Mijn kogelgat.quote:Op zondag 18 november 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Basca.. kater beetje te boven.. Ik had het ook wel ff zwaar vandaagquote:Op zondag 18 november 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Nou voor alsnog danquote:Op zondag 18 november 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
DIE OP HEB IK GEMAAKT!
Ik vrees dat ik morgen pas de oude ben...quote:Op zondag 18 november 2007 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Basca.. kater beetje te boven.. Ik had het ook wel ff zwaar vandaag![]()
Ik denk dat Lobasca normaal gesproken wel iets monumentalers creëert dan zo'n puntje op de i.quote:Op zondag 18 november 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, ik dacht dat ze zat te schijten....druk een punt zeg maar......
Plagiaatpoot!quote:Op zondag 18 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik heb hem geplaatst....lekker puh![]()
Ik heb die sneeuwschep gewoon at the ready, hè?quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Een ouwe Op![]()
Enne ik wil geen hoed. Ik wil handschoenen.
En als jullie klieren kieper ik met me nieuwe handschoenen aan straks een baal sneeuw in jullie nek![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Een ouwe Op![]()
Enne ik wil geen hoed. Ik wil handschoenen.
En als jullie klieren kieper ik met me nieuwe handschoenen aan straks een baal sneeuw in jullie nek![]()
Dat is het alquote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik morgen pas de oude ben...![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik morgen pas de oude ben...![]()
Effe afwachten, in december ga ik mijn torso weer exposeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |