Maar op z'n shirt staat 12.88 en dat is zijn record op de 110m horden. Bovendien lijkt hij er wel wat op. Iemand een beter idee?
http://en.wikipedia.org/wiki/Liu_Xiang
Patton niet in elk geval. Als het een generaal was, dan MacArthur.quote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef One_conundrum het volgende:
82 een generaal ofzo? Patton
Oosters weet ik niet, maar Schweitzer had een grotere snor, meer haar, en geen bril. Ik zou zeggen, een joodse dokter of zo.quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Daar kan ik geen Schweitzer van maken... Ziet er nogal oosters uit.
84 kan Dali zijn, maar wie is dan 72?quote:Op zondag 18 november 2007 16:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je haalt nu wat door elkaar
84. Salvador Dali
61. Pablo Picasso
Picasso is 61, dat is duidelijk.quote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef One_conundrum het volgende:
zijn we al uit picasso en dali 84 72
Oppenheimer! Dit moet oppenheimer zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef De_Hertog het volgende:
Lee van Cleef heeft in ieder geval vrij ver uit elkaar staande ogen, deze man heeft juist een erg smal gezicht.
Misschien is het in plaats van een western-acteur een echte Outlaw?
Inderdaad zeg. Maar wie zoekt achter die boeventronie nou een geleerdequote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oppenheimer! Dit moet oppenheimer zijn.
Ik was verliefd op een kerngeleerdequote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Maar wie zoekt achter die boeventronie nou een geleerde![]()
Als wie die theorie dat het een aziatisch product is aanhouden kun je Oppenheimer best als boef zienquote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Maar wie zoekt achter die boeventronie nou een geleerde![]()
Zelfs de kromming van de hoed komt overeen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik was verliefd op een kerngeleerde![]()
[ afbeelding ]
Het is me al duidelijk geworden dat de gezichten zijn nageschilderd naar sjablonen. Vermoeden -> portretten googlen -> portret precies vinden.quote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zelfs de kromming van de hoed komt overeen.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Ben ik het mee eens!quote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Soul79 het volgende:
Nr. 41 ga ik voor Peter de Grote
Ik heb hetzelfde met 69, die afbeelding heb ik ooit ergens gezien.quote:Op zondag 18 november 2007 16:41 schreef wyccie het volgende:
Nummer 60 komt me zo bekend voor. Die pose is van een bekende foto. Een dokter of zo?
Ik ook, en iets schreeuwt me modern schilderij / zelfportret. Iets met kunst dus.quote:Op zondag 18 november 2007 16:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met 69, die afbeelding heb ik ooit ergens gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |