Alleen Jaap en Lieke zijn er volgens mij uit.quote:Op zondag 18 november 2007 14:09 schreef lorence1 het volgende:
ligt huub nog te maffen?
In dit geval zie ik de meerwaarde van een vertrek niet. Eigenlijk alleen maar als iemand op sterven zou liggen en je de laatste momenten wil meemaken. Of dat je steun wil zijn voor je naasten in het rouwproces. In dit geval weet ik niet wie voor wie Huub er zou moeten zijn.quote:Als Huub een stemming zou blokken over \'n begrafenis van \'n \'mattie\' van Brian, zouden mensen hier honderd procent zeker zeggen \'ohh wel hard, maar ja, speltechnisch wel slim\'. Dat is op zich best begrijpelijk als je \'n behoorlijke bewonderaar van Huub bent, maar het is natuurlijk niet fair ten op zichte van hoe deze stemming nu beoordeelt wordt.
Deze stemming was namelijk ook speltechnisch gewoon in orde, vind ik. Het is de ideale gelegenheid om iemand op te laten stappen, en die persoon kan er ook nog eens zijn voor zijn familie/rouwen om de persoon die overleden is. Want met alle respect, maar daar vind ik ook iets goed fout zitten: 12 uur om afscheid te nemen![]()
Nu is dat ook een beetje persoonlijk, ik hecht uberhaupt geen waarde aan begrafenissen, maar 12 uur even die tent uit en daarna weer terug is natuurlijk bespottelijk. Als het echt iemand is waar om je geeft ga je weg daar, simpel.
Een podiumquote:Op zondag 18 november 2007 14:12 schreef Varen het volgende:
Er werd een soort tafel gebracht in de woonkamer door 2 mannen
En de VV geeft er weer een eigen draai aanquote:Op zondag 18 november 2007 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen Jaap en Lieke zijn er volgens mij uit.
Ja hoor, Dennis en Nadia, maar met koptelefoon op niet te verstaan, alleen smak geluidenquote:Op zondag 18 november 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
hoor ik daar weer fluisteren?
Chantage kan ik me wel indenken maar dat heeft meer te maken met agressie en wie er over wie een boekje opengedaan zal worden. Er ligt genoeg onder het tapijt.quote:Op zondag 18 november 2007 14:15 schreef Nomrc2 het volgende:
ik denk dat die wel kunnen vergeten
hier wordt wel vaker gezegd dat huub te goed naar de febo luistert
ik heb een vaag vermoeden waarom
pure chantage
namelijk dreigen hem na de kooi te laten vallen
dus dan heb je iemand die vanwege z'n bekendheid niet meer over straat kan maaar met die zelfde bekendheid geen cent mag verdienen
dus daar zit je dan thuis na zoveel maanden tv maken thuis
een gewone baan zit er niet in
het enige wat je hebt verdient is een onkosten vergoeding van een paar 100 euro per maand
ja de febo heeft totale macht over deze mensen
en heeft duidelijke voorkeuren
Moet Jaap niet even naar beneden ?quote:Op zondag 18 november 2007 14:17 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja hoor, Dennis en Nadia, maar met koptelefoon op niet te verstaan, alleen smak geluiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |