quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Nieuwe COS, nieuwe kansen
Wel: commentaren op de streams en op de bewoners (al hebben we al héél veel analyses van Huubs gemoedstoestand gehad, dus beperk dat een beetje tot actuele observaties of nieuwe inzichten)
Niet: commentaren op mede users!
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan heel vaak heel boos zijn op akties van Huub maar juist in deze niet omdat je niet kan voelen wat hij voelt. Ik geef het je te doen. hij wil er het programma niet voor uit maar zit daar wel met een klote gevoel. Hij wist dat hij de 12 uur niet zou krijgen maar de bevestiging was toch harder dan hij waarschijnlijk zelf dacht.
Het was ook meer een reactie op een reactie waarop jij reageerde want, 'oeh, hij sloeg zomaar in één keer een glas achterover!!' Boe-fucking-hoe..Stoute boze Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Psycho-analyse? Ik kijk wel link uit, ik zeg alleen dat ik het een mooie actie vond.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
En dan gaan ze nu zeker film kijken?
Strak plan !quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
ja anders word t knokkuhhhhquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
eerst tangen !quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
Of het gesprek met Nadia en nixquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
en die benen! fap fap..quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:40 schreef arneaux het volgende:
Wat een lekker wijf die helemaal in t zwart is en naast Lieke staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |