Ha, een nominatie! Dank dank!quote:Op zondag 18 november 2007 10:26 schreef IHVK het volgende:
huilie
zo'n gevoel had ik ook alquote:
Nederland kansloos denk je? Niet negativistisch genoeg?quote:Op zondag 18 november 2007 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Spanje gaat dit winnen.
En anders Australië.
Nederland heeft een te goede coach daarvoor.quote:Op zondag 18 november 2007 13:04 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nederland kansloos denk je? Niet negativistisch genoeg?
Ach, met zo'n geweldige basis van negatief ingestelde supporters heb je toch helemaal geen Bondscoach nodig... Waarom ontslaan we hem niet gewoon en gaan we zónder bondscoach meedoen? We zijn nu tóch al gekwalificeert...quote:Op zondag 18 november 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nederland heeft een te goede coach daarvoor.
Ik zou het een geweldig idee vinden. En dan allemaal via internet stemmen over de opstelling, de tactiek en de selectie.quote:Op zondag 18 november 2007 13:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ach, met zo'n geweldige basis van negatief ingestelde supporters heb je toch helemaal geen Bondscoach nodig... Waarom ontslaan we hem niet gewoon en gaan we zónder bondscoach meedoen? We zijn nu tóch al gekwalificeert...
Lijkt me een prima voorstel!!! Hebben we nu dan toch eindelijk het juiste sub-forum voor deze discussie gevonden...quote:Op zondag 18 november 2007 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zou het een geweldig idee vinden. En dan allemaal via internet stemmen over de opstelling, de tactiek en de selectie.
Niet al die overbodige opdrachten van Marco, gewoon lekker ballen!
Hou op met meervoudige uitroeptekens, dat staat dom.quote:
Ok, dankjewel voor de tip***quote:Op zondag 18 november 2007 13:34 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Hou op met meervoudige uitroeptekens, dat staat dom.
Yessss, zo worden we inderdaad kampioen!!!! Kom op, meer, meer!!!!!! Dat kan nog véééééél negatiever!!!!!!!!quote:Op zondag 18 november 2007 14:28 schreef dennisw het volgende:
lelijk stuk tekst
oe, origineel én negatief!!!!!quote:Op zondag 18 november 2007 16:45 schreef ScudRaket het volgende:
TS niet gekwalificeerD voor de Wereldkampioenschappen der Nederlandse Taal 2008
Maar daarom niet minder onverdiendquote:
yesssssss, de eerste triple!!!!! Origineel, negatief én grappig!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 november 2007 16:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder onverdiend![]()
dat kan veeeeeeeeeeeeel negatiever catjuh!quote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Slecht topic.
Ik denk niet dat Tennessee dat aankan.quote:Op zondag 18 november 2007 17:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
EnGCatjuh, dit is ONZ en geen VBL, laat het beest in je los!
Beeld je in dat Tennessee D.A.M is.quote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tennessee dat aankan.
DAM is nog wel lief somsquote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Beeld je in dat Tennessee D.A.M is.
Ik zou een FA PM'enquote:Op zondag 18 november 2007 22:48 schreef sjimz het volgende:
Te negatieve TT!![]()
Wat een censuur weer op dit forum.
Ik kom hier later nog op terug!
Hey we hebben dit gedrag van jou geleerd hoor!quote:Op maandag 19 november 2007 04:36 schreef Tennessee het volgende:
oe, nou, ik weet niet of ik het nog aandurf tegen jullie hoor, jullie zijn wel zoooooo heftig... Straks halen jullie Danny er ook nog bij...
fox kids chat! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa, waren jullie daar ook zo vervelend? Is daar de basis gelegd voor jullie negativisme?
Wat zijn jullie dan makkelijk te beinvloeden!quote:Op maandag 19 november 2007 06:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey we hebben dit gedrag van jou geleerd hoor!
Ja maar jij bent dan natuurlijk ook al bijna 40 jaar! Daar kan ik niet tegenop.quote:Op maandag 19 november 2007 07:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat zijn jullie dan makkelijk te beinvloeden!
Nou, weet je wat, als jij dan hier een beetje blijft oefenen kunnen de volwassenen in VBL weer rustig verder... Als je nog tips wil of zo geef je maar een gil, ok?quote:Op maandag 19 november 2007 07:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan natuurlijk ook al bijna 40 jaar! Daar kan ik niet tegenop.
Jij hebt waarschijnlijk meer tijd om te oefenen dan ik dat heb!quote:Op maandag 19 november 2007 07:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nou, weet je wat, als jij dan hier een beetje blijft oefenen kunnen de volwassenen in VBL weer rustig verder... Als je nog tips wil of zo geef je maar een gil, ok?
En dat terwijl ik het zo veel minder nodig heb...quote:Op maandag 19 november 2007 07:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk meer tijd om te oefenen dan ik dat heb!![]()
Serieus. Ben je een stalker ofzo?quote:Op maandag 19 november 2007 04:36 schreef Tennessee het volgende:
fox kids chat! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa, waren jullie daar ook zo vervelend? Is daar de basis gelegd voor jullie negativisme?
lol, volgens mij reageer jij juist altijd op mijn posts en niet andersom poesjequote:Op maandag 19 november 2007 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Serieus. Ben je een stalker ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |