abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:28:06 #126
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_55028770
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:02 schreef MUUS het volgende:
Een boekje over knutselen met wilgentakken.

I. Shit. You. Not.
dus jij kan een ernie pop knutselen?

Ik heb ooit als surprise een heks gehad... met als kado sierraden... van een jongen uit mn klas waar ik ook altijd ruzie mee had... , terwijl ik hem het jaar ervoor een hele mooie surprise had gegeven (ik mocht van mn moeder niet zo gemeen doen...)
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_55029127
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef umberrella het volgende:

[..]

dus jij kan een ernie pop knutselen?
Nee, wel een soort Blair Witch poppetjes die je dan leuk in de bomen in het bos kan hangen terwijl je heel hard: "JOSH, WHERE ARE YOOOOU?" gilt.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:46:59 #128
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55030338
Had ik het over Kerst?
Verder sluit ik me helemaal aan bij Svensational.
Kom maar op met die Blair Witch-Bert.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55030422
Hallo, is dit het knutselen met wilgentakken topic?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_55030462
Schitterende verhalen hier. .

Totaal niet herkenbaar aangezien we in mijn familie werken met kerstlijstjes en iedereen wel van elkaar weet wat ze wel en niet leuk vinden. Sterker nog, het is een soort sport geworden om juist iets te kopen wat níet op de lijstjes staat, maar waarvan je zeker weet dat het in de smaak valt. Eigenlijk zouden we die lijstjes dus gewoon moeten afschaffen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:02:10 #131
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55030726
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef MUUS het volgende:

Ruilen voor een boek over knutselen met wilgentakken? .
We have a winner
pi_55033501
Bepaalde leden van mijn familie nemen altijd uit elk gebied waar ze op vakantie zijn geweest een souvenir voor ons mee. Heel lief (serieus, ik vind het echt lief van ze, maar ze mogen het wmb bést laten)
We hebben letterlijk een plank! vol van souvenirs van dezelfde persoon. Boekenleggers, roze stenen, schelpen, meer boekenleggers, schelpen en oja paarse stenen.

En ze gaan héél vaak op vakantie
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:42:27 #133
3306 QuarK
Wanna see my batteries?
pi_55034874
Schoonfamilie die weet dat je een gezonde interesse in moderne techniek hebt (lees: informatica studie zonder teveel nerd trekjes) die de meeste saaie scheurkalender geeft :/
Lief bedoeld, maar heb em niet eens ingekeken.
"I Shall Kill You.. With Death!"
"Best friends, sisters, you can talk to them, be friends with them, but you never get a back stage pass."
pi_55035003
Mijn schoonvader geeft me elk jaar een week-omslagkalender en dan gaat hij speciaal voor mij op zoek naar 1 die begint op zondag, omdat hij wéét at ik dat waardeer!

Kijk dat zijn toffe dingen
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:20:01 #135
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_55035983
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef Metalfreak het volgende:
Jeugdtrauma

Ik weet nog een keer met een surprisemiddag op de basisschool erna in de auto ben gaan huilen omdat ik voetbalplaatjes had gekregen en als ik ergens een hekel aan had, was het wel voetballen... Het stomme was dat desbetreffende muts die mijn lootje had getrokken nog aan mijn zus had nagevraagd of ik van voetbal hield, waarop zij dus een zeer duidelijk NEE had gezegd... Wat was ik toen teleurgesteld, want ik had voor iemand anders wel heel veel moeite gedaan om een surprise te maken.

Maar het is goedgekomen met me
In de auto opgehaald worden van school is voor watjes
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_55037119
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:02 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

We have a winner
Ja, maar Jarno en dutsjie zitten me belachelijk te maken. . Ze snappen gewoon niet hoe ernstig dit is.

Daarom..... foto's!

Het boek. (Check die scary chick op de voorkant dan. . Huuuuuu. . )

Jooooosh, where are you, man? JOOOOOOOOOOOOOOOSH!

Gelukkig heb je niet zoveel nodig. Gewoon de dingen die elke vrouw wel in haar nachtkastje heeft liggen.

.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55037137
Standaard uitrusting idd. .

"Schat, pak de priem ff! ".
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_55037224
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:12 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, maar Jarno en dutsjie zitten me belachelijk te maken. . Ze snappen gewoon niet hoe ernstig dit is.

Daarom..... foto's!

Het boek. (Check die scary chick op de voorkant dan. . Huuuuuu. . )
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Jooooosh, where are you, man? JOOOOOOOOOOOOOOOSH!

[ afbeelding ]

Gelukkig heb je niet zoveel nodig. Gewoon de dingen die elke vrouw wel in haar nachtkastje heeft liggen.

.
Hansma en Hansma.
pi_55037233
Maar het meest trieste cadeau waar ik ooit van hoorde: een meisje dat als kind vaak in het ziekenhuis lag, kreeg van haar peettante een koffertje ' voor de volgende keer als je weer om het een of ander het ziekenhuis in moet.'

Ze kon dat niet echt waarderen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:59:28 #140
3185 Adelante
To let it go now
pi_55042338
is het ook niet wilgentenen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55042499
Ook echt van een Beatrijs .
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:26:56 #142
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55042997
Ik ga KAPOT van het lachen om dat wilgentakkenboek .
Telkens weer .

Verder vind ik het van die opa die damesspulletjes kocht voor zijn 12 jarige kleindochter echt een lief gebaar .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_55043291
Morgen weer een hoop surpriseleed in mijn klas . Sommigen hebben echt hun best gedaan, sommigen hebben niet eens de moeite genomen een surprise te maken, waarop anderen er juist weer trots op zijn een zo lelijk mogelijke surprise te hebben gemaakt .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_55043568
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:59 schreef Adelante het volgende:
is het ook niet wilgentenen
Het boek van van pre 2002.
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:13:22 #145
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_55045662
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:20 schreef Dangel het volgende:

[..]

In de auto opgehaald worden van school is voor watjes
Klopt, maar dat was ook altijd alleen met sinterklaas om die megasurprises mee te krijgen Voor de rest heb ik echt áltijd gelopen of gefietst, ook al regende het keihard
Don't let my username fool you...
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 22:35:36 #146
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_55046191
toen ik een jaar of 12 was kreeg ik van mijn duitse oma een 12-delige box met sprookjes in B-kwaliteit, echt de meest afschuwelijke nasynchronisatie

en ooit kreeg ik pokemon kaarten, maar dan nét die neppe
:')
pi_55046343
Mijn moeder vroeger, baalde als jongedame enorm als haar oudere broers en zussen hun vriendinnen en vrienden, meenamen naar het jaarlijkse sinterklaas evenement,
want die kochten altijd mega dure cadeau's zoals gouden ringen etc.

Mijn moeder bedacht hierop haar eigen plan, en kocht voor haarzelf een schitterende gouden ring, pakte deze in, met een supers positief gedicht voor haarzelf erbij uiteraard.
Ze genoot enorm toen ze haar eigen cadeau uitpakte, waar het hele gezin inclu aanhang bijzat en ze in geuren en kleuren zichzelf ophemelde, dankzij het door haarzelf geschreven gedicht..
Ja dat vind ik dus ook echt humor!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:04:15 #148
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_55046933
Ik kreeg als kind op de basisschool ooit eens een doos met sinterklaas surprise. Die doos moest dan mijn huis voorstellen, met de klep tegen elkaar geplakt als dak ed. Op de doos had die jongen toen ook een huis getekend, raampje deurtje etc...maar toen kwam het. Een mannetje en een vrouwtje voor een van de ramen met het bijschrift pa en ma.

Mijn ouders zijn gescheiden en woonden toen dan ook al jaren niet meer bij elkaar.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_55046938
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
toen ik een jaar of 12 was kreeg ik van mijn duitse oma een 12-delige box met sprookjes in B-kwaliteit, echt de meest afschuwelijke nasynchronisatie
Allladin, met een paarse geest.

Been there, done that, got the trauma.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55048161
Omggg ik ga stuk hier omdat wilgentakkenboek ! Arm ding .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')