Ik moest lachenquote:Op zondag 18 november 2007 14:24 schreef snarfbreda het volgende:
Ik zou snel je haar gaan wassen, Nu het nog kán.![]()
Maar wel een harige zak!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:53 schreef Repeat het volgende:
Finasteride. Maarja dat is ook niet chill. Moet je blijven slikken en als je stopt komt het gewoon terug. Plus dat je bijwerkingen kunt hebben in je zak. Slecht zaad, geen alerte boner etc.
16 a 17 (ik dan)quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef Rutgerr het volgende:
Arendo Joustra is 50 jaar en die heeft nog steeds een flinke bos.....vanaf welke leeftijd ben je ongeveer kalende?
Mijn pa al 55 en nog steeds volle bos.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef Rutgerr het volgende:
Arendo Joustra is 50 jaar en die heeft nog steeds een flinke bos.....vanaf welke leeftijd ben je ongeveer kalende?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wheheheeh, KALUHHHHHHHHHHHHH
Niets werkt ertegen.. ik heb ook zo goed als alles geprobeerd... maar wees blij dude, ik was 2x zo vroeg als jij al kaal
En trouwens, kale mannen hebben erg veel testosteron, mag je vrouwtje blij mee zijn, dienst weigeren zal die niet zo snel doen
Heb eerlijk gezegd ook nog nooit een gast gezien waarbij het niet stond, maar ik trek het echt nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:55 schreef Psych-case het volgende:
Kaal kan heel cool staan.
Beter dat dan van die diepe inhammen, een gigantisch voorhoofd of zo'n ''vogelnestje'' en helemaal erg is zo'n ''vogelnestje'' met een ''eilandje haar'' in 't midden! Dat is echt 1000x niks! Helaas hebben veel mannen dat niet door.
Wel je kale knar goed invettten. Verdroogd en verschilferd is ook not done.
mijn pa is nu 71 en heeft ook nog z'n volle bosquote:Op woensdag 21 november 2007 10:37 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Mijn pa al 55 en nog steeds volle bos.![]()
Ik heb begrepen dat 30% van de mannen zijn haar nog heeft op z'n 70-ste. Ik hoor daar ook gewoon bij. Wat weet zo'n doc er eigenlijk van. Die gast (bij hem zelf zat er niks anders op dan tondeuze-kaal) vond het al raar dat ik er een 'issue' van maakte, de freak! Ik heb het altijd juist van me looks (en dus ook haar) moeten hebben, hij nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
mijn pa is nu 71 en heeft ook nog z'n volle bos![]()
Leuke algemene generalisatie, maar het gaat bij Goudhaantje als volgt:quote:Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef Slarioux het volgende:
The stages are:
1. Denial: The initial stage: "It can't be happening."
2. Anger: "Why ME? It's not fair!" (either referring to God, oneself, or anybody perceived, rightly or wrongly, as "responsible")
3. Bargaining: "Just let me live keep a big bush to see my child(ren) graduate."
4. Depression: "I'm so sad, why bother with anything?"
5. Acceptance: "It's going to be OK."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |