De hele buurt leek hier wel te ontploffen. Massale orgies in mijn achtertuin. Wat een feestvreugde. Wat ben ik blij om dit Nederland te zien spelen, recht op een lijn van '74, '88, '98.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben met de vlag naar buiten gerend bij die goal! SCHITTEREND WERKELIJK!
Dit en niks anders.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Gefeliciteerd dat je met deze wanprestaties het EK weet te bereiken, toch bijzonder!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Gefeliciteerd dat je met deze wanprestaties het EK weet te bereiken, toch bijzonder!
Marco zal ons wel weer te negatief vinden. We moeten dit soort landen niet onderschatten golfer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef golfer het volgende:
Zijn er al massaal toeterende auto's in de straten van Nederland gesignaleerd na deze knappe ruime overwinning op het loodzware Luxemburg?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
Het scheelt wel veel tijd als je al die kwalificaties niet hoeft te bekijken. Bedankt Marco.
Succes met bassie als trainer in 2008-2009.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:31 schreef markisboer het volgende:
marco is een ajacied marco is een ajacied marco is een ajacied
Niet teveel cyaankali erdoor tochquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Even een taart voor Marco.
Het onploft hier van de feestvreugde. Mensen vliegen elkaar in de armen.quote:Op zondag 18 november 2007 00:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Toeterende auto's in de straten hier hoor.
Bij jullie niet?
Er zijn geen kleintjes meer, ook al speelt de beste speler van Luxemburg bij een derdedivisieclub uit Duitsland, er zijn geen kleintjes meerquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Marco zal ons wel weer te negatief vinden. We moeten dit soort landen niet onderschatten golfer.![]()
Voor Nederland zijn er inderdaad geen kleintjes meer.quote:Op zondag 18 november 2007 00:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zijn geen kleintjes meer, ook al speelt de beste speler van Luxemburg bij een derdedivisieclub uit Duitsland, er zijn geen kleintjes meer
Ben je een Italiaan dan?quote:Op zondag 18 november 2007 00:42 schreef Beschouw het volgende:
Geplaatst, daar gaat het om. De rest is gezeur.
Dan zou ik 's middags maar beginnen met zuipen ben je met een beetje geluk knock-out voor de voorbeschouwing. Begin je 's avonds wens ik je veel succes, maar ik denk niet dat alle drank van de wereld van dit lelijke wijf nog een mooi mokkel kan maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:29 schreef Zyggie het volgende:
Naja, in ieder geval zijn we erbij, oftewel een goede collectie feestzuipavonden.
Uit 27 wedstrijden er 20 winnen en maar 2 verliezen vind ik toch wel aardig dominant...quote:Op zondag 18 november 2007 11:31 schreef HumbertoT het volgende:
100x oranje waarvan 5 wedstrijden aantrekkelijk en dominant voetbal, wat van Basten wilde laten zien.
Met die mentaliteit hebben ze recentelijk nog wel een mooie prijs gewonnen geloof ik.quote:
en gek genoeg moet ik nu toch wel even heel hard lachen....quote:Op zondag 18 november 2007 11:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Uit 27 wedstrijden er 20 winnen en maar 2 verliezen vind ik toch wel aardig dominant...
1-0 van Luxemburg winnen is niet dominant hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 11:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Uit 27 wedstrijden er 20 winnen en maar 2 verliezen vind ik toch wel aardig dominant...
Welk land vind jij wél dominant dan deze kwalificatie? Of verwacht je die dominantie alleen van Nederland?quote:Op zondag 18 november 2007 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
1-0 van Luxemburg winnen is niet dominant hoor.
Jij begint over dominantie hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 11:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Welk land vind jij wél dominant dan deze kwalificatie? Of verwacht je die dominantie alleen van Nederland?
klopt, en jij was het er niet mee eens geloof, nou, vertel maar eens wie er dan dominanter was dan Nederland deze kwalificatie...quote:
Ik heb het niet over dominant. Jij zegt dat Oranje dominant was en ik zeg dat de uitslagen en het spel dat niet aantonen. 1-0 winnen van Luxemburg is niet dominant, dat is een onzinnige stellingname. De andere poules heb ik niet gevolgd en interesseren me niet.quote:Op zondag 18 november 2007 11:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
klopt, en jij was het er niet mee eens geloof, nou, vertel maar eens wie er dan dominanter was dan Nederland deze kwalificatie...
lay off the cous-cous.quote:
met andere woorden, Tony bedoelt dat hij Marco niet bij Ajax wil zien. Maar ja, dat is logisch.quote:Op zondag 18 november 2007 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
Deze geweldig kwalificatiereeks moet er haast wel voor zorgen dat Marco van Basten zijn contract met twee jaar kan verlengen bij de KNVB, want welke bondscoach deed het beter?
Duitsland, Tsjechië, Polen zelfs.quote:Op zondag 18 november 2007 11:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Welk land vind jij wél dominant dan deze kwalificatie? Of verwacht je die dominantie alleen van Nederland?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb genoten vanavond. Het was echt weer eens ouderwets galaryplay. De frivole spelers Danny Koevermans en Dirk Kuyt lieten met hun technische hoogstandjes zien dat Nederlanderss zich echt qua techniek kunnen meten met de Brazilianen. En dan dat blok achterin. Geen enkele kans gaven ze weg, zelfs niet in de laatste minuten. Het leek wel een vesting! Schitterend, schitterend. En na afloop een prachtige ereronde waaraan alle spelers uit zichzelf meededen. V/d Sar hoefde ze zelfs niet half de catacomben uit te slepen! Wat een magische overwinning. Wat een klasbakken!
Kroatië, Roemenië, Frankrijk, behoudens de eerste 4 wedstrijden speelt Spanje een stuk dominanter voetbal dan Oranje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |