abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56145677
Haha TS gaat voor de bijl, moge er nog vele nare opmerkingen gemaakt worden richting capibara betreffende zijn kaalheid.
Vloerplint
pi_56494958
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:05 schreef DennisMoore het volgende:

Qua haarlijn/inhammen, zie fotoboek. Nergens kalende plekken ook.

'k Is alleen wel veel 'dunner' geworden, je kijkt eerder op de huid. En dat merk ik doordat ik bij 'tzelfde tondeuse-standje opzij en in de nek sneller huid zie, en doordat ik geen flinke kuif meer kan boetseren, het moet met wat meer 'beleid'. Maarja, dan vergelijk ik met toen ik 20-25 was ofzo, en da's denk ik geen eerlijke vergelijking .

Als 't zo blijft, ben ik iig dik tevreden, want een hoofd voor een kale kop heb ik helaas niet.
Hi DennisMoore,

Je lijkt er een stuk relaxter onder dan ik dat je haar uitdunt. Volgens mij is mijn situatie vergelijkbaar, boetseren van kuif is lastiger dan 10 jaar geleden. Ik trek dat echter een stuk minder (stom verschijnsel), maar die medicijnen schrikken me af.

Heb je bijwerkingen van die medicijnen en heb je het idee dat je kuif over 5 jaar nog aanwezig zal zijn of is de kans aanwezig dat je dan toch kaal bent ?

GrC
Fuck wat gaat het snel!
pi_56495456
pi_56495779
quote:
Op zondag 3 februari 2008 09:52 schreef capibara het volgende:

Heb je bijwerkingen van die medicijnen en heb je het idee dat je kuif over 5 jaar nog aanwezig zal zijn of is de kans aanwezig dat je dan toch kaal bent ?
Mij is niks bijwerking-achtigs opgevallen eigenlijk. Alleen pis ik nu groen, maar ach, boeie.
Over 5 jaar moet nog wel lukken ja . Volgens mij blijft het gelijk nu. Maar of dat komt door de finasteride, weet ik niet.
  maandag 4 februari 2008 @ 21:14:04 #105
77575 NiTiN
Move On Up
pi_56534391
Gewoon alles eraf. Milimeters Het is relaxt en tof.

hoewel ik mn wat langere haar best wel eens weer zou willen hebben
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 4 februari 2008 @ 21:29:51 #106
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_56534781
Kale mannen...

Is haar echt zo belangrijk voor je?
pi_56535145
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Lente_ninja het volgende:
Kale mannen...

Ja.

Ik red het nu nog met Propecia, maar mocht dat onverhoopt niet meer werken dan wordt het toch echt transplanteren .
X
X
X
pi_56540849
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Lente_ninja het volgende:
Kale mannen...

Haar is erg belangrijk voor me. Ben er inmiddels na zoveel jaar erg aan gehecht. Anderen vinden het volgens mij ook redelijk belangrijk. Er worden niet voor niets zoveel grappen gemaakt over kale mannen (ik beken). Ik denk dat er geen man is die het niet vervelend vind als hij voor de bijl gaat. Zal wel met ijdelheid te maken hebben, maar het voelt toch echt ruk.

Zou jij het helemaal niet erg vinden als je kaal zou worden?
Fuck wat gaat het snel!
pi_56543781
Net terug van de kapper. Van staart tot onder mijn schouders (best lang dus) naar kort, veel handiger.

Pijnlijk in't begin, wennen enzo, maar best oké denk (hoop) ik.
pi_56594961
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Net terug van de kapper. Van staart tot onder mijn schouders (best lang dus) naar kort, veel handiger.

Pijnlijk in't begin, wennen enzo, maar best oké denk (hoop) ik.

Hey tc,

Vast alleen maar wennen voor jezelf. De buitenwereld heeft er mestal minder problemen mee. Maar wat was er zo pijnlijk aan, Was het een "moetje" omdat je verandert in een 'kale' of was het puur uit eigenwil?

GrC
Fuck wat gaat het snel!
pi_56601371
Idd, en 't wennen ging snel hoor
'T enige dat ik nu constant doe is vanachter mijn denkbeeldige staart uit mijn jas halen enzo .

Iedereen vind 't tot nu toe beter dus 't was een vooruitgang .
Het was trouwens gewoon omdat ik het lastig begon te vinden na 3 jaar. Als je niet oppast lig je in bed erop en als je je hoofd dan beweegt doet 't zeer, douchen duurde veel te lang,... zo'n praktische dingen dus .
pi_58217420
quote:
Op zondag 18 november 2007 03:36 schreef Soldier2000 het volgende:
1 van de sterkte combi's is

FInasteride + Minoxidil.

Finasteride kun je je laten voorschrijven door de huisarts, minoxidil meestal niet.

Ik heb zelf nog minoxidil te koop, als je hier serieus interesse in hebt moet je me even een pmmetje sturen, en dan laat ik je wel wat lezen wat minoxidil nu eigenlijk is en doet.
Ben sinds februari aan de Fina gegaan, maar ik zie nog niet echt resultaat. Zijn er nog andere goedjes die je kunt gebruiken die wel heel effectief zijn ? Me haar heb ik heel mijn leven complimenten over gehad en staat me ook bere goed. Moet echt koste wat kost voorkomendat ik voor de bijl ga, geen optie !!! Graag tips.

Cheers Dave
Fuck wat gaat het snel!
pi_58219252
Volgens mij kun je niet in een paar maanden al resultaat daarvan zien.
pi_58931716
Zie nog steed niet echt resultaat, klotegoedje! Iemand anders goede ervaringen met andere chemicaliën. Er moet nu echt iets gebeuren.
Fuck wat gaat het snel!
pi_58931785
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef capibara het volgende:
Ik heb vrijwel al mijn kale(nde) vrienden wel een paar keer goed in de zeik gezet en maak vaak grappen over kalende gasten .
Hihi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/\oo/\
pi_58931985
Rukker! Niemand heeft iets aan dit soort opmerkingen.
Fuck wat gaat het snel!
pi_58932062
Oke, als je een serieus antwoord van me wilt... Accepteer het! Vanaf een bepaalde leeftijd takelen we alleen nog maar af, dat is een feitje... En hoewel je natuurlijk op 101 manieren kunstmatig weer haar kunt krijgen is je gebrek aan acceptatie probleem no. 1. Net zoals bij al die mensen die zich aan plastische chirurgie wagen, met soms desastreuze gevolgen.
/\oo/\
pi_58932222
Ben je zelf een 'kale'?
Fuck wat gaat het snel!
pi_58932323
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:05 schreef DennisMoore het volgende:

Volgens mij kun je niet in een paar maanden al resultaat daarvan zien.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:59:05 #120
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_58932332
Volgens haar profiel is ze een vrouw, dus die kans lijkt me gering.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_58932364
jah, ik zie het ook. dan vind ik het helemaal misplaatst.

DM, mag nu toch wel resultaat verwachten, Hoe staat het met jou haardos?
Fuck wat gaat het snel!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 06:38:17 #122
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_58933395
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:32 schreef capibara het volgende:
Rukker! Niemand heeft iets aan dit soort opmerkingen.
Ik wel Ik lach me helemaal suf hiero.. Hoe kun je zo'n dom topic openen, eerst mensen uitlachen enzo, en later als een echte huilie hier komen klagen dat je ook een paar haartjes verliest

* theKiD is blij met zijn volle bos
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58935283
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 01:01 schreef capibara het volgende:

DM, mag nu toch wel resultaat verwachten
Volgens mij gaat dat niet zo snel met finasteride, google maar.
quote:
Hoe staat het met jou haardos?
Da's sinds vandaag 3mm .
pi_58954212
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 06:38 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik wel Ik lach me helemaal suf hiero.. Hoe kun je zo'n dom topic openen, eerst mensen uitlachen enzo, en later als een echte huilie hier komen klagen dat je ook een paar haartjes verliest

* theKiD is blij met zijn volle bos
Tsja, je hebt een punt, maar daar heb ik nu weinig aan. Het feit dat ik er grappen over maakte en dat ik er nu zelf mee geconfronteerd wordt, vind ik wel twee aparte ontwikkelingen die op zich weinig met elkaar te maken hebben.
Fuck wat gaat het snel!
pi_58954262
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:55 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dat niet zo snel met finasteride, google maar.
[..]

Da's sinds vandaag 3mm .
Begrijp ik het goed dat je een drempel bent overgegaan? Hardstikke goed! Hoe ben je zover gekomen, ergo hoe ben je tot acceptatie gekomen?
Fuck wat gaat het snel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')