dus jij kan een ernie pop knutselen?quote:Op zondag 2 december 2007 16:02 schreef MUUS het volgende:
Een boekje over knutselen met wilgentakken.
I. Shit. You. Not.

Nee, wel een soort Blair Witch poppetjes die je dan leuk in de bomen in het bos kan hangen terwijl je heel hard: "JOSH, WHERE ARE YOOOOU?" gilt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef umberrella het volgende:
[..]
dus jij kan een ernie pop knutselen?

.
. .
.

We have a winnerquote:Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef MUUS het volgende:
Ruilen voor een boek over knutselen met wilgentakken?.

(serieus, ik vind het echt lief van ze, maar ze mogen het wmb bést laten)
 (serieus, ik vind het echt lief van ze, maar ze mogen het wmb bést laten) 

In de auto opgehaald worden van school is voor watjesquote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef Metalfreak het volgende:
Jeugdtrauma
Ik weet nog een keer met een surprisemiddag op de basisschool erna in de auto ben gaan huilen omdat ik voetbalplaatjes had gekregen en als ik ergens een hekel aan had, was het wel voetballen... Het stomme was dat desbetreffende muts die mijn lootje had getrokken nog aan mijn zus had nagevraagd of ik van voetbal hield, waarop zij dus een zeer duidelijk NEE had gezegd... Wat was ik toen teleurgesteld, want ik had voor iemand anders wel heel veel moeite gedaan om een surprise te maken.
Maar het is goedgekomen met me

Ja, maar Jarno en dutsjie zitten me belachelijk te maken.quote:
 . Ze snappen gewoon niet hoe ernstig dit is.
. Ze snappen gewoon niet hoe ernstig dit is. . Huuuuuu.
. Huuuuuu.  . )
. ) .
.

.
. ".
".

Hansma en Hansma.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar Jarno en dutsjie zitten me belachelijk te maken.. Ze snappen gewoon niet hoe ernstig dit is.
Daarom..... foto's!
Het boek. (Check die scary chick op de voorkant dan.. Huuuuuu.
. )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jooooosh, where are you, man? JOOOOOOOOOOOOOOOSH!
[ afbeelding ]
Gelukkig heb je niet zoveel nodig. Gewoon de dingen die elke vrouw wel in haar nachtkastje heeft liggen..

.
. .
. .
.

. Sommigen hebben echt hun best gedaan, sommigen hebben niet eens de moeite genomen een surprise te maken, waarop anderen er juist weer trots op zijn een zo lelijk mogelijke surprise te hebben gemaakt
. Sommigen hebben echt hun best gedaan, sommigen hebben niet eens de moeite genomen een surprise te maken, waarop anderen er juist weer trots op zijn een zo lelijk mogelijke surprise te hebben gemaakt  .
.

Klopt, maar dat was ook altijd alleen met sinterklaas om die megasurprises mee te krijgenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
In de auto opgehaald worden van school is voor watjes
 Voor de rest heb ik echt áltijd gelopen of gefietst, ook al regende het keihard
 Voor de rest heb ik echt áltijd gelopen of gefietst, ook al regende het keihard   
											 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Allladin, met een paarse geest.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
toen ik een jaar of 12 was kreeg ik van mijn duitse oma een 12-delige box met sprookjes in B-kwaliteit, echt de meest afschuwelijke nasynchronisatie

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |