Hij heeft geen EU-pas dacht ik, dus naar de Serie A verhuizen zal lastig worden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat is 2
Elke club met een beetje verstand
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
fuck RayMania
.
Wordt woensdag beslist.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij heeft geen EU-pas dacht ik, dus naar de Serie A verhuizen zal lastig worden.
Hij moet weer lekker voor Boca gaan spelen.![]()
En helaas voor JRR en Boca, het mag niet van de Fifa.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wordt woensdag beslist.
Boca heeft in elk geval nog een plek open voor het WK
Waarom mocht het vorig jaar nog wel?quote:Op maandag 26 november 2007 01:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
En helaas voor JRR en Boca, het mag niet van de Fifa.
Inderdaad. Hopen dat hij weer opleeft bij Boca, hoewel wij daar weinig van zullen zien.quote:Op maandag 26 november 2007 12:34 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat het zo met hem moet lopen....
Hij kán zo goed zijn.
quote:Riquelme stopt als international
BUENOS AIRES - Juan Roman Riquelme stopt per direct als Argentijns international. De voormalige voetballerr van Barcelona en Villarreal heeft dit dinsdag (plaatselijke tijd) in een interview met de televisiezender Canal 13 bekendgemaakt.
Hij wil niet meer voetballen onder de huidige bondscoach Diego Maradona. ,,We denken niet hetzelfde en delen niet dezelfde normen en waarden. Zolang hij coach is van het nationale team, kunnen wij niet samenwerken. De nationale ploeg is over voor mij. Ik ga straks het WK voor de televisie kijken'', aldus Riquelme, die tegenwoordig uitkomt voor Boca Juniors.
De 30-jarige Riquelme nam in 2006 al eerder afscheid, maar keerde nog geen jaar later terug. Maradona vindt het jammer dat Riquelme zich niet meer beschikbaar stelt. ,,Het doet pijn dat hij niet meer bij mij in het team wil spelen, maar ik ga er ook weer geen traan om laten.''
(ANP)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |