potje stevig sexen zal vast goed doenquote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef neehe het volgende:
Het blijft maar door ze'n hoofd malen, hij moet iets doen, maar wat ?
Ik vind dat Huub zijn handjes dicht mag knijpen met Lieke.quote:Op zondag 18 november 2007 01:54 schreef Clank het volgende:
Huub:Ik moet het ook niet botvieren op jou.. sorry.
Lieke: Ik begrijp het wel.. ik neem het je ook niet kwalijk.
Dat gaan we gatverdamme elke dag weer krijgen die domme kleffe gesprekken op die bank.quote:Op zondag 18 november 2007 01:56 schreef Nostalgist het volgende:
Fakegesprek weer bij D & N..."Ik hou van jou"
ur welcome dearquote:Op zondag 18 november 2007 01:55 schreef beequeen het volgende:
Thanx prospera.
Please Huub, deel het met Lieke.
[ afbeelding ]
Nadia zegt dat ze moest kotsen van jaloezie omdat elke vrouw om Dennis z'n nek hing tijdens zijn uitje met Janicequote:Op zondag 18 november 2007 02:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat gaan we gatverdamme elke dag weer krijgen die domme kleffe gesprekken op die bank.
En elke dag hetzelfde gesprek.![]()
Nog heel even, duik zo mijn mand in.quote:Op zondag 18 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
ur welcome dear![]()
Ben je nog wakker?
Dat zat ik ook net te denken, MAAR zit nix niet al tijden te zeuren om die vrouwelijke gastspeelster.....quote:Op zondag 18 november 2007 02:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat gaan we gatverdamme elke dag weer krijgen die domme kleffe gesprekken op die bank.
En elke dag hetzelfde gesprek.![]()
Was ook niet van plan om te gaan luisterenquote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om NIET te lezen wat Naad en Dennix zeggen, houwen zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |