Jammer, ik dacht dat ik er bijna was. Ik heb hem vervangen met een andere nog genoemde speler in het nominatietopic. Bernard Lama mag meedoen. op nummer 63.quote:Op zondag 18 november 2007 10:25 schreef Bos81 het volgende:
BOrisz Twee keer Edwin van Ankeren.
Bij 38 en 63
Ik voel me nu eigenlijk wel schuldig dat ik op Pieckenhagen heb gestemd en dat hij ook nog met 1 stem verschil won van Trundle. Trundle had dat eigenlijk dik en dik moeten winnen, maar ik stemde logischerwijze op Piecke.quote:Op zondag 18 november 2007 16:19 schreef sjimz het volgende:
Lee Trundle niet door
En Houseman maar nipt van Shota Arveladze gewonnen
quote:Op zondag 18 november 2007 16:25 schreef sjimz het volgende:
Ik ga nu alleen nog maar op Houseman stemmen, de rest kan me gestolen worden.
Rodney Marsh is een cultheld pure sang. Was voorbestemd de beste te worden maar lag er al snel uit met zware blessures. Op latere leeftijd speelde ie met George Best samen bij Fulham, ook Bobby Moore speelde in dat team. Ze stalen de show. Best en Marsh gingen tijdens de wedstrijd elkaar opzoeken en door de benen spelen. Publiek kwam niet kijken voor Fulham maar voor hun show. Völler is gewoon een enge mof.quote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef Suijk het volgende:
Of respecteer gewoon iemands keuze.
Nee een exceptioneeel goede voetballer met pech. Zoop met George Best. Haalde Best naar Fulham omdat ie lekker wilde voetballen. Duizenden kwamen naar het stadion om die twee samen te zien voetballen. Nooit bereikt wat er in zijn vermogen lag. Maar zo goed dat ie op z'n ouwe dag tegenstanders gek maakte met brilkant voetbal. Is een levende legende in Engeland.quote:Op zondag 18 november 2007 21:36 schreef Suijk het volgende:
Een goede voetballer met pech dus. Wat is daar cult aan?
Braziliaanse elftal kwam in de karen 50 naar België op hun europese toer. Coppens dacht wat Braziliaabse wondervoetballers. En ging de show stelen. Zijn beelden van dat ie op 1 vierkante meter 4 Brzilianen passeerde en daarna niet naar het doel liep[ maar ze nog een keer opzochtquote:Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
Jammer dat ik eigenlijk Rik Coppens ben vergeten te noemen in de nominatie ronde!
Tumba stak zijn middelvinger op naar de harde kern van NECquote:Op zondag 18 november 2007 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer zoiets vreemds, meer dan zielig kijken kon Tumba ook niet. Van Bueren zijn cultheldfactor is way groter.
quote:Op maandag 19 november 2007 09:12 schreef ruud_fr het volgende:
waarom staat er trouwens Polly Prince, is toch gewoon Prince Polley?
Waar is Sjaak?quote:Op zondag 18 november 2007 14:18 schreef koningdavid het volgende:
34 Stefan Postma vs. Paolo Rink
36 Purrel Fränkel. vs. Radoslav Samardzic
52 Hans-Jörg Butt vs. Djalminha
57 JP van Gastel, vs. Roy Keane
58 Abel Xavier vs. Willy Brokamp
61 Geert den Ouden, vs. Sota Hirayama,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |