Ben jij mijn schoonzus??quote:Op zondag 18 november 2007 11:06 schreef MaLo het volgende:
Mijn schoonmoeder vraag nooit wat onze dochter eventueel zou willen hebben.
En dan beledigd zijn als ze iets geeft wat mijn dochter al heeft.
Maar ze komen gewoon ieder jaar aan met goedkope prullen.
Slecht gesneden houten puzzels, een zingende en dansende sneeuwman waarvan de batterij na 2 dagen leeg is en niet vervangen kan worden, noem maar op.
Echt van dat spul dat je het liefst direct de ton in zou mikken.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Vouwpapier. Kilo's vouwpapier.![]()
"Ja, ik zag je een keer een kraanvogel vouwen, dus ik dacht hey!"
Serieus?quote:
Dit is zó grappig!quote:Op zondag 18 november 2007 18:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Vouwpapier. Kilo's vouwpapier.![]()
"Ja, ik zag je een keer een kraanvogel vouwen, dus ik dacht hey!"
quote:Op zondag 18 november 2007 19:32 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dit is zó grappig!![]()
Moeders vaders zijn hilarisch.
Daarom vraag ik nooit wat . . .quote:Op zondag 18 november 2007 10:33 schreef dutchie het volgende:
Ken je dat?
Echt pedagogisch verantwoord ja, je kind met anderhalf jaar oud al meteen leren een gegeven paard in de bek te kijken. Zo worden verwende nesten nou gecreeerd. Het wurm moet blij zijn dat het uberhaupt een pop krijgt, en nog een toffe Bert ook. Miljoenen kindjes in Afrika moeten zelf een pop maken van twijgjes en zand, vergelijk het daar eens mee.quote:Op zondag 18 november 2007 10:33 schreef dutchie het volgende:
Zo weet ik nu al dat mijn schoonmoeder er gigantisch naast zit met het kado voor mijn jongste dit jaar. Kind is anderhalf en he-le-maal gek van 'Erna' = Ernie. Dus schoonmoeder vraagt wat hij hebben wilt en ik als oplettende moeder zeg 'een Ernie-pop'.
Vertel ze me gister dat ze Bert heeft gehaald.![]()
Goh, wat lekker politiek correct.quote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Echt pedagogisch verantwoord ja, je kind met anderhalf jaar oud al meteen leren een gegeven paard in de bek te kijken. Zo worden verwende nesten nou gecreeerd. Het wurm moet blij zijn dat het uberhaupt een pop krijgt, en nog een toffe Bert ook. Miljoenen kindjes in Afrika moeten zelf een pop maken van twijgjes en zand, vergelijk het daar eens mee.
Eigenlijk wel. Zo creeër je succes. En karakter. En weerbaarheid. En assertiviteit. En een gezonde haat tegen oude mensen die een monobrauw niet van een warrig kapsel kunnen onderscheiden.quote:Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Goh, wat lekker politiek correct.
Wat denk je nou, dat ik tegen mijn zoontje ga zeggen: Goh, wat jammer joh jij wilde eigenlijk liever Ernie hè? Dom van oma hè?![]()
Ja, dat deden wij vorig jaar ook. Mijn schoonvader had gewoon de doos met oude kinderspullen van z'n zoons geplunderd. Die kregen dus hun oude teddyberen, playmobil en lego terug. Verder had hij sponzen, kwasten en schoonmaakmiddel gekocht. Ook heel leukquote:Op maandag 19 november 2007 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wij doen altijd met Sinterklaas dat iedereen 3 cadeautjes moet kopen. Daarna mag iemand er een uitpakken en kiezen of hij het zelf houdt of aan iemand anders geeft. Dit gaat zo door totdat iedereen 3 cadeau's heeft. Maar het leuke is dan om zo gaar mogelijke dingen te kopen en daar je ooms of tantes mee op te zadelen. Er komen elk jaar echt de meest loze cadeau's voorbij en het is bij ons een sport gevonden om binnen het afgesproken bedrag het meest rare ding te vinden
.
Misschien krijg je dit jaar wel een muisquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:34 schreef Slarioux het volgende:
Ja ik vind computers leuk. Ja ik studeer Informatica. MAAR ELK JAAR EEN FUCKING PAPIER-MACHE COMPUTER KOMT ME ECHT DE STROT UIT!!!111
Zo.
Erg subtiel. Zelf heb ik dat anders aangepakt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef MaLo het volgende:
Zelfs mijn dochter van 3,5 heeft al haar manier om duidelijk te maken dat het kadootje niet was wat ze gehoopt had.
Ik had haar een popje in de schoen gedaan, met een extra jurkje en een kammetje erbij.
Haar reactie, heel droog: "Ik had eigenlijk liever wat anders gehad. Een treintje! Maar dit is ook wel goed hoor."![]()
Volgens mij heb je een imagoprobleemquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:34 schreef Slarioux het volgende:
Ja ik vind computers leuk. Ja ik studeer Informatica. MAAR ELK JAAR EEN FUCKING PAPIER-MACHE COMPUTER KOMT ME ECHT DE STROT UIT!!!111
Zo.
Nou, pff, dan koop je er zelf een Ernie bij, probleem opgelost, kind blij.quote:Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Goh, wat lekker politiek correct.
Wat denk je nou, dat ik tegen mijn zoontje ga zeggen: Goh, wat jammer joh jij wilde eigenlijk liever Ernie hè? Dom van oma hè?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, pff, dan koop je er zelf een Ernie bij, probleem opgelost, kind blij.
Wat kan het leven toch simpel zijn.
Het is beter om het nageslacht in kwestie ZELF een Ernie te laten maken van twijgjes en zand, zodat het a) de kans heeft om zich te realiseren waar leeftijdsgenoten in minder bevoorrechte situaties (lees: Malawi) het mee moeten doen, en b) inzicht krijgt in het productieproces van een product, en de kans heeft zich te realiseren dat goederen niet zo maar pardoes op magische wijze in de winkel verschijnen maar dat daar een heel productieproces aan vooraf gaat met veel bloed, zweet en tranen van onderbetaalde Chinese fabrieksslaven die in barre omstandigheden de Ernie moeten produceren waar dit wurm vervolgens zo om kan mekkeren bij zijn mammie zonder ruggengraat.quote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Marble het volgende:
Zo worden verwende nesten nou gecreeerd.
Doe jij je kinderen maar naar de Vrije School, daar mogen ze met twijgjes spelen zoveel ze willenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Marble het volgende:
[..]
[..]
Het is beter om het nageslacht in kwestie ZELF een Ernie te laten maken van twijgjes en zand, zodat het a) de kans heeft om zich te realiseren waar leeftijdsgenoten in minder bevoorrechte situaties (lees: Malawi) het mee moeten doen, en b) inzicht krijgt in het productieproces van een product, en de kans heeft zich te realiseren dat goederen niet zo maar pardoes op magische wijze in de winkel verschijnen maar dat daar een heel productieproces aan vooraf gaat met veel bloed, zweet en tranen van onderbetaalde Chinese fabrieksslaven die in barre omstandigheden de Ernie moeten produceren waar dit wurm vervolgens zo om kan mekkeren bij zijn mammie zonder ruggengraat.
Wat denk jij dat er gaat gebeuren dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, pff, dan koop je er zelf een Ernie bij, probleem opgelost, kind blij.
Wat kan het leven toch simpel zijn.
Ken jij Ernie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Marble het volgende:
[..]
[..]
Het is beter om het nageslacht in kwestie ZELF een Ernie te laten maken van twijgjes en zand, zodat het a) de kans heeft om zich te realiseren waar leeftijdsgenoten in minder bevoorrechte situaties (lees: Malawi) het mee moeten doen, en b) inzicht krijgt in het productieproces van een product, en de kans heeft zich te realiseren dat goederen niet zo maar pardoes op magische wijze in de winkel verschijnen maar dat daar een heel productieproces aan vooraf gaat met veel bloed, zweet en tranen van onderbetaalde Chinese fabrieksslaven die in barre omstandigheden de Ernie moeten produceren waar dit wurm vervolgens zo om kan mekkeren bij zijn mammie zonder ruggengraat.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:12 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ken jij Ernie?
Ik heb nog nooit twijgjes of zand gezien in Ernie hoor.Kan aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Marble het volgende:
Het is beter om het nageslacht in kwestie ZELF een Ernie te laten maken van twijgjes en zand, zodat het a) de kans heeft om zich te realiseren waar leeftijdsgenoten in minder bevoorrechte situaties (lees: Malawi) het mee moeten doen
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Marble het volgende:
Daar zou ik een stuk blijer mee zijn, dan met een krans voor aan de deur...quote:
ja okeequote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef OA het volgende:
[..]
Daar zou ik een stuk blijer mee zijn, dan met een krans voor aan de deur...![]()
Dat wel. Alsof ze wil zeggen "hier, dit krijg ik graag te drinken, niet dat bocht van julliequote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ja okee
maar het bleef vreemd dat ze het meebracht....
Bang dat jullie geen koffie haddenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:07 schreef Muck het volgende:
ah wat een herkenbaar topic
de moeder van mijn ex was er een kei in...
en een pak koffie
ja inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2007 23:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel. Alsof ze wil zeggen "hier, dit krijg ik graag te drinken, niet dat bocht van jullie"
![]()
ik denk hetquote:
whehehequote:Ik heb zelf overigens iets van 3 ijskrabbersin een half jaar tijd gekregen...
(bij aanschaf auto (juni), met verjaardag (augustus) en met kerst )
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
Grootste drama was eeen heuptasje in de vorm van een muis toen ik 15 werd... Toen ben ik echt kwaad geweest.
Soortgelijk verhaal hier.. ik had een supermooie stoomboot geknutseld en aangezien ik acreatief ben was ik daar extra trots op en toen kreeg ik een doos terug met papiersnippers en daar wat stomme cadeautjes in (een oogbol.. hallo, i'm a girl?). Buhquote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef Metalfreak het volgende:
Jeugdtrauma
Ik weet nog een keer met een surprisemiddag op de basisschool erna in de auto ben gaan huilen omdat ik voetbalplaatjes had gekregen en als ik ergens een hekel aan had, was het wel voetballen... Het stomme was dat desbetreffende muts die mijn lootje had getrokken nog aan mijn zus had nagevraagd of ik van voetbal hield, waarop zij dus een zeer duidelijk NEE had gezegd... Wat was ik toen teleurgesteld, want ik had voor iemand anders wel heel veel moeite gedaan om een surprise te maken.![]()
Maar het is goedgekomen met me
sowieso, schumacherquote:Op donderdag 22 november 2007 17:21 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn engste cadeau ooit was een kalender van Michael Schumacher toen ik 16 was of zo... En dan niet van zijn auto, maar van zijn kop...Alsof ik die aan de muur ging hangen, ben 'm toen ook maar gaan ruilen...
klinkt bekendquote:Op donderdag 22 november 2007 20:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Soortgelijk verhaal hier.. ik had een supermooie stoomboot geknutseld en aangezien ik acreatief ben was ik daar extra trots op en toen kreeg ik een doos terug met papiersnippers en daar wat stomme cadeautjes in (een oogbol.. hallo, i'm a girl?). Buh.
absoluutquote:Vermakelijk topic wel.
ja inderdaad!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ze moeten gewoon een brief aan de ouders meegeven op de basisschool: geen doos met snippers!![]()
thanks!quote:Maar wow heb je echt zo'n cake gebakken? Superleuk idee! ^^.
Gewoon opnieuw inpakken en doorgeven!quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef _Arual_ het volgende:
Eens in het jaar ren ik ook met een vuilniszak door de badkamer heen. Stinkende merkloze geurtjes gaan daar dan in. En douchegels van onbestemde merken. Ik heb geen bad, maar mensen blîjven badparels en -schuim geven.
daar heb ik er ook een klein miljoen van jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:06 schreef lienelien het volgende:
van m'n 12e ongeveer tot nu nog steeds van tantes ed: kaarsen, kaarsen nog meer kaarsen en kaarsenhoudertjes
Een kennis van me gaf eens een zeepje weg in cadeauverpakking. Ze deed 10 gulden achter het zeepje. Een tijd terug, in het eurotijdperk al, kreeg ze eenzelfde cadeauverpakking. Raad eens? Er zat tien gulden achter het zeepje... Viaviaviavia (is naderhand uitgezocht) was het weer bij haar teruggekeerd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw inpakken en doorgeven!
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Een kennis van me gaf eens een zeepje weg in cadeauverpakking. Ze deed 10 gulden achter het zeepje. Een tijd terug, in het eurotijdperk al, kreeg ze eenzelfde cadeauverpakking. Raad eens? Er zat tien gulden achter het zeepje... Viaviaviavia (is naderhand uitgezocht) was het weer bij haar teruggekeerd.
En wat zij zegt!quote:
Ga je gang!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zouden we een FOK!-geefjeallerslechtstekadootjesooit-doorgeefactie moeten starten!
nee niet echt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef Svensational het volgende:
Ah, ik ben dus niet de enige die ooit een doos met snippers als surprise heeft gehad!
Awww... Ik had een keer eindelijk wat anders, een tractor, en die werd afgepakt en aan een buurjongetje gegeven! (ja jeugdtrauma ja)...quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Erg subtiel. Zelf heb ik dat anders aangepakt.
Ik moest als klein meisje niets hebben van poppen. Barbies enzo, ik had er gewoon niets mee.
Zo kreeg ik een keer een of andere wanstaltige pop van mijn tante. Jankend en krijsend gooide ik het ding door de kamer onder het gebrul van de volgende woorden: "IK MOT GEEN POP!"
Ik heb nooit meer een pop gekregen.
Dat is echt heel triest ja!quote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef mrkanarie het volgende:
Kom je uit de kast, komen ze meteen met een dildo en een pakje condooms aanzetten!
Weggeven aan iemand die het wel leuk vindt. Of marktplaats.quote:Vorig jaar: braintraining-dvd, en leren armbandje als in emo-sieraad, wat je dan ook nog geacht wordt te dragen
3 maal raden wat ik dit jaar krijg?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
In het jaar dat ik samen ging wonen kreeg ik van iedereen mokken. Ik had er werkelijk tientallen, in alle kleuren van de regenboog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |