potje stevig sexen zal vast goed doenquote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef neehe het volgende:
Het blijft maar door ze'n hoofd malen, hij moet iets doen, maar wat ?
Ik vind dat Huub zijn handjes dicht mag knijpen met Lieke.quote:Op zondag 18 november 2007 01:54 schreef Clank het volgende:
Huub:Ik moet het ook niet botvieren op jou.. sorry.
Lieke: Ik begrijp het wel.. ik neem het je ook niet kwalijk.
Dat gaan we gatverdamme elke dag weer krijgen die domme kleffe gesprekken op die bank.quote:Op zondag 18 november 2007 01:56 schreef Nostalgist het volgende:
Fakegesprek weer bij D & N..."Ik hou van jou"
ur welcome dearquote:Op zondag 18 november 2007 01:55 schreef beequeen het volgende:
Thanx prospera.
Please Huub, deel het met Lieke.
[ afbeelding ]
Nadia zegt dat ze moest kotsen van jaloezie omdat elke vrouw om Dennis z'n nek hing tijdens zijn uitje met Janicequote:Op zondag 18 november 2007 02:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat gaan we gatverdamme elke dag weer krijgen die domme kleffe gesprekken op die bank.
En elke dag hetzelfde gesprek.![]()
Nog heel even, duik zo mijn mand in.quote:Op zondag 18 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
ur welcome dear![]()
Ben je nog wakker?
Dat zat ik ook net te denken, MAAR zit nix niet al tijden te zeuren om die vrouwelijke gastspeelster.....quote:Op zondag 18 november 2007 02:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat gaan we gatverdamme elke dag weer krijgen die domme kleffe gesprekken op die bank.
En elke dag hetzelfde gesprek.![]()
Was ook niet van plan om te gaan luisterenquote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om NIET te lezen wat Naad en Dennix zeggen, houwen zo.![]()
Dan zal ik wat meer posten speciaal voor jou!quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om NIET te lezen wat Naad en Dennix zeggen, houwen zo.![]()
Rouwen, dan kan je nog wel eens boos wordenquote:Op zondag 18 november 2007 02:13 schreef Lady-night het volgende:
Dit maak wel veel duidelijk....Huub die eindelijk realiseert wat voor tegenstanders hij heeft....
Wil er wel bij vermelden, dat ik door alle grove uitlatingen van Huub weerzin heb gekregen....maar toch begrijp ik wel enigzins waar dit vandaan komt//
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52875&sess=664
Vergeet de gemeende opmerking "Ik steeks ze alle drie een mes in de rug" niet toen hij tegen Lieke uitviel.quote:Op zondag 18 november 2007 02:13 schreef Lady-night het volgende:
Dit maak wel veel duidelijk....Huub die eindelijk realiseert wat voor tegenstanders hij heeft....
Wil er wel bij vermelden, dat ik door alle grove uitlatingen van Huub weerzin heb gekregen....maar toch begrijp ik wel enigzins waar dit vandaan komt//
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52875&sess=664
Hij vindt het kut dat hij bekeken wordt als hij zich rot voelt.quote:
jammer voor hem dan!quote:Op zondag 18 november 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij vindt het kut dat hij bekeken wordt als hij zich rot voelt.
kan me dat te goed voorstellen, had allang tegen de muur op en de poort uit gelopen.quote:Op zondag 18 november 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij vindt het kut dat hij bekeken wordt als hij zich rot voelt.
maar jou nemen we niet serieus dus jouw mening telt nietlelelelequote:
volgens mij wel, iig een aantal dagen geleden.quote:Op zondag 18 november 2007 02:31 schreef Kimberleyy het volgende:
Hebben Lieke en Huub eigenlijk al (weer) sex?
Als hij echt 100% meent wat ie zegt dat had ie dat allang gedaan. Ik heb zo'n idee dat er een gedeelte show bij komt kijken om tv momenten te scoren.quote:Op zondag 18 november 2007 02:31 schreef noucky het volgende:
Ik bekijk het nu zo en ik vind alles wel gek nu ( het voelt ook gemaakt ).
Lieke, Nadia en Dennis nog in de woonkamer en Lieke meer aandacht heeft voor het stelletje als aan Huub.
Willen ze Huub over de rooie krijgen ?
Huub's ogen staan op oorlog en inmiddels zegt hij dat hij wil slaan en naar bed loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |