Hi DennisMoore,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
Qua haarlijn/inhammen, zie fotoboek. Nergens kalende plekken ook.
'k Is alleen wel veel 'dunner' geworden, je kijkt eerder op de huid. En dat merk ik doordat ik bij 'tzelfde tondeuse-standje opzij en in de nek sneller huid zie, en doordat ik geen flinke kuif meer kan boetseren, het moet met wat meer 'beleid'. Maarja, dan vergelijk ik met toen ik 20-25 was ofzo, en da's denk ik geen eerlijke vergelijking.
Als 't zo blijft, ben ik iig dik tevreden, want een hoofd voor een kale kop heb ik helaas niet.
Mij is niks bijwerking-achtigs opgevallen eigenlijk. Alleen pis ik nu groen, maar ach, boeie.quote:Op zondag 3 februari 2008 09:52 schreef capibara het volgende:
Heb je bijwerkingen van die medicijnen en heb je het idee dat je kuif over 5 jaar nog aanwezig zal zijn of is de kans aanwezig dat je dan toch kaal bent?
Ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Lente_ninja het volgende:
Kale mannen...![]()
![]()
![]()
Is haar echt zo belangrijk voor je?
Haar is erg belangrijk voor me. Ben er inmiddels na zoveel jaar erg aan gehecht. Anderen vinden het volgens mij ook redelijk belangrijk. Er worden niet voor niets zoveel grappen gemaakt over kale mannen (ik beken). Ik denk dat er geen man is die het niet vervelend vind als hij voor de bijl gaat. Zal wel met ijdelheid te maken hebben, maar het voelt toch echt ruk.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Lente_ninja het volgende:
Kale mannen...![]()
![]()
![]()
Is haar echt zo belangrijk voor je?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Net terug van de kapper. Van staart tot onder mijn schouders (best lang dus) naar kort, veel handiger.
Pijnlijk in't begin, wennen enzo, maar best oké denk (hoop) ik.
Ben sinds februari aan de Fina gegaan, maar ik zie nog niet echt resultaat. Zijn er nog andere goedjes die je kunt gebruiken die wel heel effectief zijnquote:Op zondag 18 november 2007 03:36 schreef Soldier2000 het volgende:
1 van de sterkte combi's is
FInasteride + Minoxidil.
Finasteride kun je je laten voorschrijven door de huisarts, minoxidil meestal niet.
Ik heb zelf nog minoxidil te koop, als je hier serieus interesse in hebt moet je me even een pmmetje sturen, en dan laat ik je wel wat lezen wat minoxidil nu eigenlijk is en doet.
Hihiquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef capibara het volgende:
Ik heb vrijwel al mijn kale(nde) vrienden wel een paar keer goed in de zeik gezet en maak vaak grappen over kalende gasten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./\oo/\
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:05 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij kun je niet in een paar maanden al resultaat daarvan zien.
Ik welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:32 schreef capibara het volgende:
Rukker! Niemand heeft iets aan dit soort opmerkingen.
Volgens mij gaat dat niet zo snel met finasteride, google maar.quote:
Da's sinds vandaag 3mmquote:Hoe staat het met jou haardos?
Tsja, je hebt een punt, maar daar heb ik nu weinig aan. Het feit dat ik er grappen over maakte en dat ik er nu zelf mee geconfronteerd wordt, vind ik wel twee aparte ontwikkelingen die op zich weinig met elkaar te maken hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik welIk lach me helemaal suf hiero..
Hoe kun je zo'n dom topic openen, eerst mensen uitlachen enzo, en later als een echte huilie hier komen klagen dat je ook een paar haartjes verliest
![]()
* theKiD is blij met zijn volle bos![]()
Begrijp ik het goed dat je een drempel bent overgegaan? Hardstikke goed! Hoe ben je zover gekomen, ergo hoe ben je tot acceptatie gekomen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet zo snel met finasteride, google maar.
[..]
Da's sinds vandaag 3mm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |