abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2007 @ 10:33:53 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54689518
Ken je dat?

Er wordt heel vriendelijk gevraagd of je een lijstje wilt maken, zodat men weet wat je hebben wilt. Dus dat doe je en al gaandeweg wil je die dingen ook gewoon echt hebben.

Dan is daar pakjesavond en wat krijg je?
Een gouden toilettasje met dito kam en spiegeltje. Die je dus echt niet gevraagd hebt. En ook BEWUST niet!

Zo weet ik nu al dat mijn schoonmoeder er gigantisch naast zit met het kado voor mijn jongste dit jaar. Kind is anderhalf en he-le-maal gek van 'Erna' = Ernie. Dus schoonmoeder vraagt wat hij hebben wilt en ik als oplettende moeder zeg 'een Ernie-pop'.
Vertel ze me gister dat ze Bert heeft gehaald.

Zo zijn er natuurlijk tal van voorwerpen te noemen, waar je niet op zit te wachten en die op een of andere vage manier toch als kado voor jou bestemd zijn.

Kom maar op met dat kadootjes-leed!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 18 november 2007 @ 10:40:59 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54689593
wat een blunder
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 18 november 2007 @ 11:00:28 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54689777
Mijn schoonmoeder heeft er ook een handje van idd..

Je schrijft wat leuke dingen op je lijstje.. En als je dan je pakje ziet herken je er niets in.. En ja hoor.. een mooie pyama!! Fleece pyama-hes met bijpassende katoenen pyama broek
Ik draag nooit fleece in huis en als het nou een dikkere broek was geweest had ik 'm nog als huis-broek aangekund, maar daar was deze dus ook te dun voor..
(en als ze dat nou niet wist... )

De poging om sinterklaas voor de volwassenen te doen is bij dat ene jaar gebleven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 18 november 2007 @ 11:06:21 #4
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54689834
Mijn schoonmoeder vraag nooit wat onze dochter eventueel zou willen hebben.
En dan beledigd zijn als ze iets geeft wat mijn dochter al heeft .

Maar ze komen gewoon ieder jaar aan met goedkope prullen .
Slecht gesneden houten puzzels, een zingende en dansende sneeuwman waarvan de batterij na 2 dagen leeg is en niet vervangen kan worden, noem maar op.
Echt van dat spul dat je het liefst direct de ton in zou mikken.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 18 november 2007 @ 11:10:18 #5
3011 E.T.
pi_54689882
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:06 schreef MaLo het volgende:
Mijn schoonmoeder vraag nooit wat onze dochter eventueel zou willen hebben.
En dan beledigd zijn als ze iets geeft wat mijn dochter al heeft .

Maar ze komen gewoon ieder jaar aan met goedkope prullen .
Slecht gesneden houten puzzels, een zingende en dansende sneeuwman waarvan de batterij na 2 dagen leeg is en niet vervangen kan worden, noem maar op.
Echt van dat spul dat je het liefst direct de ton in zou mikken.
Ben jij mijn schoonzus??

Of wel vragen wat ze zou willen hebben maar de heft onthouden (nee, mini-loco is niet hetzelfde als bambino-loco)

Ze bedoelt 't allemaal goed, maar het is het net niet zeg maar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 18 november 2007 @ 11:28:24 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54690101
Ach medestanders.

Mijn moeder en mijn man hebben ook zo'n kadootjesverhouding. Vraagt hij Dremel-bitjes, krijgt hij een vaag merk want daar zat voor hetzelfde geld nog veel meer bij. Maar echt raar joh dat die niet op de Dremel passen.
pi_54692283
Een 10-pack cd-r's. Zonder pakpapier.

Was ook meteen de laatste Sinterklaas, dat dan weer wel.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54692603
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:53:51 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_54698808
herkenbaarheid
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zondag 18 november 2007 @ 18:24:51 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_54698956
M'n moeder kwam afgelopen jaar met een set zaklantaarns.

Geen idee wat ik er mee moet, maar je gooit het ook niet meteen weg. Misschien binnenkort maar eens doen, dan is er weer wat ruimte in de kast voor de troep die ik dit jaar ga krijgen.
pi_54699011
Vouwpapier. Kilo's vouwpapier.
"Ja, ik zag je een keer een kraanvogel vouwen, dus ik dacht hey!"
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 18 november 2007 @ 18:28:31 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_54699031
quote:
Op zondag 18 november 2007 18:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

Hoeveel kraanvogels heb je al?
pi_54699687
quote:
Op zondag 18 november 2007 18:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoeveel kraanvogels heb je al?
Serieus?

Ik denk zeker een stuk of 400.
  zondag 18 november 2007 @ 19:32:06 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54700578
quote:
Op zondag 18 november 2007 18:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Dit is zó grappig!
Moeders zijn hilarisch.
pi_54700857
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:32 schreef dutchie het volgende:

[..]

Dit is zó grappig!
Moeders vaders zijn hilarisch.
pi_54704531
Van mn schoonmoeder: een blouse in het groen blauw met gouden knopen
Zoiets draagt een dement oudje uit het verzorgingstehuis geeneens...
pi_54705727
Kom je uit de kast, komen ze meteen met een dildo en een pakje condooms aanzetten!

Vorig jaar: braintraining-dvd , en leren armbandje als in emo-sieraad, wat je dan ook nog geacht wordt te dragen ("Dus je vindt hem echt mooi? Was zo bang dat het niets voor je zou zijn!"ding is godsgloeiend lelijk!, "Goh, heb je mijn armband niet om?"Yeah right, een leren armband met nog net geen spikes past perfect bij mijn overhemd en spencer )
pi_54706862
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:33 schreef dutchie het volgende:
Ken je dat?
Daarom vraag ik nooit wat . . .

Ik krijg tenminste op deze manier nog "zinnige" cadeautjes
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 19 november 2007 @ 11:44:00 #19
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_54713041
Jeugdtrauma

Ik weet nog een keer met een surprisemiddag op de basisschool erna in de auto ben gaan huilen omdat ik voetbalplaatjes had gekregen en als ik ergens een hekel aan had, was het wel voetballen... Het stomme was dat desbetreffende muts die mijn lootje had getrokken nog aan mijn zus had nagevraagd of ik van voetbal hield, waarop zij dus een zeer duidelijk NEE had gezegd... Wat was ik toen teleurgesteld, want ik had voor iemand anders wel heel veel moeite gedaan om een surprise te maken.

Maar het is goedgekomen met me
Don't let my username fool you...
pi_54724409
Uhuh, mijn schoonmoeder weet me ook altijd weer net-niet kado's te geven, en ik ben te schijterig om op haar vraag of ik het niet wil ruilen volmondig 'JA' te zeggen.

Houten armbanden, tweedehands boeken over kamerplanten ( ), van die lelijke bigshirt-nachthemden...

De vorige keer kreeg ik geld. Dat ging wel
  maandag 19 november 2007 @ 20:57:45 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54724607
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:33 schreef dutchie het volgende:
Zo weet ik nu al dat mijn schoonmoeder er gigantisch naast zit met het kado voor mijn jongste dit jaar. Kind is anderhalf en he-le-maal gek van 'Erna' = Ernie. Dus schoonmoeder vraagt wat hij hebben wilt en ik als oplettende moeder zeg 'een Ernie-pop'.
Vertel ze me gister dat ze Bert heeft gehaald.
Echt pedagogisch verantwoord ja, je kind met anderhalf jaar oud al meteen leren een gegeven paard in de bek te kijken. Zo worden verwende nesten nou gecreeerd. Het wurm moet blij zijn dat het uberhaupt een pop krijgt, en nog een toffe Bert ook. Miljoenen kindjes in Afrika moeten zelf een pop maken van twijgjes en zand, vergelijk het daar eens mee.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 19 november 2007 @ 21:29:06 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54725420
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Marble het volgende:

[..]

Echt pedagogisch verantwoord ja, je kind met anderhalf jaar oud al meteen leren een gegeven paard in de bek te kijken. Zo worden verwende nesten nou gecreeerd. Het wurm moet blij zijn dat het uberhaupt een pop krijgt, en nog een toffe Bert ook. Miljoenen kindjes in Afrika moeten zelf een pop maken van twijgjes en zand, vergelijk het daar eens mee.
Goh, wat lekker politiek correct.
Wat denk je nou, dat ik tegen mijn zoontje ga zeggen: Goh, wat jammer joh jij wilde eigenlijk liever Ernie hè? Dom van oma hè?
pi_54725505
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef dutchie het volgende:

[..]

Wat denk je nou, dat ik tegen mijn zoontje ga zeggen: Goh, wat jammer joh jij wilde eigenlijk liever Ernie hè? Dom van oma hè?
Eigenlijk wel. Zo creeër je succes. En karakter. En weerbaarheid. En assertiviteit. En een gezonde haat tegen oude mensen die een monobrauw niet van een warrig kapsel kunnen onderscheiden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54725661
Wij doen altijd met Sinterklaas dat iedereen 3 cadeautjes moet kopen. Daarna mag iemand er een uitpakken en kiezen of hij het zelf houdt of aan iemand anders geeft. Dit gaat zo door totdat iedereen 3 cadeau's heeft. Maar het leuke is dan om zo gaar mogelijke dingen te kopen en daar je ooms of tantes mee op te zadelen . Er komen elk jaar echt de meest loze cadeau's voorbij en het is bij ons een sport gevonden om binnen het afgesproken bedrag het meest rare ding te vinden .
  maandag 19 november 2007 @ 21:39:00 #25
3011 E.T.
pi_54725795
nee dutch.. elke keer dat hij de Bert-pop in de hoek smijt omdat hij Bert niet wil zien (hij wordt tenslotte alleen blij van Ernie) moet je 'm toch die Bert in z'n handen geven en benadrukken dat de kindertjes in Afrika het met twijgjes moeten doen..

Dat genie van 1,5 van jou snapt meteen wat twijgjes zijn en gaat vervolgens natuurlijk zoet met Bert spelen

Oftwel.. best leuk dat politiek correcte gelul, alleen een kind van 1,5 snapt daar geen reet van en speelt alleen met hetgeen hem aanstaat. En dan is het zonde van het geld van oma en krijg je weer gezeik over de consumptiemaatschappij enzo
pi_54732308
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wij doen altijd met Sinterklaas dat iedereen 3 cadeautjes moet kopen. Daarna mag iemand er een uitpakken en kiezen of hij het zelf houdt of aan iemand anders geeft. Dit gaat zo door totdat iedereen 3 cadeau's heeft. Maar het leuke is dan om zo gaar mogelijke dingen te kopen en daar je ooms of tantes mee op te zadelen . Er komen elk jaar echt de meest loze cadeau's voorbij en het is bij ons een sport gevonden om binnen het afgesproken bedrag het meest rare ding te vinden .
Ja, dat deden wij vorig jaar ook. Mijn schoonvader had gewoon de doos met oude kinderspullen van z'n zoons geplunderd. Die kregen dus hun oude teddyberen, playmobil en lego terug. Verder had hij sponzen, kwasten en schoonmaakmiddel gekocht. Ook heel leuk .

Mijn schoonmoeder komt altijd met de gaarste "Merry Christmas"-crap aan, van zingende sokken tot een bankstel met een rendier..

Uiteindelijk zit je niet te spelen om de leuke cadeautjes, maar zit je uit te kienen wat je nou weer weg moet geven aan een ander .
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:21:01 #27
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54733327
Zelfs mijn dochter van 3,5 heeft al haar manier om duidelijk te maken dat het kadootje niet was wat ze gehoopt had .

Ik had haar een popje in de schoen gedaan, met een extra jurkje en een kammetje erbij.
Haar reactie, heel droog: "Ik had eigenlijk liever wat anders gehad. Een treintje! Maar dit is ook wel goed hoor."
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:34:07 #28
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54733666
Ja ik vind computers leuk. Ja ik studeer Informatica. MAAR ELK JAAR EEN FUCKING PAPIER-MACHE COMPUTER KOMT ME ECHT DE STROT UIT!!!111

Zo .
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:52:33 #29
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54734074
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:34 schreef Slarioux het volgende:
Ja ik vind computers leuk. Ja ik studeer Informatica. MAAR ELK JAAR EEN FUCKING PAPIER-MACHE COMPUTER KOMT ME ECHT DE STROT UIT!!!111

Zo .
Misschien krijg je dit jaar wel een muis
pi_54734219
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef MaLo het volgende:
Zelfs mijn dochter van 3,5 heeft al haar manier om duidelijk te maken dat het kadootje niet was wat ze gehoopt had .

Ik had haar een popje in de schoen gedaan, met een extra jurkje en een kammetje erbij.
Haar reactie, heel droog: "Ik had eigenlijk liever wat anders gehad. Een treintje! Maar dit is ook wel goed hoor."
Erg subtiel. Zelf heb ik dat anders aangepakt.

Ik moest als klein meisje niets hebben van poppen. Barbies enzo, ik had er gewoon niets mee.
Zo kreeg ik een keer een of andere wanstaltige pop van mijn tante. Jankend en krijsend gooide ik het ding door de kamer onder het gebrul van de volgende woorden: "IK MOT GEEN POP!"

Ik heb nooit meer een pop gekregen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_54734229
'grappige' boxershorts...
Bij mij zijn het trouwens de (schoon)vaders die er geen fuck verstand van hebben.
Ik heb dit jaar mijn vadre met Sinterklaas en hij vraagt ook gewoon
Goedkope deoderant
Goedkope aftershave
Goedkoop douchespul

Mijn (schoon)moeder hebben het bij mij meestal wel goed. Hoewel mijn moeder het bij mijn vriendin vaak mis heeft. Ze doet echter wel echt haar best en zoekt dagen naar een mooi cadeau. Dat vindt mijn vriendin dan ook wel weer lief.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54734231
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:34 schreef Slarioux het volgende:

Zo .
Volgens mij heb je een imagoprobleem .
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:08:04 #33
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_54734324
Ik krijg nog steeds elke kerst rotjes uit Frankrijk omdat ik zo gek ben op vuurwerk.... 10 jaar geleden ja...
kusje!
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:40:04 #34
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54735028

Geen beter vermaak dan leedvermaak.
pi_54735100
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:53:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_54736351
Mijn vriend kreeg vorige kerst van zijn moeder een doosje met wierookstokjes en al dat soort shit?!

Hij vroeg wat hij er in hemelsnaam mee moest, zn moeder dacht dat hij dat leuk vond?????!

Van mijn ouders krijg ik gewoon geld, lekker makkelijk, is altijd goed!
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:31:56 #37
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54738548
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef dutchie het volgende:

[..]

Nou, pff, dan koop je er zelf een Ernie bij, probleem opgelost, kind blij.
Wat kan het leven toch simpel zijn.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:47:27 #38
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54743709
En schoonloeder heeft weer wat moois in de schoen van mijn dochter gedaan .

Een boekje met daarin puzzels van 6 stukjes. Daar heeft ze er vorig jaar ook al 4 (VIER) van gegeven en die liggen boven op zolder te verstoffen, omdat mijn dochter er niet naar om kijkt .
pi_54743834
Dit maak ik alleen met mijn oma mee, de schat

die koopt ieder jaar voor mij en mijn zus een luchtje, brrrr, en ze bedoelt het echt heel goed dus ach: bedanken, en thuis ermee doen wat je wilt.

mijn moeder kan er ook wel eens naast zitten maar goed ik ben zo makkelijk: ik vergeet dat allemaal

voor verjaardagen instrueer ik mijn grote zus altijd goed dus dat valt nooit tegen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:16:01 #40
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54744339
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:31 schreef BVO het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Marble het volgende:
Zo worden verwende nesten nou gecreeerd.
Het is beter om het nageslacht in kwestie ZELF een Ernie te laten maken van twijgjes en zand, zodat het a) de kans heeft om zich te realiseren waar leeftijdsgenoten in minder bevoorrechte situaties (lees: Malawi) het mee moeten doen, en b) inzicht krijgt in het productieproces van een product, en de kans heeft zich te realiseren dat goederen niet zo maar pardoes op magische wijze in de winkel verschijnen maar dat daar een heel productieproces aan vooraf gaat met veel bloed, zweet en tranen van onderbetaalde Chinese fabrieksslaven die in barre omstandigheden de Ernie moeten produceren waar dit wurm vervolgens zo om kan mekkeren bij zijn mammie zonder ruggengraat.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:17:59 #41
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54744383
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Marble het volgende:

[..]

[..]

Het is beter om het nageslacht in kwestie ZELF een Ernie te laten maken van twijgjes en zand, zodat het a) de kans heeft om zich te realiseren waar leeftijdsgenoten in minder bevoorrechte situaties (lees: Malawi) het mee moeten doen, en b) inzicht krijgt in het productieproces van een product, en de kans heeft zich te realiseren dat goederen niet zo maar pardoes op magische wijze in de winkel verschijnen maar dat daar een heel productieproces aan vooraf gaat met veel bloed, zweet en tranen van onderbetaalde Chinese fabrieksslaven die in barre omstandigheden de Ernie moeten produceren waar dit wurm vervolgens zo om kan mekkeren bij zijn mammie zonder ruggengraat.
Doe jij je kinderen maar naar de Vrije School, daar mogen ze met twijgjes spelen zoveel ze willen .
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:23:57 #42
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_54744525
Mijn moeder heeft er ook een handje van om elk jaar zo'n megafles Axe aftershave te kopen die ik eigenlijk niet zo geweldig vind ruiken...
pi_54744583
Een setje knalblauwe oogschaduw, knalroze lippenstift en dito rouge. Meest vreemde en lelijke kleurencombinatie ooit, tenzij je Barbie heet. Leuk voor een verkleedfeestje, maar sindsdien zet ik nooit meer gewoon "make-up" op m'n lijstje, maar ben wat specifieker. .
En verder een heleboel lelijke, maar goedbedoelde oorbellen. Je kan het zo gek niet bedenken, van houten papegaaien tot kerstmannetjes met knipperlichtjes. Waarom in godsnaam? Ik draag al jaren dezelfde. .
Karma is a fucking bitch.
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:10:33 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54747003
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:31 schreef BVO het volgende:

[..]

Wat denk jij dat er gaat gebeuren dan?
Bert en Ernie horen sowieso samen, wat je er ook van mag denken.
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:12:52 #45
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54747064
quote:

[..]

[..]

Ken jij Ernie?
Ik heb nog nooit twijgjes of zand gezien in Ernie hoor. Kan aan mij liggen.
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:24:26 #46
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54747408
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:12 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ken jij Ernie?
Ik heb nog nooit twijgjes of zand gezien in Ernie hoor. Kan aan mij liggen.
quote:
Het is beter om het nageslacht in kwestie ZELF een Ernie te laten maken van twijgjes en zand, zodat het a) de kans heeft om zich te realiseren waar leeftijdsgenoten in minder bevoorrechte situaties (lees: Malawi) het mee moeten doen
pi_54750805
quote:

Neem nog een snuifje zou ik zo zeggen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 21 november 2007 @ 10:45:01 #48
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54755562
Marble, toch vind ik je wel schattig.
Een beter leven begint bij jezelf toch?
  woensdag 21 november 2007 @ 23:07:55 #49
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54772464
ah wat een herkenbaar topic
de moeder van mijn ex was er een kei in...

ik kreeg ooit een boek "want jij houdt van lezen!"
ja, bloederige thrillers
maar geen streekromans

zo kreeg ik ook ooit een dove-pakket met srpingtouw en badschuim...
ik zat op dat moment alleen al 3 maanden met een ingetapete enkel en ik had toen nog geen bad
ik heb een dikke kont en ik stink? wat wilde ze er in godsnaam anders mee zeggen?

toen ze bij mijn ouders op visite kwam, nam ze een krans voor aan de deur mee (lief!)
en een pak koffie

ook heb ik van de moeder van een andere ex een rekje met 4 olielampjes gekregen
alleen waren ze geel
knalgele, glazen olielampjes.....
staat mooi bij mijn donkerpaarse bank, dito tafelkleed en donkerblauw kastje joh
gelukkig ontdekte ik op een gegeven moment dat de verflaag eraf te pulken was en heb ik ze in de vaatwasser gedaan, waar ze kleurloos weer uitkwamen
Nu heb ik dus een heel leuk olielamp-setje met blauwe olie en kraaltjes enzo erin op tafel staan

[ Bericht 31% gewijzigd door Muck op 21-11-2007 23:20:17 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54772691
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:07 schreef Muck het volgende:
en een pak koffie
Daar zou ik een stuk blijer mee zijn, dan met een krans voor aan de deur...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  woensdag 21 november 2007 @ 23:24:04 #51
112545 Muck
pi_54772726
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef OA het volgende:

[..]

Daar zou ik een stuk blijer mee zijn, dan met een krans voor aan de deur...
ja okee
maar het bleef vreemd dat ze het meebracht....
pi_54772791
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef Muck het volgende:

[..]

ja okee
maar het bleef vreemd dat ze het meebracht....
Dat wel. Alsof ze wil zeggen "hier, dit krijg ik graag te drinken, niet dat bocht van jullie "
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  woensdag 21 november 2007 @ 23:36:50 #53
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_54773064
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:07 schreef Muck het volgende:
ah wat een herkenbaar topic
de moeder van mijn ex was er een kei in...

en een pak koffie
Bang dat jullie geen koffie hadden ?

Ik heb zelf overigens iets van 3 ijskrabbers in een half jaar tijd gekregen...
(bij aanschaf auto (juni), met verjaardag (augustus ) en met kerst )
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 21 november 2007 @ 23:39:27 #54
112545 Muck
pi_54773126
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:26 schreef OA het volgende:

[..]

Dat wel. Alsof ze wil zeggen "hier, dit krijg ik graag te drinken, niet dat bocht van jullie "
ja inderdaad
terwijl we thuis gewoon DE drinken
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
Bang dat jullie geen koffie hadden ?
ik denk het
quote:
Ik heb zelf overigens iets van 3 ijskrabbers in een half jaar tijd gekregen...
(bij aanschaf auto (juni), met verjaardag (augustus ) en met kerst )
whehehe
pi_54778431
In het jaar dat ik samen ging wonen kreeg ik van iedereen mokken. Ik had er werkelijk tientallen, in alle kleuren van de regenboog. Handdoeken, ik werd er gek van. Wederom in alle mogelijke kleuren, bij elkaar gespaard bij de coöp. Als iemand nog placemats nodig heeft: ik heb een overschot. ik kreeg 4 peper-en-zoutstelletjes. Nu heb ik een kast vol kruiden, maar peper en zout gebruik ik eigenlijk nauwelijks.

Grootste drama was eeen heuptasje in de vorm van een muis toen ik 15 werd... Toen ben ik echt kwaad geweest.
pi_54780773
Ik had vorig jaar (was 20) een houder gehad om aan je broek te doen, daar kon dan je telefoon in. Dan zat hij dus niet meer in mijn broekzak, maar hing hij daarvoor bijna tegen mijn echte zak aan te bungelen. Buiten dat zag het er natuurlijk ook niet uit, zo'n groot ding aan je voorkant met een klepje.

Handig als je 80 bent, maar niet voor mij.
pi_54781196
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:55 schreef _Arual_ het volgende:

Grootste drama was eeen heuptasje in de vorm van een muis toen ik 15 werd... Toen ben ik echt kwaad geweest.
!
pi_54784817
Mijn engste cadeau ooit was een kalender van Michael Schumacher toen ik 16 was of zo... En dan niet van zijn auto, maar van zijn kop... Alsof ik die aan de muur ging hangen, ben 'm toen ook maar gaan ruilen...
pi_54787877
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef Metalfreak het volgende:
Jeugdtrauma

Ik weet nog een keer met een surprisemiddag op de basisschool erna in de auto ben gaan huilen omdat ik voetbalplaatjes had gekregen en als ik ergens een hekel aan had, was het wel voetballen... Het stomme was dat desbetreffende muts die mijn lootje had getrokken nog aan mijn zus had nagevraagd of ik van voetbal hield, waarop zij dus een zeer duidelijk NEE had gezegd... Wat was ik toen teleurgesteld, want ik had voor iemand anders wel heel veel moeite gedaan om een surprise te maken.

Maar het is goedgekomen met me
Soortgelijk verhaal hier.. ik had een supermooie stoomboot geknutseld en aangezien ik acreatief ben was ik daar extra trots op en toen kreeg ik een doos terug met papiersnippers en daar wat stomme cadeautjes in (een oogbol.. hallo, i'm a girl?). Buh .

Vermakelijk topic wel .
  donderdag 22 november 2007 @ 20:08:44 #60
112545 Muck
pi_54787983
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:21 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn engste cadeau ooit was een kalender van Michael Schumacher toen ik 16 was of zo... En dan niet van zijn auto, maar van zijn kop... Alsof ik die aan de muur ging hangen, ben 'm toen ook maar gaan ruilen...
sowieso, schumacher
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:04 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Soortgelijk verhaal hier.. ik had een supermooie stoomboot geknutseld en aangezien ik acreatief ben was ik daar extra trots op en toen kreeg ik een doos terug met papiersnippers en daar wat stomme cadeautjes in (een oogbol.. hallo, i'm a girl?). Buh .
klinkt bekend
ik had een ronde cake gebakken, daar het cadeautje in gefrummeld, een laag chocola erover gedaan zodat je niet meer kon zien dat er een gat in de cake zat en daar met snoeppapier een mutsje en oogjes enzo bijgemaakt
een zwartepieten taart dus

ik kreeg terug (jawel) een doos met snippers
quote:
Vermakelijk topic wel .
absoluut
pi_54788829
Ze moeten gewoon een brief aan de ouders meegeven op de basisschool: geen doos met snippers!

Maar wow heb je echt zo'n cake gebakken? Superleuk idee! ^^.
  donderdag 22 november 2007 @ 20:55:26 #62
112545 Muck
pi_54789047
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ze moeten gewoon een brief aan de ouders meegeven op de basisschool: geen doos met snippers!
ja inderdaad!
luie kinders ook
quote:
Maar wow heb je echt zo'n cake gebakken? Superleuk idee! ^^.
thanks!
  zondag 25 november 2007 @ 16:51:04 #63
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54827665
Goedkope geurtjes genoeg hier, allemaal Sint of Kerstcadeautjes en ik gebruik ze nooit want ik vind ze oprecht stinken (3 voor een tientje met gratis mandje en zeepje èn 6 minigeurtjes voor in je tas....)

En ik heb een keer een boek gevraagd compleet met titel en auteur. Dat moet goedkomen denk je. Welnee, er bleek een soort bagger streekroman met dezelfde titel te bestaan en je raadt het al: die kreeg ik.
  maandag 26 november 2007 @ 17:50:04 #64
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_54850756
Is mijn familie dan de enige in heel NL waar met duidelijke verlanglijstjes wordt gewerkt?!

Ik krijg altijd alleen maar wat ik vraag!
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_54850807
Dan zijn meestal duurdere dingen, je krijgt altijd wel wat van die kleinere frutsels erbij...
pi_54851213
Eens in het jaar ren ik ook met een vuilniszak door de badkamer heen. Stinkende merkloze geurtjes gaan daar dan in. En douchegels van onbestemde merken. Ik heb geen bad, maar mensen blîjven badparels en -schuim geven.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 november 2007 @ 18:32:21 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54851550
Van mijn ex-schoonouders een fleece-vest waar ik met 3 man in kon camperen. Dezelfde mensen kwamen met een of ander douchesetje aanzetten met mijn verjaardag. Een dagboek? ben geen kind van 9 meer.
De zus van die familie kwam met lege cd's aan, een boek over Oostenrijk en de ski-gebieden, IK haat Oostenrijk. En skieën
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54872187
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef _Arual_ het volgende:
Eens in het jaar ren ik ook met een vuilniszak door de badkamer heen. Stinkende merkloze geurtjes gaan daar dan in. En douchegels van onbestemde merken. Ik heb geen bad, maar mensen blîjven badparels en -schuim geven.
Gewoon opnieuw inpakken en doorgeven!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_54872539
van m'n 12e ongeveer tot nu nog steeds van tantes ed: kaarsen, kaarsen nog meer kaarsen en kaarsenhoudertjes
  woensdag 28 november 2007 @ 19:16:54 #70
112545 Muck
pi_54900605
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:06 schreef lienelien het volgende:
van m'n 12e ongeveer tot nu nog steeds van tantes ed: kaarsen, kaarsen nog meer kaarsen en kaarsenhoudertjes
daar heb ik er ook een klein miljoen van ja
pi_54901905
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:41 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Gewoon opnieuw inpakken en doorgeven!
Een kennis van me gaf eens een zeepje weg in cadeauverpakking. Ze deed 10 gulden achter het zeepje. Een tijd terug, in het eurotijdperk al, kreeg ze eenzelfde cadeauverpakking. Raad eens? Er zat tien gulden achter het zeepje... Viaviaviavia (is naderhand uitgezocht) was het weer bij haar teruggekeerd.
  woensdag 28 november 2007 @ 20:13:57 #72
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_54902276
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:01 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Een kennis van me gaf eens een zeepje weg in cadeauverpakking. Ze deed 10 gulden achter het zeepje. Een tijd terug, in het eurotijdperk al, kreeg ze eenzelfde cadeauverpakking. Raad eens? Er zat tien gulden achter het zeepje... Viaviaviavia (is naderhand uitgezocht) was het weer bij haar teruggekeerd.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 28 november 2007 @ 20:15:57 #73
112545 Muck
pi_54902340
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:13 schreef MPG het volgende:

[..]

wat hij zegt
pi_54940545
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:15 schreef Muck het volgende:

[..]

wat hij zegt
En wat zij zegt!

Mijn ouders hebben ooit een fles wijn kado gekregen... die ooit door de gemeente aan de 'gulle' gevers was geschonken. Kadootjes doorgeven mag, maar doe het niet zo opzichtig denk ik dan.

Ik krijg al jaren van mijn moeder een setje doucheschuim en met een beetje pech de bijbehorende onjeklonje. Regelmatig laat ik vallen dat ik toch al jarenlang zooo blij ben met mijn vaste merk en niks anders meer hoef, maar het schijnt niet aan te komen.

Ach, ze bedoelt het goed.....

Eigenlijk zouden we een FOK!-geefjeallerslechtstekadootjesooit-doorgeefactie moeten starten!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_54958804
Ah, ik ben dus niet de enige die ooit een doos met snippers als surprise heeft gehad !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_54958817
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zouden we een FOK!-geefjeallerslechtstekadootjesooit-doorgeefactie moeten starten!
Ga je gang!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:51:53 #77
194233 Friday12
Originele kloon
pi_54959795
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef Svensational het volgende:
Ah, ik ben dus niet de enige die ooit een doos met snippers als surprise heeft gehad !
nee niet echt.

hier een verhaal van een kennis op de basisschool:

Hij had een tweety gemaakt van papier machee(of hoe je he took schrijft). vet mooi gemaakt

krijgt hij een schoenendoos met halfgeknipte kranten en niet ingepakte cadeaus erin hoe triest
pi_54959933
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:01 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Erg subtiel. Zelf heb ik dat anders aangepakt.

Ik moest als klein meisje niets hebben van poppen. Barbies enzo, ik had er gewoon niets mee.
Zo kreeg ik een keer een of andere wanstaltige pop van mijn tante. Jankend en krijsend gooide ik het ding door de kamer onder het gebrul van de volgende woorden: "IK MOT GEEN POP!"

Ik heb nooit meer een pop gekregen.
Awww... Ik had een keer eindelijk wat anders, een tractor, en die werd afgepakt en aan een buurjongetje gegeven! (ja jeugdtrauma ja)...

Een treintje had ik wel. Met spoor en stationnetjes.
Dat soort dingen vinden toch alle kinderen leuk?
pi_54960096
quote:
Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef mrkanarie het volgende:
Kom je uit de kast, komen ze meteen met een dildo en een pakje condooms aanzetten!
Dat is echt heel triest ja!
quote:
Vorig jaar: braintraining-dvd , en leren armbandje als in emo-sieraad, wat je dan ook nog geacht wordt te dragen
Weggeven aan iemand die het wel leuk vindt. Of marktplaats.
pi_54960703
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
In het jaar dat ik samen ging wonen kreeg ik van iedereen mokken. Ik had er werkelijk tientallen, in alle kleuren van de regenboog.
3 maal raden wat ik dit jaar krijg?
Mn keukenkastje staat afgeladen vol Heb 3 planken vol glazen en bekers.
Nog even en het aanrechtkastje valt naar beneden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')