Alleen Jaap en Lieke zijn er volgens mij uit.quote:Op zondag 18 november 2007 14:09 schreef lorence1 het volgende:
ligt huub nog te maffen?
In dit geval zie ik de meerwaarde van een vertrek niet. Eigenlijk alleen maar als iemand op sterven zou liggen en je de laatste momenten wil meemaken. Of dat je steun wil zijn voor je naasten in het rouwproces. In dit geval weet ik niet wie voor wie Huub er zou moeten zijn.quote:Als Huub een stemming zou blokken over \'n begrafenis van \'n \'mattie\' van Brian, zouden mensen hier honderd procent zeker zeggen \'ohh wel hard, maar ja, speltechnisch wel slim\'. Dat is op zich best begrijpelijk als je \'n behoorlijke bewonderaar van Huub bent, maar het is natuurlijk niet fair ten op zichte van hoe deze stemming nu beoordeelt wordt.
Deze stemming was namelijk ook speltechnisch gewoon in orde, vind ik. Het is de ideale gelegenheid om iemand op te laten stappen, en die persoon kan er ook nog eens zijn voor zijn familie/rouwen om de persoon die overleden is. Want met alle respect, maar daar vind ik ook iets goed fout zitten: 12 uur om afscheid te nemen![]()
Nu is dat ook een beetje persoonlijk, ik hecht uberhaupt geen waarde aan begrafenissen, maar 12 uur even die tent uit en daarna weer terug is natuurlijk bespottelijk. Als het echt iemand is waar om je geeft ga je weg daar, simpel.
Een podiumquote:Op zondag 18 november 2007 14:12 schreef Varen het volgende:
Er werd een soort tafel gebracht in de woonkamer door 2 mannen
En de VV geeft er weer een eigen draai aanquote:Op zondag 18 november 2007 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen Jaap en Lieke zijn er volgens mij uit.
Ja hoor, Dennis en Nadia, maar met koptelefoon op niet te verstaan, alleen smak geluidenquote:Op zondag 18 november 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
hoor ik daar weer fluisteren?
Chantage kan ik me wel indenken maar dat heeft meer te maken met agressie en wie er over wie een boekje opengedaan zal worden. Er ligt genoeg onder het tapijt.quote:Op zondag 18 november 2007 14:15 schreef Nomrc2 het volgende:
ik denk dat die wel kunnen vergeten
hier wordt wel vaker gezegd dat huub te goed naar de febo luistert
ik heb een vaag vermoeden waarom
pure chantage
namelijk dreigen hem na de kooi te laten vallen
dus dan heb je iemand die vanwege z'n bekendheid niet meer over straat kan maaar met die zelfde bekendheid geen cent mag verdienen
dus daar zit je dan thuis na zoveel maanden tv maken thuis
een gewone baan zit er niet in
het enige wat je hebt verdient is een onkosten vergoeding van een paar 100 euro per maand
ja de febo heeft totale macht over deze mensen
en heeft duidelijke voorkeuren
Moet Jaap niet even naar beneden ?quote:Op zondag 18 november 2007 14:17 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja hoor, Dennis en Nadia, maar met koptelefoon op niet te verstaan, alleen smak geluiden
Denk ik ook Janiets heeft daar al zijn zinnen opgezet.quote:Op zondag 18 november 2007 14:20 schreef lorence1 het volgende:
nou ik hoop dat lieke gaat winnen, maar dat zal wel weer niet...
hoertje in haar roze gevalletje zal wel weer haar zin krijgen
huub noemde de door mij beschreven vorm van chantage tussen neus en lippen door toen jaap zgn voor 10 ruggen dreigde op te stappenquote:Op zondag 18 november 2007 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Chantage kan ik me wel indenken maar dat heeft meer te maken met agressie en wie er over wie een boekje opengedaan zal worden. Er ligt genoeg onder het tapijt.
Zo die heeft ondertussen een prettige handvol....quote:Op zondag 18 november 2007 14:19 schreef Dreamboy het volgende:
Begin nu toch ook op Nadia en Amanda te lijken.
[ afbeelding ]
Toch vroeg ik me dat ook af, ze waren heel lang niet op de streams. Ik stelde de vraag of ze soms in De Witte Bergen sliepen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:23 schreef rooie3 het volgende:
Op vol denken ze dat Brian en Amanda vannacht zijn weggeweest,omdat ze vanaf half 12 niet meer op de streams waren.Lijkt me stug,want anders was Huub zeker ontploft.
quote:Op zondag 18 november 2007 14:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo die heeft ondertussen een prettige handvol....![]()
plus de feboquote:Op zondag 18 november 2007 14:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk ik ook Janiets heeft daar al zijn zinnen opgezet.
het ziet er niet uit.... die gozer heeft geen uithoudingsvermogen na 30 sec op en neer stopt hij er telkens mee..... hij zal wel wat brandstof moeten hebbenquote:
Ik zit er ook met verbazing naar te kijkenquote:Op zondag 18 november 2007 14:28 schreef PeterNB het volgende:
Nou Dennis.................GAAT LEKKER HE ?![]()
![]()
![]()
![]()
Een pepermuntje tussen doorquote:Op zondag 18 november 2007 14:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het ziet er niet uit.... die gozer heeft geen uithoudingsvermogen na 30 sec op en neer stopt hij er telkens mee..... hij zal wel wat brandstof moeten hebben
Het kost wat moeite zo te zien.quote:Op zondag 18 november 2007 14:28 schreef PeterNB het volgende:
![]()
![]()
![]()
zelfs in bed een waardeloze fuckerquote:Op zondag 18 november 2007 14:28 schreef PeterNB het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lijkt mij ook heel sterk. Ze kunnen het natuurlijk niet zo duimendik er bovenop leggen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:23 schreef rooie3 het volgende:
Op vol denken ze dat Brian en Amanda vannacht zijn weggeweest,omdat ze vanaf half 12 niet meer op de streams waren.Lijkt me stug,want anders was Huub zeker ontploft.
Ik zit ondertussen ook een technisch forum te lezen, HEERLIJK die combinatiequote:Op zondag 18 november 2007 14:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
lukt niet best, zijn haar zit ook al door de war.quote:Op zondag 18 november 2007 14:28 schreef PeterNB het volgende:
![]()
![]()
![]()
het lukt niet he?quote:Op zondag 18 november 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kost wat moeite zo te zien.![]()
En maar in de camera kijken.![]()
Ze hebbendan ook weer voor TV gezorgd.... Huub is al bijna 36 uur van de kaart.quote:Op zondag 18 november 2007 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heel sterk. Ze kunnen het natuurlijk niet zo duimendik er bovenop leggen.
Die twee worden al zo vreselijk in de watten gelegd.
Jezus, dan sta je toch echt voor lul !! Dat je dit niet even kunt uitstellen voor 's nachts! Prime time op internet! Ik zou me doodscchamen!quote:
Yep.....quote:Op zondag 18 november 2007 14:33 schreef Flabberguest het volgende:
Hebben we weer een nieuwe HDNKKK?
quote:Op zondag 18 november 2007 14:33 schreef Flabberguest het volgende:
Hebben we weer een nieuwe HDNKKK?
Stampertje bedrijft de liefde met z'n chick.quote:Op zondag 18 november 2007 14:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het lukt niet he?lijkt ie vaker moeite mee te hebben
Qua bewegingen doet ie me nog het meest aan een konijntje denken
![]()
Moet je nagaan hoe lang ze al bezig zijnquote:Op zondag 18 november 2007 14:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jezus, dan sta je toch echt voor lul !! Dat je dit niet even kunt uitstellen voor 's nachts! Prime time op internet! Ik zou me doodscchamen!
test was negatief, amanda deed voor de gezelligheid ook mee wat weer tot een para brian leiddequote:Op zondag 18 november 2007 14:35 schreef Marietje_34 het volgende:
is er nog over het gekots/mogelijke zwangerschap van Nadia gesproken?
Nee toch, is er een kans dat die twee zich gaan voortplanten?!quote:Op zondag 18 november 2007 14:35 schreef Marietje_34 het volgende:
is er nog over het gekots/mogelijke zwangerschap van Nadia gesproken?
sprekend!quote:Op zondag 18 november 2007 14:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Stampertje bedrijft de liefde met z'n chick.
[ afbeelding ]
is een autocue, staan aanwijzingen op hoe die het moet doen, maar klaarspelen ho maarquote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef Marietje_34 het volgende:
dat gekijk in die camera van die sukkel![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 14:37 schreef misslady83 het volgende:
Dit is echt smerig gewoon, Die ziekelijke D&N kicken erop dat er mensen walgen van hun kunsten...........:(
daar heb ik idd iets van gezien, maar ik dacht dat er alleen over de test van amanda werd gesproken..quote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef lorence1 het volgende:
[..]
test was negatief, amanda deed voor de gezelligheid ook mee wat weer tot een para brian leidde
Hij kan in ieder geval na DGK een carriere opbouwen als DDWCN er en daar mogelijk zijn brood verdienen aan een populatie 15 jarige meisjes, die er hun zuurverdiende zakcentjes aan spenderenquote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef Marietje_34 het volgende:
dat gekijk in die camera van die sukkel![]()
gister dacht ik dat ze dennix iets moest vertellen nav dat gekots van haar, maar mocht het zo zijn kan Luc natuurlijk net zo goed donor zijn geweestquote:Op zondag 18 november 2007 14:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee toch, is er een kans dat die twee zich gaan voortplanten?!![]()
omdat brian boos werd werd dat idd het testje van de dagquote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
daar heb ik idd iets van gezien, maar ik dacht dat er alleen over de test van amanda werd gesproken..
quote:Op zondag 18 november 2007 14:38 schreef lorence1 het volgende:
[..]
is een autocue, staan aanwijzingen op hoe die het moet doen, maar klaarspelen ho maarzelfs dat kan die niet.....
zo'n beurt noemen ze een nixie
Hij rookt niet, kan niet zingen en ook niet neuken......way to go Dennix.quote:Op zondag 18 november 2007 14:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
goed bezig dennis... sigaretje roken achteraf en die zangcarriere zit wel snor.![]()
Hij kan gewoon niks.quote:Op zondag 18 november 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij rookt niet, kan niet zingen en ook niet neuken......way to go Dennix.![]()
Ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 18 november 2007 14:38 schreef lorence1 het volgende:
[..]
is een autocue, staan aanwijzingen op hoe die het moet doen, maar klaarspelen ho maarzelfs dat kan die niet.....
zo'n beurt noemen ze een nixie
daar kan toch geen animo voor zijn, zelfs niet bij 15-jarige meisjesquote:Op zondag 18 november 2007 14:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval na DGK een carriere opbouwen als DDWCN er en daar mogelijk zijn brood verdienen aan een populatie 15 jarige meisjes, die er hun zuurverdiende zakcentjes aan spenderen
de ultieme losertquote:Op zondag 18 november 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is er nog niet uit of hij Engelstalig of Nederlandstalig moet neukenquote:Op zondag 18 november 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan maar op zijn Frans toch?quote:Op zondag 18 november 2007 14:43 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dennix is er nog niet uit of hij Engelstalig of Nederlandstalig moet neuken
Oh please laat het dan in vredesnaam Dennis dan maar zijn, arme Luc moest volgens mij ook maar gewoon van de FEBO.quote:Op zondag 18 november 2007 14:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gister dacht ik dat ze dennix iets moest vertellen nav dat gekots van haar, maar mocht het zo zijn kan Luc natuurlijk net zo goed donor zijn geweest
Thanxquote:Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Uitdeukers voor BQ hier:
http://www.hotgigolo.nl/
das een makkelijke voor nadiaquote:Op zondag 18 november 2007 14:43 schreef Varen het volgende:
Jan: mag ik Nadia onder je uithalen, ze moet naar de Make up
Niemand heeft macht over iemand , iedereen is verantwoordelijk voor datgene wat hij wel of niet doet, Huub is daarbij geen uitzondering.als je het wel allemaal doet wat Febo zogenaamd volgens jullie hun voorschotelen ,is dat haar of zijn keuze,(ik vind dat dit vooral bij de meeste hier wordt gezegd als Huub zichzelf in de nesten werkt, dan ligt het altijd aan de Febo en Amanda, Brain maar niet aan de desbetreffende persoon, dan heb ik het niet over de begravenis dat ligt wel aan de febo, ze moeten de regels veranderen en niet ten bate van tv momentjes )quote:Op zondag 18 november 2007 14:15 schreef Nomrc2 het volgende:
ik denk dat die wel kunnen vergeten
hier wordt wel vaker gezegd dat huub te goed naar de febo luistert
ik heb een vaag vermoeden waarom
pure chantage
namelijk dreigen hem na de kooi te laten vallen
ja de febo heeft totale macht over deze mensen
en heeft duidelijke voorkeuren
(shit wat tiep ik toch lullig)
its teatimequote:Op zondag 18 november 2007 14:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen ook een technisch forum te lezen, HEERLIJK die combinatie
van 'sexueel mis-gepruts' en 'diepere technologieen'![]()
![]()
(En heb er dan ook nog een bakkie Senseo bij)
He prefers Greek I guess.....quote:
Helemaal met je eens, Huub moet inderdaad eens in de gaten krijg met welk trailer-trashquote:Op zondag 18 november 2007 13:47 schreef akveor het volgende:
Keihard is keihard. Voor mij hoeft het niet. Maar als dat de keuze van Huub is vind ik het prima. Laat maat zien. En niet dit halfzachte gedoe wat ie de afgelopen weken heeft laten zien. Veel incasseren, niets uitdelen.
quote:Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh please laat het dan in vredesnaam Dennis dan maar zijn, arme Luc moest volgens mij ook maar gewoon van de FEBO.![]()
![]()
![]()
Dus toch een manquote:Op zondag 18 november 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Naad ligt weer te rukken, hoe lang zal het deze keer duren?![]()
Goedemiddagquote:Op zondag 18 november 2007 14:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gister dacht ik dat ze dennix iets moest vertellen nav dat gekots van haar, maar mocht het zo zijn kan Luc natuurlijk net zo goed donor zijn geweest
quote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, Huub moet inderdaad eens in de gaten krijg met welk trailer-trash
hij te maken heeft. Dit vraagt dus om keiharde akties, en niet dat zoetsappige wat hij de
laatste weken laat zien. Wel grof en asociaal tegen Lieke doen, maar niet naar zijn echte
tegenstanders ? Komop Huub, wordt wakker en pak die losers eindelijk keihard aan !!
Huub was in mijn ogen de enige, rechtmatige winnaar van de villa, maar door zijn (passieve)
gedrag de laatste maanden ben ik hier niet meer zo van overtuigd .... Het is net als met Dennix
veel zeggen en beloven, maar uiteindelijk niets doen. Hoezo toestemming vragen aan de
FEBO om die jurk van Amanda te vernielen, gewoon DOEN. Hij is veel te goedgelovig
naar de FEBO, die het zogenaamd zo goed voor hebben met hem. Yeah, right![]()
![]()
![]()
Huub wakker worden, het is nog niet te laat, je kan het ......![]()
Precies... het TV maken is niet echt in het belang van Huub. Hij moet gewoon zorgen dat ie wint.quote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, Huub moet inderdaad eens in de gaten krijg met welk trailer-trash
hij te maken heeft. Dit vraagt dus om keiharde akties, en niet dat zoetsappige wat hij de
laatste weken laat zien. Wel grof en asociaal tegen Lieke doen, maar niet naar zijn echte
tegenstanders ? Komop Huub, wordt wakker en pak die losers eindelijk keihard aan !!
Huub was in mijn ogen de enige, rechtmatige winnaar van de villa, maar door zijn (passieve)
gedrag de laatste maanden ben ik hier niet meer zo van overtuigd .... Het is net als met Dennix
veel zeggen en beloven, maar uiteindelijk niets doen. Hoezo toestemming vragen aan de
FEBO om die jurk van Amanda te vernielen, gewoon DOEN. Hij is veel te goedgelovig
![]()
![]()
Precies, hij kan het idd.quote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het enige jammere is dat de FEBO echt hard spel niet toe zal laten. Ook het grof doen tegen Lieke of de andere sorteerd bij de andere weinig effect want die zijn zelf van zo een laag niveau dat die niet eens merken dat het keihard is.quote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik verwacht weer dat naad niet tevreden is het wordt dus weer kotsen en jankenquote:Op zondag 18 november 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Jan doet wat damage control aan de jurk van Naad. Zou ze deze keer geen Ducktape nodig hebben?![]()
hoezo geen macht ?quote:Op zondag 18 november 2007 14:46 schreef maril het volgende:
[..]
Niemand heeft macht over iemand , iedereen is verantwoordelijk voor datgene wat hij wel of niet doet, Huub is daarbij geen uitzondering.als je het wel allemaal doet wat Febo zogenaamd volgens jullie hun voorschotelen ,is dat haar of zijn keuze,(ik vind dat dit vooral bij de meeste hier wordt gezegd als Huub zichzelf in de nesten werkt, dan ligt het altijd aan de Febo en Amanda, Brain maar niet aan de desbetreffende persoon, dan heb ik het niet over de begravenis dat ligt wel aan de febo, ze moeten de regels veranderen en niet ten bate van tv momentjes )
Jezus wat een lelijkerds...........quote:Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Uitdeukers voor BQ hier:
http://www.hotgigolo.nl/
Ah, zie je wel!!quote:Op zondag 18 november 2007 14:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Ik las bij VOL, dat Amanda vannacht om een uur of 5 ook hevig heeft gekotst!
Gaan die 2 stijltangen elkaar blijven kopieren of was het te heftige wurgsex?
Ze maakt zich eerst op en gaat dan douchen althans, normaal gesproken.quote:Op zondag 18 november 2007 14:56 schreef Ziet het volgende:
naad heeft niet gedouched?
wat een vies wijf!
Leuke cap,quote:Op zondag 18 november 2007 14:56 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Jaap zijn nog achter geweesd vrijdag.
[ afbeelding ]
Nowlive
Ik denk dat Lieke gelijk gaat krijgen!quote:Op zondag 18 november 2007 15:01 schreef ericahysterica het volgende:
lieke houdt er rekening mee dat amanda het wordt. Temeer omdat er een travestiet in de jury zit en die houdt van het soort amanda
Sue schijnt de zus van Janus te zijnquote:Op zondag 18 november 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Lieke denkt dat Amanda een goede kans maakt om te winnen. Suezit in de jury en die houdt van "over the top ".
Hij is minder opgefokt dan gisteren maar dat zegt nog niks.quote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand het humeur van hupie al kunnen peilen? (ik zat bij de 2 slettebakken op de streams)
Hij is rustig... heeft een leuke droom gehad over Lieke en Joris en zichzelf en vroeg aan Lieke of 'de draken' als wakker waren.quote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand het humeur van hupie al kunnen peilen? (ik zat bij de 2 slettebakken op de streams)
Dat geloof jezelf toch niet hè ,men is vrij de poort uit te lopen kost je 10.000 euro. Voor Huub is het trouwens minder die heeft nog maar 3of 4000 terug. men weet waar men aan begint.quote:Op zondag 18 november 2007 14:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hoezo geen macht ?
als de keuze is om je ergens op te sluiten en een uitkering aan te vragen of je naar de grillen van ded febo te gedragen
waarom denk je dat jaap en lieke daar nog zitten ?
die kunnen "buiten" makkelijk cashen, dik
ze mogen gewoon niet weg
quote:Op zondag 18 november 2007 15:08 schreef Clank het volgende:
Huub: Vandaag gaan we ruzie stoken Japie.
Ik denk het niet, Jaap heeft vannacht beneden geslapen, die was het echt welquote:Op zondag 18 november 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Ik bedenk me opeens: Amanda en Brian vannacht heel lang niet op de streams, Amada plotseling kotsen.
Misschien toch naar het feest geweest met Melisa en Amanda is nogal dronken geworden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |