Hehehehhehequote:Op zondag 18 november 2007 01:19 schreef Mss het volgende:
Ik kon nu ff niks beters verzinnen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 01:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]
bagger, ik weet het
Brilfuckingjant!quote:
Nee, jij wilt gewoon in je reet genaaid worden.quote:Op zondag 18 november 2007 06:54 schreef Poit- het volgende:
Ik ben nog nooit een emo in het dagelijkse leven tegengekomen. Ken het fenomeen alleen maar via internet eigenlijk. Lijkt me wel geinig om eens een gesprek met zo'n figuur aan te gaan. Als je daar tenminste een gesprek mee kan houden... Ik hou van een biertje en slap ouwehoeren dus emo's brand los!!
quote:
quote:
Haha geniaal!quote:Op zondag 18 november 2007 00:59 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Meneer-Goud verdient een eigen online comic![]()
Pixia, gratis programma van slechts een paar MB. Je hoeft er niets voor te kunnen, 't is heul makkelijk.quote:Op maandag 19 november 2007 22:31 schreef sc00p het volgende:
[..]
Doe je dat gewoon met photoshop ofzo?
Weuwquote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Pixia, gratis programma van slechts een paar MB. Je hoeft er niets voor te kunnen, 't is heul makkelijk.
Linkje
moooiquote:
Ik heb niet zoveel tijd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
cerror, je topic wordt gekaapt, en hoe
Moet dat geen 2 rood-zwarte draden zijn?quote:
Het is al een kunst dat baby emo zich heeft kunnen krassen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:14 schreef KoosHumorloos het volgende:
[..]
Moet dat geen 2 rood-zwarte draden zijn?
Met een bordje hoogspanning erbij![]()
Het fenomenale detailquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is al een kunst dat baby emo zich heeft kunnen krassen.![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 18 november 2007 00:59 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:40 schreef Lookbehind het volgende:
Onderwerp uit een biologieles voor emo's:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 00:44 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt welquote:
Jij hebt dit topic een pijnlijke dood laten sterven.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:01 schreef Silvinka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:22 schreef frame-saw het volgende:
Of eigenlijk, dit topic heeft zelfmoord gepleegd.
je doet je naam een eer aanquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:09 schreef Episch het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]Memo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._! Goeie.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |