Domme vragen bestaan niet.quote:
ben je boos?quote:Op zondag 18 november 2007 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet.
Dat jij continu met een meetlint je tieten loopt te meten wil nog niet zeggen dat ik daar als man ook verstand van moet hebben.
Ik ken slechts: \'Te klein\'. \'Mwah\', \'Redelijk\' en \'Oh my fucking God, daar wil ik \'em tussen steken\'
Gert ligt te fappen.quote:Op zondag 18 november 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
3 topics, Kurt raakt overspannen...
Of was ik dat zelf!?quote:Op zondag 18 november 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Gert niet post is hij aan het fappen.
Dat weet iedereen.
Ik heb gisteren met Gert gezoend, daar ligt hij waarschijnlijk over te dromen.quote:
En als je dan een conclusie trekt blijkt dat je geen hobbies hebt!quote:Op zondag 18 november 2007 03:34 schreef Py het volgende:
als je eerst de horizontale rijen ava's in de OP telt, en daarna de verticale, dan kom je op 64![]()
Het is hier dan ook schaken of geschaakt worden...quote:Op zondag 18 november 2007 03:34 schreef Py het volgende:
als je eerst de horizontale rijen ava's in de OP telt, en daarna de verticale, dan kom je op 64![]()
Jij ook al!?quote:Op zondag 18 november 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met Gert gezoend, daar ligt hij waarschijnlijk over te dromen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |