die onderste is mijn beste shot.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef Together het volgende:
Ook een mooie meid, hoewel ze hier wel een beetje vreemd kijkt.
ja!quote:Op maandag 19 november 2007 15:09 schreef Woelli het volgende:
ze doet me beetje denken aan Nora van Raffish op die laatste foto's
nee, dat was volgens mij Jennifer...maar ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 25 november 2007 13:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kon de twee zussen niet uit elkaar houden. Was Anupa nou die ene met die lange uithaal?
Nee dat was Jenniferquote:Op zondag 25 november 2007 13:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kon de twee zussen niet uit elkaar houden. Was Anupa nou die ene met die lange uithaal?
Vind ik ook.quote:Op zondag 25 november 2007 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Anupa slechter dan Jeniffer.
Ik denk juist dat ze mensen bij elkaar hebben gezocht die goed qua stemmen bij elkaar passen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:37 schreef --Globe-- het volgende:
Blijft inderdaad de mindere van de twee.
Ik zag dat ze bij de trio's weer bij elkaar waren ingedeeld. Denk dat ze het nog 1 keer willen vergelijken en dan haar naar huis sturen.
quote:Op zondag 25 november 2007 16:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze mensen bij elkaar hebben gezocht die goed qua stemmen bij elkaar passen.
De jury zij natuurlijk ook tegen Anupa tijdens de auditie dat ze een goed duo zou kunnen vormen met Jennifer
weet je dat zeker? Anupa is niet die zus met die hele mooie uithaal hequote:Op zondag 25 november 2007 22:57 schreef C.J. het volgende:
Mijn favoriet. Ze zingt beter en ze is mooier dan haar zusje.
smaken verschillenquote:Op zondag 25 november 2007 22:57 schreef C.J. het volgende:
Mijn favoriet. Ze zingt beter en ze is mooier dan haar zusje.
De jury zag volgens mij wel meer dingen niet... ze hebben door Anupa naar huis te sturen echt talent laten gaanquote:Op zondag 2 december 2007 00:44 schreef C.J. het volgende:
Onterecht eruit. De jury zag niet in dat ze te maken hadden met een echte ster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |