abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54774101
Whehe.
Nederland denkt Duitsland een oor aan te naaien .
Wel een logische nederlaag trouwens, jammer dat Duitsland hetzelfde spelletje speelde .
-
pi_54774187
Ik ben benieuwd naar de koppen in de Bild morgen
  donderdag 22 november 2007 @ 00:41:10 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_54774411
ik hoop dat er fatsoenlijke oefenwedstrijden komen.. argentinie, brazilie, nigeria ofzo.. en niet tegen faroer, egypte of moembekistan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_54774540
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehe.
Nederland denkt Duitsland een oor aan te naaien .
Wel een logische nederlaag trouwens, jammer dat Duitsland hetzelfde spelletje speelde .
Whaha precies

ik ben ook benieuwd naar de kop van de Bild morgen
AFC AJAX
  donderdag 22 november 2007 @ 13:49:28 #105
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54781879
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:41 schreef Catch22- het volgende:
ik hoop dat er fatsoenlijke oefenwedstrijden komen.. argentinie, brazilie, nigeria ofzo.. en niet tegen faroer, egypte of moembekistan
Italië, Denemarken, Oekraïne en België zijn al bevestigd. De vijfde moet nog komen. Hopelijk Portugal
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_54787633
Ik snap eerlijk gezegd de hele gedachte aan het ontlopen van pot 1 ook niet.. Oostenrijk en Zwitserland zijn als gastlanden levensgevaarlijk om tegen te komen, die Grieken hebben ook weer een heel aardig elftal op de been dus je moet gewoon niet zeiken. Als het er op aan komt is Oranje voor mij zelfs één van de zwaksten qua spelniveau op dit moment. Misplaatste arrogantie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_54794768
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd de hele gedachte aan het ontlopen van pot 1 ook niet.. Oostenrijk en Zwitserland zijn als gastlanden levensgevaarlijk om tegen te komen, die Grieken hebben ook weer een heel aardig elftal op de been dus je moet gewoon niet zeiken. Als het er op aan komt is Oranje voor mij zelfs één van de zwaksten qua spelniveau op dit moment. Misplaatste arrogantie

http://www.rueckgrat.cc/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')