Ga je gang!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zouden we een FOK!-geefjeallerslechtstekadootjesooit-doorgeefactie moeten starten!

nee niet echt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef Svensational het volgende:
Ah, ik ben dus niet de enige die ooit een doos met snippers als surprise heeft gehad!

hoe triest
 hoe triest  

Awww... Ik had een keer eindelijk wat anders, een tractor, en die werd afgepakt en aan een buurjongetje gegeven! (ja jeugdtrauma ja)...quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Erg subtiel. Zelf heb ik dat anders aangepakt.
Ik moest als klein meisje niets hebben van poppen. Barbies enzo, ik had er gewoon niets mee.
Zo kreeg ik een keer een of andere wanstaltige pop van mijn tante. Jankend en krijsend gooide ik het ding door de kamer onder het gebrul van de volgende woorden: "IK MOT GEEN POP!"
Ik heb nooit meer een pop gekregen.

Dat is echt heel triest ja!quote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef mrkanarie het volgende:
Kom je uit de kast, komen ze meteen met een dildo en een pakje condooms aanzetten!

Weggeven aan iemand die het wel leuk vindt. Of marktplaats.quote:Vorig jaar: braintraining-dvd, en leren armbandje als in emo-sieraad, wat je dan ook nog geacht wordt te dragen

3 maal raden wat ik dit jaar krijg?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
In het jaar dat ik samen ging wonen kreeg ik van iedereen mokken. Ik had er werkelijk tientallen, in alle kleuren van de regenboog.

Heb 3 planken vol glazen en bekers.
  Heb 3 planken vol glazen en bekers. 

quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:42 schreef kyraaa het volgende:
[..]
3 maal raden wat ik dit jaar krijg?
Mn keukenkastje staat afgeladen volHeb 3 planken vol glazen en bekers.
Nog even en het aanrechtkastje valt naar beneden!

quote:Op maandag 26 november 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
Van mijn ex-schoonouders een fleece-vest waar ik met 3 man in kon camperen. Dezelfde mensen kwamen met een of ander douchesetje aanzetten met mijn verjaardag. Een dagboek? ben geen kind van 9 meer.
De zus van die familie kwam met lege cd's aan, een boek over Oostenrijk en de ski-gebieden, IK haat Oostenrijk. En skieën

quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:27 schreef Sessy het volgende:
Nouja, als je een echtelijke ruzie hebt en je hebt eens zin om iets kapot te smijten, dan kan dat in elk geval
 Ja daar zat ik ook al aan te denken
 Ja daar zat ik ook al aan te denken  

Oh ja, me too, en ik ben panisch voor brand, zou het dus nooooooit aansteken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:06 schreef lienelien het volgende:
van m'n 12e ongeveer tot nu nog steeds van tantes ed: kaarsen, kaarsen nog meer kaarsen en kaarsenhoudertjes

dat van die strijkkralen herken ik wel jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:01 schreef Toeps het volgende:
Oh, vreselijk! Als kind, van dei nep-lego, die natuurlijk niet op de echte lego past, of van die neppe strijkkralen, die helemaal niet goed plakken, en net niet dezelfde kleur hebben als de echte... Een koelkast van een eerste mobieltje... Dan denk ik ook, doe maar niet...

Die wilde ik dolgraag hebben, maar wat kreeg ik? Een gewone (ook gele) kraan die je met de hand moest bedienen
 Die wilde ik dolgraag hebben, maar wat kreeg ik? Een gewone (ook gele) kraan die je met de hand moest bedienen  Uiteraard was ik in het begin teleurgesteld, maar heb er daarna nog jaren plezier van gehad. Voor de rest vroeg en ik kreeg ik bijna altijd Lego. En dat is altijd handig, want ik was niet van het bij elkaar houden van modellen, dus werd de kist met Lego stukjes steeds groter. En dat vond ik machtig
 Uiteraard was ik in het begin teleurgesteld, maar heb er daarna nog jaren plezier van gehad. Voor de rest vroeg en ik kreeg ik bijna altijd Lego. En dat is altijd handig, want ik was niet van het bij elkaar houden van modellen, dus werd de kist met Lego stukjes steeds groter. En dat vond ik machtig 
 Ach.. die jongen bedoelde het goed
 Ach.. die jongen bedoelde het goed  

Dat is toch hartstikke lief (bedoelt) ?quote:Op zondag 2 december 2007 15:47 schreef Dinus het volgende:
Toen ik 12 was kreeg ik van opa een echt leren damestas met nepzijden sjaaltje met gouden hoefijzers en bitjes e.d. want "ik werd nu al een hele dame" met in het ondervak als klap op de vuurpijl een bijpassende damesparaplu

.
.

Tis ook daarna nooit meer goedgekomen.
  Tis ook daarna nooit meer goedgekomen.

Ik kijk volgens mij ook elk jaar iets beteuterder dat het hopelijk een beetje door gaat dringen
 Ik kijk volgens mij ook elk jaar iets beteuterder dat het hopelijk een beetje door gaat dringen 

, no.2 kreeg ik bij de sinterklaasviering op school
 , no.2 kreeg ik bij de sinterklaasviering op school  (de jongens kregen ongetwijfeld iets leukers), no.3 kwam tevoorschijn op een of ander kerstfeestje
 (de jongens kregen ongetwijfeld iets leukers), no.3 kwam tevoorschijn op een of ander kerstfeestje   en met no.4 kwam tante toen nog aanzetten.
 en met no.4 kwam tante toen nog aanzetten. 
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |